MuscleMeat

g-mens log

Ok

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.882
Vandaag 30 minuten cardio (ga weer 2x per week doen in voorbereiding naar onderdelen)

En feest want mijn broertje heeft 200kg deadlift aan 80kg bw getrokken (conventional)

Hij begint op mij te lijken!

sow !! Dat gaat lekker met Bart dan ! Freakin' nice

Gaat ie niet hier loggen Gijs?

Vandaag 30 minuten cardio (ga weer 2x per week doen in voorbereiding naar onderdelen)
En feest want mijn broertje heeft 200kg deadlift aan 80kg bw getrokken (conventional)

niet in voorbereiding op iets ander Gijssie?!

• #8.885
niet in voorbereiding op iets ander Gijssie?!

:roflol:

Nou nee dan had ik gewoon niet die halve bak vanille ijs net in mijn mixxer gedaan.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

sow !! Dat gaat lekker met Bart dan ! Freakin' nice

Gaat ie niet hier loggen Gijs?

Bart is een monster in de dop. Hij heeft ook 95 clean en press gedaan deze week met dit bw.

Mss zou hij eens iets kunnen gaan posten ja, maar ik wil hem niet teveel verslaafd maken aan DBB:D

Ik weet niet wat de topspanning was maar laten we het in ieder geval op 50kg extra houden

mag je zeker van uit gaan. ik had het toen is opgemeten en bij mij kwam er volgens mij 60kilo extra uit op topspanning... is lang terug, dus ik hield ook als richtlijn 50-60kilo aan. en kwal lengte schelen wij niet veel + we hanteren dezelfde setup. dus 50 mag je zeker op rekenen

maar als je het zeker wil weten kan je het altijd nameten natuurlijk

• #8.887
mag je zeker van uit gaan. ik had het toen is opgemeten en bij mij kwam er volgens mij 60kilo extra uit op topspanning... is lang terug, dus ik hield ook als richtlijn 50-60kilo aan. en kwal lengte schelen wij niet veel + we hanteren dezelfde setup. dus 50 mag je zeker op rekenen

maar als je het zeker wil weten kan je het altijd nameten natuurlijk

Nja ik heb nu een aardig referentiekader om een lockout te beoordelen zeg maar qua gewicht en het komt echt niet op een paar kg maar het voelde gewoon ergens zo rond de 320-325 als ik het vergelijk met andere lifts.
De volgende ME training proberen wrs om tot een max te gaan met de average band. 30jan gaan we toppen bij haefland.

Ik was getuige!:)
Hij was ook erg blij ermee;)

• #8.889
Tja, dat is een kwaliteit van Ali, die ziet dat meteen! :P
Kom je ook nog trainen in Arnhem? doe een keer mee met je broertje, ik denk dat hij er zeker iets aan heeft, vooral met banken!
Groeten, Wim

• #8.891
28 dec nog samen push gedaan bij multi.

Hij bankt nu toch 2x per week? Komt door mij dat dat achterloopt. Ik zei dat DL en SQ veel belangrijker waren. Maar ja het is ook zo.

Ik gaf aan bij je broertje ( hij zei dat ong.70kg bankt ) er waarschijnlijk meer in zat, maar hij technisch nog kan leren. Dat was de aanleiding van het aanbod een keer mee te doen.

• #8.893
Ah ja. Hij bankt nog steeds behoorlijk elbows out en te weinig tight beginnend al bij zijn benen en resulteert in een minder dan optimale arch.

haha ben er zeker blij mee. Volgende pr in de planning is toch wel minimaal de 100 bank.
En ga zeker een keer mee trainen Wim!
Zal er overna denken om te gaan loggen! Altijd handig voor de tips!

Gr Bart

• #8.895
Vandaag legendarische training met legende op USC

Oef 1 Snatch (jaren geleden wel eens gedaan)
2xbar
2x40
2x50
2x60
1x70
1x75
Fx80 (moet hem vermelden van Jesaja:()
1x80
Fx85

Technisch natuurlijk dramatisch voorbij de 60 ofzo

Oef 2 Powerclean
3x60
3x80
2x100
Fx110
1x110
Fx120

Dinsdag linkerknie beetje tikje opgelopen. Hield me mentaal tegen te zakken dus alles was skyhigh opvangen. De 110 2e keer soepel.

Oef 3 Pull van blokken (onderkant knieschijf)
3x140
3x190
3x240
3x300
1x350 PR

Oef 4 MP
5x60
3x80
3x100
2x100
2x100

Oef 5 Chins
10xbw
5xbw+15
5xbw+20
5xbw+30 PR

Oef 6 Cable rows
10x100 full bl
10x110
10x120

Oef 7 Side raises
10x14
10x18
10x24

Oef 8 EZ curls
10x30
10x40
10x50

Gelukkig het volume wat beperkt gehouden voor Jesaja

Ik wil ook zoon blockpull ! Ruillen ?

t*ring wat een blokpull :eek: wat ik me trouwens afvroeg is het erg als je archt met military press mijn rug trekt snel hol.

• #8.898
goede shit gijs ! Nice pull!

wauw die 350 pull had ik wel willen zien !!

Terug
Naar boven