AndroidHealthClinic

g-mens log

Brutaal .

beter heb je die fail op film :D

Jammer vd fail. Maa4 waarom had je geen 2e poging geprobeerd? Of was t ook te zwaar nu?

Verder nice dl man :)

Ik ken ook nooit een tweede poging na een fail at 1rm squat ben daarna altijd helemaal verrot.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.827
Jammer vd fail. Maa4 waarom had je geen 2e poging geprobeerd? Of was t ook te zwaar nu?

Verder nice dl man :)

Na zo'n fail voelde ik daar gewoon niet zoveel voor. Squatten met banden voelt ook minder goed als zonder, alleen ben ik nog steeds beetje bang voor de rechter knie. Ik zal hem wel spoedig laten onderzoeken. Liefst squat ik zonder banden, voelt toch alsof ik een natuurlijker bewegingsverloop kies dan.

Whaha 6 dagen na zwaar doorhalen, Als in je alcohol avontuur.. Gaat je pas na 6-7 dagen te grazen nemen. Bekend ritueel voor mij in ieder geval. Over 4-5 dagen heb je geen last meer.

Oppassen gijs je wil natuurlijk niet gewond raken met het vooruitzicht op het nieuwe seizoen ;) Voor de rest gaat het lekker zo te zien

• #8.830
Whaha 6 dagen na zwaar doorhalen, Als in je alcohol avontuur.. Gaat je pas na 6-7 dagen te grazen nemen. Bekend ritueel voor mij in ieder geval. Over 4-5 dagen heb je geen last meer.

Hmm de zaterdag meteen weer uitgaan was mss toch teveel van het goede voor me.

Oppassen gijs je wil natuurlijk niet gewond raken met het vooruitzicht op het nieuwe seizoen ;) Voor de rest gaat het lekker zo te zien

Ik wil nooit gewond raken;)

Wat voel je in je knie Gijs, ik heb zelf veel last van mijn knieen gehad, jaren lang dus wie weet komt het mij bekend voor!

Brutale PR :thumb: hopelijk is het geen langdurige pijn in je knie.

Haha jij hoeft niet echt bang te zijn als het op OH aankomt hoor Mikail;)

maar eh minimaal 10 reps 100kg in kwali als dat onderdeel erin zit en 130 log op wedstrijd voor max zou ik heel tevreden zijn volgend jaar.

Vandaag beetje ziekjes gevoel. 5 uur geslapen vannacht omdat ik lag te blaffen als een zeehond. Slijm troep en dus geiritteerde keel. Nu fluimisil en verder de hele dag otrivin lopen snuiven. Gelukkig vroeg klaar met werk en dus die megafiles voor geweest en kans gezien 2 uur te maffen op de bank.

ME LB met De Graaf

Beetje fietsen

Oef 1 Squat
10xstang
10x60
10x100
1x140
1x180
1x200
1x215 PR zonder banden
Fx235 met banden. Kwam uit de hole en toen viel ik voorover, JW is pas in opleiding voor spotter en was te laat. Bar over mijn hoofd etc. Voel er nu niks van gelukkig.
1x220 zonder banden. JW was beetje bang geworden en volgens mij heeft ie wat lopen helpen. Jammer want ik had hem voor mijn gevoel wel gehad.

Oef 2 Deadlift
5x120
5x160
3x200
5x270
2x290 PR haha Alex:p

Oef 3 Quarter squat
5x240
5x280
5x300

Oef 4 Roman chair squat
20xbw
15xbw+10
12xbw+10
10xbw+10

Oef 5 Leg ext
3x10

Oef 6 Pull through
4x10 laatste set was het helemaal op en werd ik zowat het kabelstation in geworpen:o

Komende dinsdag staat 5*2*290 op het programma, ik hoop dan hetzelfde tegen jouw te kunnen zeggen;).

Wel een aardige training voor een zieke zeehond!

oh jee, de strijd der titanen :D

• #8.836
Yeah baby!!!

Ik las dat je ook aan Strongman Cup Belgium mee doet. Mooi man, is altijd een prima wedstrijd geweest!

hoorde het van jan dat je mee doet ook in belgie, word volgens mij een nederlands onder onsje

• #8.839
Er doen er idd nu wel veel mee. Jimmy zal maar beter veel chinees bestellen voor daarna aangezien dat volgens mij de gewoonte is daar.

hey Gijs, had je nog gebeld.. hoe laat gaan we trainen morgen?

Terug
Naar boven