Fitness Seller

g-mens log

die incline db press was weer goed intens zoals we ze gewend zijn van je... je boos/gek maken om die extra rep doe ik natuurlijk met alle plezier :)

Verder goede progressie idd !

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.742
Nee dat kan grager!

mooi jaar gijs! op naar de 110kg in 2010 :P

gijs je krachtgains zijn heel netjes maar had meer kunnen zijn ware het niet dat je zon sickvolume pakt waardoor je buiten meer kracht ook nog es sick bent gegaan qua spierconditie/mental thoughness, dit is ook voor groot deel de rede dat jij in de finale hebt gestaan en het super hebt gedaan:D niet dat je niet sterk bent, je dl is bijv. heel impressive maar het is de combi die het doet bij jou:D

Vooral op de strongman onderdelen ben je hard vooruit gegaan.

Mooie gains, gaan we je nu ook weer tijdens sterkste man van Nederland op TV zien?

Lang en hard mijn log doorgespit.

Dit zijn de resultaten van het jaar:

De grote 3
Deadlift raw van 302,5 - 310 (suited voor het eerst dit jaar en 320)
Squat met banden van 200 - 230
Bench raw van 160 - 170

Pushpress van 120 of 125 kan ik niet goed terugvinden maar dacht 120 naar - 140
Mp 100 - 112,5

Strongman:
Yoke 20m 320kg - 15m 390 kg
Log 115kg - 130,5

Goed jaar geweest met mooie dingen zoals de finale van sterkste man van NL. Kijk uit naar volgend jaar en kijken of we de progressie nog kunnen doorzetten.

Gijs bij deze wens ik je het allerbeste voor 2010 en dat het een sterk (maar niet al te sterk ;)) jaar voor je mag worden!

Je hebt een zeer indrukwekkende progressie geboekt en beschouw jouw ook als blijvertje op het hoogste nivo. Klasse man. :)

ha! cool, nog een overzichtje!

lijkt me zwaar mooie progressie zo man. succes in 2010... maar dat komt wel goed

• #8.749
Gijs bij deze wens ik je het allerbeste voor 2010 en dat het een sterk (maar niet al te sterk ;)) jaar voor je mag worden!

Je hebt een zeer indrukwekkende progressie geboekt en beschouw jouw ook als blijvertje op het hoogste nivo. Klasse man. :)

Thnx Mikail. Ik weet niet of ik weer in de finale kom dit jaar. Als ik in mijn hoofd een rijtje maak dan zijn er zeker 30 tot 40 gasten die even sterk zo niet sterker zijn die wrs meedoen in de kwalificaties. Zet daar tegenaf dat er 8 plaatsen zijn. En dan nog de kwestie van vorm en geluk.

Ik ga er wel voor en we zien wel. Ik doe met alle plezier de zwaardere wedstrijden mee en dat is wat telt. Als ik zo mijn progressie bekijk van het afgelopen jaar na 16 jaar trainen dan is dat een bevestiging dat er gewoon nog veel en veel meer in dit ecto lichaam zit.

Gisteren weer eens voor het eerst helemaal lam gezopen (na 10 jaar) en voel me weer zo fris als een hoentje moet ik zeggen. Toch een goede tolerantie van alcohol.

Zaterdag ga ik weer trainen. In ieder geval LB. Ik zit nog te twijfelen of ik het hier ga doen. In Raalte of bij de Fight en power academy.

Je hebt een mooi jaar achter de rug Gijs, succes voor komend jaar!

Gijs kom maar naar raalte ;)

Je hebt idd een super jaar achter de rug. Ben benieuwd wat je komend jaar gaat doen, zeker als je pfeiffer minder wordt.

Idd een mooi jaar achter de rug! Succes voor 2010!!!

Gisteren weer eens voor het eerst helemaal lam gezopen (na 10 jaar) en voel me weer zo fris als een hoentje moet ik zeggen. Toch een goede tolerantie van alcohol.
toch de beer-gain methode aan het proberen? :D

beste wensen man, en mooie resultaten dit jaar!

• #8.755
mwah niet alleen bier. o.a. rode wijn, amaretto, die wit/zwarte zooi, pisang ambon, wodka en toen tijdens het stappen idd bier.

Dadelijk LB en toch besloten in A'foort te blijven.

waar was de champagne!!!!!??????? geen kurken de lucht in geschoten om 12 uur?

• #8.758
O ja champagne maar 1 glas.

Net LB.

5min fiets

Oef 1 Speed boxsquat (parallel) met chains 2x26kg
5xstang
5x60+ch
5x100+ch
2x150+ch
2x150+ch
2x150+ch
2x150+ch
2x150+ch
2x150+ch
2x150+ch
2x150+ch

Comment: prima, speed zat.

Oef 2 Sumo DL (doel: adductoren nog wat versterken)
5x120
5x170
3x220
3x250
2x270 3F

Ook best oke alhoewel ik die 3e wel had verwacht te trekken maar was net niet. Moet het vaker doen en dan zal het wrs wel redelijk op niveau van mijn conventional komen.

Oef 3 Hack squat tegen bands (choked small bands)
10xbands
10x100+bands
10x150+bands
6x170+bands

Oef 4 Liggende leg curl
15x30
12x40
10x50
5x60 full bl - 5x40

Toch een klein pr. Op die nog steeds gevoelige plek in de rechter ham na. Hams worden sterker.

Oef 5 leg ext
20x
20x
20x

Oef 6 Hypers
10xbw+20kg
10xbw+20kg
10xbw+20kg

Oef 7 sit ups
25x
25x
25x