- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gelukkig het volume wat beperkt gehouden voor Jesaja

Maar tegen aan je aan je top gaat zitten, gaan we allemaal wel wat achterover hangen toch..?Je onderrug hoort van nature hol. Het best is altijd de natuurlijke curve aan te houden.

Duidelijk.Het was ook een beetje een grapje bedoeld voor Jesaja Hummer
Wat ik bedoel te zeggen is dat je onderrug dus altijd hol hoort te zijn. Echter overdreven hol is natuurlijk niet correct.
Met een zwaar gewicht ga je natuurlijk meestal wel iets verder hol als de natuurlijke curve.
Het probleem is dat mensen vaak meteen denken dat het fout is omdat ze een holling zien en dus extreem hard de buikspieren willen aanspannen met als doel de onderrug af te vlakken. Dat is fout en tegen de natuurlijke curve in. Beetje zelfde verhaala als je onderrug tegen de bank duwen met bankdrukken.

Zozo. Dus dan moet je nog 50 kg totaal (raw), toch?Ik steek mijn doelen niet onder stoelen en banken en ik doe waar ik zelf zin in heb.
Dit jaar zijn mijn doelen:
1 250 squat, 330DL, 180 bank
2 Kwalificeren sterkste man NL
3 Grotere armen
haha ben er zeker blij mee. Volgende pr in de planning is toch wel minimaal de 100 bank.
En ga zeker een keer mee trainen Wim!
Zal er overna denken om te gaan loggen! Altijd handig voor de tips!
Gr Bart

Zozo. Dus dan moet je nog 50 kg totaal (raw), toch?