AndroidHealthClinic

g-mens log

Zoo die schijven rammelen als kerkklokken.
Nice squats lekker diep

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.722
De 210

http://www.youtube.com/watch?v=JwkT0CNuE-Q

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

****ing nice squats man, prachtige diepte ook.

I love em.

Thanks Erwin.

Nice shirt waar heb je die gekocht :D

Fibo

Zoo die schijven rammelen als kerkklokken.
Nice squats lekker diep

Idd dat zijn mijn rammelschijven (RVS schijven die glimmende)
En thanks.

heheh leuke filmpjes! Heeft Jopthelis mij filmpje ook naar jou gestuurd? Anders als die het leest kan die hem ff naar mij sturen!
gr Bart

Bij die 3x200 zaten er precies nog wel wat reps in!

Mooie diepte idd met squat!

Het lijkt erop dat we vrijwel hetzelfde squatten. Je zakt op het laatst iets sneller door voor stretch reflex en de diepte is ook ongeveer gelijk. Tevens lijkt jouw sticking point ook ergens hetzelfde te zijn. Zo rond parallel ongeveer.

Blijkbaar zijn we beiden gemaakt om te deadliften Gijs.. :D ;)

Brute lifts!

Jullie zijn wel pisballen met het spotten. Als die knaap met die 180 zijn misstap had doorgezet was het einde verhaal. Klinkt misschien als gezeur, maar je zal niet de eerste zijn.

Verder moet je vast en zeker hele lieve buren hebben? Zie je Frenkpie lekker schreeuwen in je gezicht, lol! Nooit problemen met geluid overlast?

Oh ja, en gebruiken jullie trouwens een extra lange stang? Als ik bij CS Muscle Gym train moet ik altijd met zo kort stug rot stangetje squaten, omdat die meer voordeel biedt als ik squat op wedstrijden. Dit zou te maken hebben met de lengte en flexibiliteit van de stang. Heb er verder niet zoveel verstand van, dus vroeg het mij af.

• #8.728
Brute lifts!

Jullie zijn wel pisballen met het spotten. Als die knaap met die 180 zijn misstap had doorgezet was het einde verhaal. Klinkt misschien als gezeur, maar je zal niet de eerste zijn.

Verder moet je vast en zeker hele lieve buren hebben? Zie je Frenkpie lekker schreeuwen in je gezicht, lol! Nooit problemen met geluid overlast?

Oh ja, en gebruiken jullie trouwens een extra lange stang? Als ik bij CS Muscle Gym train moet ik altijd met zo kort stug rot stangetje squaten, omdat die meer voordeel biedt als ik squat op wedstrijden. Dit zou te maken hebben met de lengte en flexibiliteit van de stang. Heb er verder niet zoveel verstand van, dus vroeg het mij af.

Niet zeuren Nielsje. Ik was die knaap met 180 en ik heb nog nooit iets raars gedaan met squat. Aangezien ik hier ook 10 reps mee kan hoeft mijn broertje me niet meteen in de kont te nken bij de 1e rep. Bij max dus die 210 staat hij er wel degelijk mooi bij op de correcte wijze.

Is gewoon een barbell van 220cm. Deze heeft wel een lekkere flex idd. Heb ook nog twee 7Feet barbell staan (213 cm) Daar zal jij dan ook wel mee trainen aangezien andere maten olympisch niet gewoon zijn.

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Mooie diepte idd met squat!

Het lijkt erop dat we vrijwel hetzelfde squatten. Je zakt op het laatst iets sneller door voor stretch reflex en de diepte is ook ongeveer gelijk. Tevens lijkt jouw sticking point ook ergens hetzelfde te zijn. Zo rond parallel ongeveer.

Blijkbaar zijn we beiden gemaakt om te deadliften Gijs.. :D ;)

Jep built for the deadlift.

Niet zeuren Nielsje. Ik was die knaap met 180 en ik heb nog nooit iets raars gedaan met squat. Aangezien ik hier ook 10 reps mee kan hoeft mijn broertje me niet meteen in de kont te nken bij de 1e rep. Bij max dus die 210 staat hij er wel degelijk mooi bij op de correcte wijze.

Is gewoon een barbell van 220cm. Deze heeft wel een lekkere flex idd. Heb ook nog twee 7Feet barbell staan (213 cm) Daar zal jij dan ook wel mee trainen aangezien andere maten olympisch niet gewoon zijn.

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Jep built for the deadlift.

Je weet dat ik het alleen maar zeg omdat ik van je hou. :heart:

Naar mijn mening gebeuren wel de meeste ongelukken bij het eruit pakken of terug leggen van het gewicht.

• #8.730
Daar heb je wel gelijk in. Meestal met uitpakken en vooral ook met een 1RM.

Wat een brutale squats man, heel mooi diep ook!

• #8.732
En als je toch met kracht bezig bent wanneer kom je ons dan eens happy maken hier met een paar zware squats @ Raw Power Baarn? Ik weet dat je vaak zat in A'foort bent.

En als je toch met kracht bezig bent wanneer kom je ons dan eens happy maken hier met een paar zware squats @ Raw Power Baarn? Ik weet dat je vaak zat in A'foort bent.

Lol, 1 x in de maand max hoor. Ik woon niet in die omgeving, maar ik zal je uitnodiging zeker onthouden. :)

• #8.734
Afb049.jpg

Mijn verzameling fat shizzle nu.

Nette squats!
Wat bankdruk je zo ongeveer?

• #8.736
raw 170

damn lekkere kniebuigingen gijs

• #8.738
damn lekkere kniebuigingen gijs

Idd mooi door de haak:D

Vandaag UB met Frenkpie en Chopperbob @ RPB

Oef 1 Benchpress (deze keer weer eens mijn oude grip geprobeerd dat wil zeggen middelvinger op de ringen)
10xbar
10x60
10x80
10x100
10x120
6x140
3x150
3x150
3x150

Lekker gedrukt. Voel duidelijk dat ik nu meer vanuit mijn pecs druk en minder uit de triceps.

Oef 2 Incline dumbbellpress
10x32
10x42
8x52
9x52 (Frank maakte me boos:))

Oef 3 Parallel bar dips met chains (chain = 6kg)
15xbw
15xbw+2 ch
11xbw+3 ch 12F
7xbw+4 ch

Oef 4 Hammergrip chins
12xbw
9xbw
7xbw

Oef 5 Schedelkrakers.
15x30
10x40
10x50
7x60

Oef 6 60mm axle curls
15x36kg (leeggewicht)
15x36
15x36

Damn dat ding is een killer.

• #8.739
Lang en hard mijn log doorgespit.

Dit zijn de resultaten van het jaar:

De grote 3
Deadlift raw van 302,5 - 310 (suited voor het eerst dit jaar en 320)
Squat met banden van 200 - 230
Bench raw van 160 - 170

Pushpress van 120 of 125 kan ik niet goed terugvinden maar dacht 120 naar - 140
Mp 100 - 112,5

Strongman:
Yoke 20m 320kg - 15m 390 kg
Log 115kg - 130,5

Goed jaar geweest met mooie dingen zoals de finale van sterkste man van NL. Kijk uit naar volgend jaar en kijken of we de progressie nog kunnen doorzetten.

goed bezig gweest idd

Terug
Naar boven