XXL Nutrition

g-mens log

ja die kip is wel goed te doen.
die pak ik voortaan ook vaak in de pauze op het werk.
rundvlees is ook niet werk

Eerst chocomel, nu bapau... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.703

Ehmmm je kent mijn verbranding? Ik ben al vrienden met de blender. Die shit van de tsaar met 5 mars icecream en dat soort geintjes is niet mijn ding. Did it net voor de finale toen.

Maar wat heb je voor tips alle goede tips zijn altijd welkom. Wil dit jaar best naar 110 kg met zelfde vet%

• #8.705
hahaha daar heb je me man. Als ik ergens geen ervaring mee heb.

hahaha daar heb je me man. Als ik ergens geen ervaring mee heb.

dat is het waarsch ;) maar ik meen me te herinneren uit je log dat je op een dag ook vrij weinig eet? (afgezien van wat 3000kcal maaltijden de dag voor een meeting) waren miniporties man!

wat dat betreft zijn wij weer exacte tegenpolen gijs.. ik ga in januari toch maar wat op m'n vreten letten.. de bw kg's blijven eraan komen hiero :(

Gebruik je al vitargo? Goede reacties gehad bij mensen met zeer snelle stofwisseling.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Maar 3000 kcal met zulke brute trainingen? Hoe de **** kan dat?

Hmmm...een continu chocomel infuus? Tank op de rug en gaan :D

• #8.710
dat is het waarsch ;) maar ik meen me te herinneren uit je log dat je op een dag ook vrij weinig eet? (afgezien van wat 3000kcal maaltijden de dag voor een meeting) waren miniporties man!

haha nou valt wel mee hoor. Zat toch altijd 4000 of zelfs 4500 De volle melk hielp. Zat echt serieus de laatste 2 weken voor de vakantie aan 3L volle melk en 1L choco. Af en toe een slechte dag als ik echt geen zin had.

wat dat betreft zijn wij weer exacte tegenpolen gijs.. ik ga in januari toch maar wat op m'n vreten letten.. de bw kg's blijven eraan komen hiero :(

Mooi toch, je vrouwtje helpt natuurlijk door lekker te koken he.

Gebruik je al vitargo? Goede reacties gehad bij mensen met zeer snelle stofwisseling.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Maar 3000 kcal met zulke brute trainingen? Hoe de **** kan dat?

Ach ik ben nu ook zonder creatine. Dat scheelt ook gewoon 2 kg ofzo dus ik heb echt niks verloren hoor. Maar ja vitargo zou goed moeten werken met een snelle stofwisseling omdat?

In de wedstrijdvoorbereiding deed ik ook brute trainingen en nog steeds deadliften met 250kg op 2300 kcals. Alles kan op wilskracht. Alleen viel ik daarna dan flauw op het toilet.

Hmmm...een continu chocomel infuus? Tank op de rug en gaan :D

Idd ja zo'n bierhelm met choco hehe. Vandaag ook 1L op maar dan light. Ja ik weet het het is vloeken in de kerk maar ik moet meer Eiwitten ten opzichte van vet nu.

Moest inderdaad ook aan zo'n helm denken. Maar een 5-6l kan je er niet in kwijt dus dan maar tank op de rug.

Veel eten is op den duur ook niet leuk meer. Ben blij over 3 weken te gaan cutten. Dan is het ipv 6000kcal per dag weer een prettiger 3400-3800. Als je echt moeite hebt met veel eten dan gaan weightgainers pas hun nut tonen. Je drinkt zo een 2000kcal weg naast een gewoon 4000kcal schoon schema. Als ik die 2000kcal met vaste voeding moet opvullen ligt het enorm zwaar op de maag en heb dan echt geen zin meer om te eten. Heb een tijdje geprobeerd zakjes a 55euro cent van 350gr pinda's weg te werken als snacks gedurende de dag. Maar ook dat ligt op den duur zwaar op de maag en heb zo een flinke aversie voor eten gekregen. Het is elke maaltijd met tegen zin proppen omdat het moet.

Een andere lekkere simpele shake... 50-75gr brinta, 300-500ml volle melk, 125-200gr ongeklopte slagroom en dan een schep whey voor smaak. Is erg lekker en is ook zo een 1000-1200kcal. Lijkt alsof je een toetje neemt met choco whey. Eventueel nog schijfjes banaan er bij voor de fun en zo'n paraplutje :D Neem deze zelf als ontbijt op rust dagen.

Laatst bewerkt:
  • #8.712
Idd die tegenzin heb ik ook gehad. Heel irritant wordt dan echt een opgave.
Voor de finale had ik ook weightgainer. Nam ik sóchtends 1 shakebeker was 1500 kcals. Alleen na 2 weken had ik bij het idee eraan al kotsneigingen. Lag zo zwaar op de maag dat mijn lichaam aversie opbouwde.

Je moet vitargo nemen voor de insuline piek. Dus 15 a 30 minuten voor je ochtendmaaltijd.

Maar ik snap wel waarom het zo moeilijk is om te gainen. Je traint als een sneltrein, hebt adhd en verwacht massive te gainen op 3000 kcal?

Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, Gijs.

Leer eens eten! :D

Een dagje "rust" door maar 3000-3500kcal te eten is niet nadelig als je rest van dagen wel naar behoren eet. En ik kan G-men best begrijpen als hij van die "rust" dagen heeft omdat het even genoeg is geweest. Op den duur is eten gewoon niet leuk meer hoe lekker het ook mag zijn.

Een dagje "rust" door maar 3000-3500kcal te eten is niet nadelig als je rest van dagen wel naar behoren eet. En ik kan G-men best begrijpen als hij van die "rust" dagen heeft omdat het even genoeg is geweest. Op den duur is eten gewoon niet leuk meer hoe lekker het ook mag zijn.

Sowieso goed om af en toe es wat te "vasten". Veel eten is ook belastend voor het lichaam, dat wordt nog wel es vergeten.

Ik eet gewoon wanneer ik trek heb, dat proppen ben ik inmiddels zo beu geworden en doe ik ook niet meer. Hooguit nog bij het avondeten omdat ik dan graag alles op wil eten.

Lekker diep die squats man, zo doe ik ze ook altijd, goed bezig!

****ing nice squats man, prachtige diepte ook.

I love em.

Nice shirt waar heb je die gekocht :D

Terug
Naar boven