MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.861
zullen we hier een potje aankoppelen...

illegale bets placen ergens. ik zet sowieso 10 euro in op BW + 95!

Haha, niet echt boeiend Erwin. Het was ook gewoon meer zoiets van:
Hmm gaat wel lekker vandaag doe eens gek.

Ik vond die MP veel boeiender. Ik heb nu het meeste gericht op een sterke deadlift en OH. Beide gaan goed dus ik ben happy.

Lekkere pomp training zo te zien.

Haha, niet echt boeiend Erwin. Het was ook gewoon meer zoiets van:
Hmm gaat wel lekker vandaag doe eens gek.

Ik vond die MP veel boeiender. Ik heb nu het meeste gericht op een sterke deadlift en OH. Beide gaan goed dus ik ben happy.

jammer jammer, ik was wel in voor een DBB illegale gok partij

maar je hebt gelijk, die MP is verdomde nice en boeiender dan een dip

Lekkere training Gijs! Je hebt de oefeningen gepakt die ik ook graag doe wanneer ik goed en zwaar wil trainen, maar niet teveel belasting op de rest van het lichaam wil geven. Tenminste zo ervaar ik dat. Als ik bv de dag erna deadlift wil toppen dan wil ik mijn rug en benen sterk laten voelen. Veel setjes met boom bv zijn dan geen pré.

Dippers met 2*BW, haha, ik doe mee:o

• #8.868
Lekkere training Gijs! Je hebt de oefeningen gepakt die ik ook graag doe wanneer ik goed en zwaar wil trainen, maar niet teveel belasting op de rest van het lichaam wil geven. Tenminste zo ervaar ik dat. Als ik bv de dag erna deadlift wil toppen dan wil ik mijn rug en benen sterk laten voelen. Veel setjes met boom bv zijn dan geen pré.

Dippers met 2*BW, haha, ik doe mee:o

Dat moet ik zien. Ten eerste moeten we een aparte dip riem laten fabriceren van Kevlar ofzo voor dat gewicht:p

mooie MP, en stevige training idd ! Maar je doet dus nu in totaal 1 push en 1 pull UB training? Of 2 push en 1 pull voor je UB?

beter dat je schouder weer goed is :thumbs:

dippen met 2xBW.. ben al blij als ik het met 1x kan :D

Brutale training weer!

Dat dippen met zoveel extra gewicht, hoe doe je dat joh?
Hang je gewoon een paar schijven aan je riem???

• #8.872
mooie MP, en stevige training idd ! Maar je doet dus nu in totaal 1 push en 1 pull UB training? Of 2 push en 1 pull voor je UB?

nee nee kabouter Wesley!

Als ik gewoon 4x train dan doe ik nu meestal:

Push (kiezen uit: log/PP/MP/CGBP) /LB ME + deadlift / Pull (BOR & chin) / LB DE (boxsq + ondersteuning DL zoals rackpulls of sumo)

Als ik 5x train dan Push/LB ME/Pull/LB DE/ UB

En soms als ik zin erin heb blijft het UB/LB/UB/LB

Nice dips man. Ga je nu ook weer het breed benchen oppakken?

Ik ben die jongen die je sprak bij het USC, ik wou je wel zien trainen;) gaan jullie donderdag alleen snatchen en cleanen?

• #8.874
Dank je Johan. Ik wist nog wie je was haha zo kort termijn geheugen heb ik niet hoor.

Breed benchen ga ik af en toe doen zolang ik niet het gevoel heb dat het mijn schoudeer teveel belast.

Ik merk gewoon door de nadruk op schouders en triceps de laatste tijd voor strongman dat mijn pecs helemaal niet sterker zijn geworden. Aangezien ik geen zin heb in fly of dat soort gedoe ga ik wide grip bench en dumbbell press toepassen.

Ik weet niet wat we DO doen. In ieder geval cleans en verder zien we wel denk ik.

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Brutale training weer!

Dat dippen met zoveel extra gewicht, hoe doe je dat joh?
Hang je gewoon een paar schijven aan je riem???

Idd riem, ketting eromheen en schijven bij je kruis laten bungelen.

• #8.875
Vandaag max effort LB met Roy (Hyped)

6 min fiets

Oef 1 Squat
10xbar
5x60
5x100
3x150
1x180
1x200
1x210
1x210
1x210 (3x1x210=PR)
1x200
3x180
(alles alleen riem)

Oef 2 Deadlift tegen small band
3x60+b
3x100+b
3x140+b
1x180+b
1x220+b
tot hier zonder riem
1x260+b PR
1x270+b PR
1x275+b PR

Die laatste ging dodelijk langzaam tot lockout maar is dan ook ver boven de 300 lockout.

Oef 3 Hacksquat (gew alleen schijven)
10x100
10x140
10x180
10x200 PR

Oef 4 Hypers tegen small band
10x
10x
10x
10x

Oef 5 Leg extension
2x20

Oef 6 one leg legcurl
2x20

Oef 7 Sit ups
2x50

Nice nice. Redelijk weinig gegeten maar prima training. Roy geloof ik ook tevreden met de sT van trainen zo.

damn.. nice Gijs ! Die laatste sets zonder thigh ride? Dat belooft nog wat voor je regular dl :)

• #8.877
damn.. nice Gijs ! Die laatste sets zonder thigh ride? Dat belooft nog wat voor je regular dl :)

Geen all out thighride nee, wel iets erin gaan hangen ja. Ik weet niet wat de topspanning was maar laten we het in ieder geval op 50kg extra houden dan is het 325 en iets meer als mijn pr suited.

sterk as usual!

Ik kon gisteren helaas niet komen :(, vandaag hou je denk ik rustdag ?

Terug
Naar boven