DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag 30 minuten cardio (ga weer 2x per week doen in voorbereiding naar onderdelen)
En feest want mijn broertje heeft 200kg deadlift aan 80kg bw getrokken (conventional)
Hij begint op mij te lijken!

sow !! Dat gaat lekker met Bart dan ! Freakin' nice
Gaat ie niet hier loggen Gijs?

Ik weet niet wat de topspanning was maar laten we het in ieder geval op 50kg extra houden
mag je zeker van uit gaan. ik had het toen is opgemeten en bij mij kwam er volgens mij 60kilo extra uit op topspanning... is lang terug, dus ik hield ook als richtlijn 50-60kilo aan. en kwal lengte schelen wij niet veel + we hanteren dezelfde setup. dus 50 mag je zeker op rekenen
maar als je het zeker wil weten kan je het altijd nameten natuurlijk
Vandaag 30 minuten cardio (ga weer 2x per week doen in voorbereiding naar onderdelen)
En feest want mijn broertje heeft 200kg deadlift aan 80kg bw getrokken (conventional)
Hij begint op mij te lijken!

Leuk man. Ja hij klonk echt blij over de telefoon. Ali had tegen hem gezegd dat als ie even zwaar zou worden als ik dat die dan waarschijnlijk nog wel sterker zou zijn haha.
)t*ring wat een blokpullwat ik me trouwens afvroeg is het erg als je archt met military press mijn rug trekt snel hol.