Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****ing nice squats man, prachtige diepte ook.
I love em.
Zoo die schijven rammelen als kerkklokken.
Nice squats lekker diep

heheh leuke filmpjes! Heeft Jopthelis mij filmpje ook naar jou gestuurd? Anders als die het leest kan die hem ff naar mij sturen!
gr Bart

Brute lifts!
Jullie zijn wel pisballen met het spotten. Als die knaap met die 180 zijn misstap had doorgezet was het einde verhaal. Klinkt misschien als gezeur, maar je zal niet de eerste zijn.
Verder moet je vast en zeker hele lieve buren hebben? Zie je Frenkpie lekker schreeuwen in je gezicht, lol! Nooit problemen met geluid overlast?
Oh ja, en gebruiken jullie trouwens een extra lange stang? Als ik bij CS Muscle Gym train moet ik altijd met zo kort stug rot stangetje squaten, omdat die meer voordeel biedt als ik squat op wedstrijden. Dit zou te maken hebben met de lengte en flexibiliteit van de stang. Heb er verder niet zoveel verstand van, dus vroeg het mij af.
Mooie diepte idd met squat!
Het lijkt erop dat we vrijwel hetzelfde squatten. Je zakt op het laatst iets sneller door voor stretch reflex en de diepte is ook ongeveer gelijk. Tevens lijkt jouw sticking point ook ergens hetzelfde te zijn. Zo rond parallel ongeveer.
Blijkbaar zijn we beiden gemaakt om te deadliften Gijs..![]()
![]()
Niet zeuren Nielsje. Ik was die knaap met 180 en ik heb nog nooit iets raars gedaan met squat. Aangezien ik hier ook 10 reps mee kan hoeft mijn broertje me niet meteen in de kont te nken bij de 1e rep. Bij max dus die 210 staat hij er wel degelijk mooi bij op de correcte wijze.
Is gewoon een barbell van 220cm. Deze heeft wel een lekkere flex idd. Heb ook nog twee 7Feet barbell staan (213 cm) Daar zal jij dan ook wel mee trainen aangezien andere maten olympisch niet gewoon zijn.
---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------
Jep built for the deadlift.

En als je toch met kracht bezig bent wanneer kom je ons dan eens happy maken hier met een paar zware squats @ Raw Power Baarn? Ik weet dat je vaak zat in A'foort bent.

)