MuscleMeat

g-mens log

Je was toch naar fysio voor geweest? Ene been pakte meer dan de ander ofzo. En toen met dat boxsquat filmpje kropen je knieen ook gevaarlijk dicht naar binnen. Doe je er nog assist oefeneningen voor?

lekkere armpomp training !! heb ik ook wel weer eens zin in !! jammer dat ik niet kon komen :(

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

punt 3 is het makkelijkste te halen Gijs!

Synthol!!!

:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.924
heb jij ook gezeik met je knie?

Al jaren met rechts, links nooit last.

Je zou nog beginnen denken dat squats slecht zijn voor je knieën:) Het zijn hoge doelen maar wel enigszins haalbaar (toch voor iemand met motivatie zoals jij;))

Onzin, ik squat ook al jaren en links heeft nooit last gehad, was na een heel harde val op rechts die nooit goed gerevalideerd is.

Je was toch naar fysio voor geweest? Ene been pakte meer dan de ander ofzo. En toen met dat boxsquat filmpje kropen je knieen ook gevaarlijk dicht naar binnen. Doe je er nog assist oefeneningen voor?

Goed onthouden idd. Door die val lang rechts ontzien en de medialis (druppel) veel minder ontwikkeld rechts. Hierdoor spoorde de knieschijf niet goed.
Het is nu veel beter maar de knie blijft wat last houden. In ieder geval genoeg om jezelf tegen te houden om bv een Smolov te gaan doen.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

punt 3 is het makkelijkste te halen Gijs!

Synthol!!!

Ik haal het sneller als je denkt. Op het werk hadden ze opmerkingen over mijn armen en ze kennen me al jaren. Ze groeien weer.

Laatst bewerkt:
Mijn zin was sarcastisch bedoelt hoor;) Alvast veel succes met je doelen, het zal vechten voor elke kilo worden!

squats zijn goed voor je knieen! enne gijs, die jonge chickies op je school willen gewoon de meester versieren..... vandaar die opmerkingen over je armen

of ben je geen leraar meer?

Mooie doelen Gijs, die moeten zeker haalbaar zijn! wat meten je armen op het moment??

• #8.931
Vandaag LB in Raalte. Victor opgehaald van station Baarn samen heen gereden.

Oef 1 Safetybar boxsquat tegen bands (choked average)
10x70
3x70+b
2x110+b
2x120+b
2x130+b
7x2x120+b

Oef 2 Reverse band deadlift (average niet choked 2 pinnen van boven = 60kg hulp grond)
3x140
2x180
2x210
1x230
1x280
1x320
1x330 PR
Fx340 tot de knie.

Pr met deze hulpspanning.

Oef 3 Trapbar deadlift. (Watson trapbar) 1e keer ooit.
Zie:
[Link niet meer beschikbaar]

3x85
3x105
1x145
1x185
1x225
3x265
1x285

Behoorlijk zwaar. De grepen staan tussen een gewone deadlift en snatchgrip in qua breedte.

Oef 4 GHR
10xbw
10xbw+average band
6xbw+2xaverage band pr en teringzwaar.
10xbw+average band
10xbw

Oef 5 Cable crunch
4x15xeen hoop

Oef 6 Legraises
3x15.

Toen naar de mac en 2x zo'n mannending op totaal 1910 kcals, en naar Victor en zijn cambered benchpress bar afgeleverd.

Zelf heb ik nu mijn Safetysquatbar in huis. WHOEOEO.
[Link niet meer beschikbaar]

Het was een goede week voor deadlift.
Max effort gedaan op:
-dl tegen bands en pr
-Pull van blokken en pr
-reverse band en pr
-Trap bar

hahaha vette pr's G ! En mooi dat je de bar binnen hebt :) veel plezier met je speelgoed (en laat ons ook eens mee spelen ;) )

• #8.934
Jow Gijs,

met die SSB kun je ook mooi safety bar curls mee doen!!! Op naar de 50cm armen! :D

;)

• #8.936
safety bar curls? OH MY GOD.

Als je dat maar inderdaad uit je hoofd laat :D

no waaaay... eerste volgende keer dat ik Baarn te vinden ben sowieso walking lunges met die safety bar... das echt zoooo brutal :D goeie aanwins gijs

Brute barbell idd. :D

• #8.940
Als je dat maar inderdaad uit je hoofd laat :D

Don't worry.

no waaaay... eerste volgende keer dat ik Baarn te vinden ben sowieso walking lunges met die safety bar... das echt zoooo brutal :D goeie aanwins gijs

Dat is toch de kenmerkende oefening van GHL en SB barbell. Maar eh ik zal hem wel kunnen verwerken in een van mijn insane medleys;)

Yeah. Verdorie net LB gedaan maar nu sta ik alweer te popelen.

Terug
Naar boven