MuscleMeat

g-mens log

Heb jij een groot verschil tussen je 1RM en 3RM? bij mij was dat een kg of 30-40 verschil normaliter...

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.763
zoiets ja rond de 30 kg.

Nog de beste wensen Gijs! Dat je al je doelstellingen (op elk gebied) mag halen.

Doe je die sumo's voor je squats te verbeteren of wil je scoren op de oefening an sich?

• #8.765
Nog de beste wensen Gijs! Dat je al je doelstellingen (op elk gebied) mag halen.

Doe je die sumo's voor je squats te verbeteren of wil je scoren op de oefening an sich?

Om de adductoren te sterken eigenlijk. Ik denk er verder niet heel veel bij na behalve dat ik alle oefeningen altijd interessant vind en ik bij deze merkte dat mijn adductors een zwak punt waren.

Sinds ik boxsq doe met een wijdere stand is dit enigszins verbeterd. Ook sumo doe ik af en toe en dan merk ik dat ik gewoon flink spierpijn heb in de adductoren. Mijn squat stand is idd ook iets wijder geworden en 30 kg gestegen en dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat de adductors al iets minder zwak zijn.

Bijna dezelfde training idd :) nice job m8!

en dat op een dieet van alcohol!Nice hoor!

Met een 310kg deadlift is het helemaal geen schande om 3repper op een 280kg te hebben. Zit je nog steeds in de +90% zone.

Til je 150kg ofzo en je zit er 30kg onder met je 3rm dan is dat gewoon triest.

• #8.769
Met een 310kg deadlift is het helemaal geen schande om 3repper op een 280kg te hebben. Zit je nog steeds in de +90% zone.

Til je 150kg ofzo en je zit er 30kg onder met je 3rm dan is dat gewoon triest.

Klopt maar op wedstrijd al 6x280 getrokken maar dat is op tijd en dan neem je bv na 3 reps even 20-30 sec rust voor je er weer een uitperst.

Gister nog even wezen stappen in Arnhem. Toch mezelf relatief vroeg uit bed weten te trekken en naar de sportschool gegaan voor rug.

Oef 1 Pull ups pronated wijde greep
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Oef 2 Pull ups hammer grip (vrij small)
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw

Oef 3 Chins
6xbw
6xbw+5
6xbw+10
6xbw+15

Oef 4 Dumbbell rows
15x60
12x60
10x60

Oef 5 Cable rows
10x80
10x100 full bl
10x110
10x120
10x130

Oef 6 Seated dumbbell curl voor de quest naar 50 cm guns.
10x16
10x20
10x24

Oef 7 Machine preacher curls
10x25
10x30
10x35

Oef 8 Dumbbell hammer curl
10x18
10x20
10x22

Lekker getraind wel.

Eens een bodybuilder altijd een ....... :p

• #8.772
Ja, ik doe in ieder geval weer iets voor biceps nu de laatste paar weken. Zal z'n effect wel gaan hebben verwacht ik na hele tijd niks voor gedaan te hebben.

Ook voor Gijs geldt: Zolang men vooruit gaat op squats en deadlifts mogen er brutale, asociale pomptrainingen plaatsvinden voor de armen. :D

• #8.774
Haha maar de nadruk lag toch echt op rug hoor. De gewichten voor curls waren niet echt hoog te noemen na onder andere 12 sets optrekken.

asociale pullups :eek: Het zijn geen Kroc chinups toch :p

nice pomp workout, Gijs ! Grotere armen zou jouw fysiek nog bruter maken ! :)

Hoe is je moeheid etc eigenlijk? Nog veel last van Pfeiffer?

dik volume bij te training man

• #8.778
asociale pullups :eek: Het zijn geen Kroc chinups toch :p

Thanks en nee natuurlijk zijn het geen quarter roms.

nice pomp workout, Gijs ! Grotere armen zou jouw fysiek nog bruter maken ! :)

Hoe is je moeheid etc eigenlijk? Nog veel last van Pfeiffer?

Dat denk ik idd ook. En Het valt goed mee met de moeheid. Heb het vorige week nog laten testen en zal volgende week de uitslag krijgen. Nu duimen dat die zooi weg is. Deze week ook 5x goed getraind.

dik volume bij te training man

Dank je.

• #8.779
Was weer aardig te eten. Geen Jamie Oliver but it does the job.

Afb051.jpg

eet jij alleen maar krieltjes ofzo ? :p

Terug
Naar boven