MuscleMeat

g-mens log

idd leon, ik was je voor haha:P

maar buiten fysiek ook de conditie, doorzettingsvermogen en all round kracht, is lastig hoor om dat niveau van gijs te halen ZONDER aas en ZONDER talent... maar dat is ook logisch, in elke sport heb je een zekere mate van talent nodig om ver te komen. en gezien het niveau waarop gijs acteert is het sowieso logisch dat niet iedereen dat zomaar ff haalt

idd leon, ik was je voor haha:P

maar buiten fysiek ook de conditie, doorzettingsvermogen en all round kracht, is lastig hoor om dat niveau van gijs te halen ZONDER aas en ZONDER talent... maar dat is ook logisch, in elke sport heb je een zekere mate van talent nodig om ver te komen. en gezien het niveau waarop gijs acteert is het sowieso logisch dat niet iedereen dat zomaar ff haalt

Allemaal excuses! Het zal best wel dat niet iedereen dat zomaar ff haalt, maar dat heeft misschien 10% met talent te maken, de rest is gewoon ****ing hard werken.

Ik kots op mensen die altijd maar de makkelijke uitweg zoeken en beschuldigend gaan wijzen naar anderen die hun doelen wel verwezenlijken!

ben nou toch wel benieuwd wie die knakker is

wat een onzin dat iedereen met hardwerken 300 kan deadliften :roflol:

Tuurlijk kan niet iedereen met hard werken een 300kg deadlift behalen. Dit zal ook deels samenhangen met je bouw van je lichaam. Maar... Je kan in ieder geval heel ver komen met hard werken. En dat ontbreekt nou eenmaal bij heeeeeeeel veel lifters.

En wat is talent? Genetische aanleg? Je eigen testosteronaanmaak? Misschien is het wel een talent om elke week van het jaar keihard te trainen, consequent te vreten en door te gaan waar velen zouden stoppen.

In ieder geval is het een feit dat de meerderheid van de lifters tegenwoordig het liefst binnen 1 jaar resultaat willen zien en geen geduld, wil, doorzettingsvermogen en discipline meer hebben om er hard voor te werken. Triest, maar waar.

De meesten halen het niet omdat ze het niet genoeg willen, niet omdat ze het niet zouden kunnen halen.

dit is ook wel heel kort door de bocht hoor neophyte ;) het hangt van zoveel factoren af. stel dat je het wel heel graag zou willen maar raakt ernstig geblesseerd en kan niet meer op dat niveau deadliften...dan kun je het nog zo graag willen maar dan kent je lichaam gewoon z'n grenzen

dit is ook wel heel kort door de bocht hoor neophyte ;) het hangt van zoveel factoren af. stel dat je het wel heel graag zou willen maar raakt ernstig geblesseerd en kan niet meer op dat niveau deadliften...dan kun je het nog zo graag willen maar dan kent je lichaam gewoon z'n grenzen

blessure = herstellen = verder gaan = 300 deadliften

De enige optie is om wel te kuren,en dan die 26jaar ervaring bij die BB guru door de neus te duwen..
Maak je niet druk Gijs,tzal alleen maar erger worden!

Of iedereen 300kg kan deadliften die dat echt wil weet ik niet.

Maar een bodybuildingfysiek zoals gijs op zijn wedstrijden heb, dat kan dus niet iedereen er zullen mensen zat zijn die wel kuren en er nooit zo bij komen te staan.

Groeten bigboy25.

Het hangt ook van veel factoren af. Maar ook dingen als (het voorkomen van) blessures heb je grotendeels zelf in de hand.
Ik vind het echter te makkelijk om dingen af te schuiven op het niet hebben van talent, zoals zovelen doen.

Maar goed, ik wil Gijs z'n log niet verder verkloten, dus ik houd me verder afzijdig :)

Nu weten we nog steeds niet wie de heer in kwestie geweest is...

Begon zijn voornaam met een ´R´ en eindigde het met ´inus´..??

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.174
Nu weten we nog steeds niet wie de heer in kwestie geweest is...

Begon zijn voornaam met een ´R´ en eindigde het met ´inus´..??

nee maar die heeft ooit gezegt dat als ik naturel zou zijn dat ie mij ging begeleiden als ik AAS zou nemen omdat ik dan mr Olympia zou worden. Ook zo'n geweldige opmerking.

Je moet toch al niet denken wat ze denken van bv Victor zijn squat en zo.

nee maar die heeft ooit gezegt dat als ik naturel zou zijn dat ie mij ging begeleiden als ik AAS zou nemen omdat ik dan mr Olympia zou worden. Ook zo'n geweldige opmerking.

Aangezien ik de bron ben van dit verhaal ben, vind ik wel dat ik het iets moet nuanceren. Na je eerste overwinning op de YBF was hij inderdaad erg onder de indruk. Hij heeft een paar weken later tegen mij gezegd dat, om de shape die je toen had te bereiken, je een enorme aanleg moet hebben.

En dat als je dezelfde aanleg zou hebben om te reageren op AAS (het schijnt dat verschillende mensen hier verschillend op reageren, afhankelijk van hun aanleg) als dat je klaarblijkelijk hebt voor trainen en dieeten, dat hij dan de volgende Mr. Olympia van je zou kunnen maken.

Uiteraard is doorzettingsvermogen en inzet een (groot) onderdeel van jouw aanleg. Immers, alleen talent is niet genoeg om de top te halen.

Je moet toch al niet denken wat ze denken van bv Victor zijn squat en zo.

Doe jezelf nou niet te kort Gijs!

Met wat liters tren, test en de nodige potjes D-bol, Winny samen met natuurlijk IGF-1, HGH en de gebruikelijke diuretica zoals Clen, T3 en andere shizzle kun jij zomaar de nieuwe Ron Kolenboer van Nederland worden!!!!! :eek:

je weet er wel verdacht veel van ruben :roflol:

Doe jezelf nou niet te kort Gijs!

Met wat liters tren, test en de nodige potjes D-bol, Winny samen met natuurlijk IGF-1, HGH en de gebruikelijke diuretica zoals Clen, T3 en andere shizzle kun jij zomaar de nieuwe Ron Kolenboer van Nederland worden!!!!! :eek:
:roflol:. Maar gijs moet doen wat hij wil en onnodig risico nemen heeft geen nut maarja dat ligt aan wat hij wil

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven