- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat heb je voor tips alle goede tips zijn altijd welkom. Wil dit jaar best naar 110 kg met zelfde vet%
hahaha daar heb je me man. Als ik ergens geen ervaring mee heb.
maar ik meen me te herinneren uit je log dat je op een dag ook vrij weinig eet? (afgezien van wat 3000kcal maaltijden de dag voor een meeting) waren miniporties man!dat is het waarschmaar ik meen me te herinneren uit je log dat je op een dag ook vrij weinig eet? (afgezien van wat 3000kcal maaltijden de dag voor een meeting) waren miniporties man!
wat dat betreft zijn wij weer exacte tegenpolen gijs.. ik ga in januari toch maar wat op m'n vreten letten.. de bw kg's blijven eraan komen hiero![]()
Gebruik je al vitargo? Goede reacties gehad bij mensen met zeer snelle stofwisseling.
---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------
Maar 3000 kcal met zulke brute trainingen? Hoe de **** kan dat?
Hmmm...een continu chocomel infuus? Tank op de rug en gaan![]()
Neem deze zelf als ontbijt op rust dagen.Een dagje "rust" door maar 3000-3500kcal te eten is niet nadelig als je rest van dagen wel naar behoren eet. En ik kan G-men best begrijpen als hij van die "rust" dagen heeft omdat het even genoeg is geweest. Op den duur is eten gewoon niet leuk meer hoe lekker het ook mag zijn.