Fitness Seller

g-mens log

haha gelukkig weten WIJ wel beter

Niet mee eens! Dat fysiek behalen lijkt me best lastig, maar die 300..
Ok, het is best knap als je het kunt, maar meer ook niet. Ik zie het meer een kwestie van willen, ipv kunnen.
Immers is het nog steeds maar zo'n 70-75% van het wereldrecord, afhankelijk van gewichtsklasse.

100% eens met je leon....

Allemaal excuses! Het zal best wel dat niet iedereen dat zomaar ff haalt, maar dat heeft misschien 10% met talent te maken, de rest is gewoon ****ing hard werken.

nogmaals 100% eens...

wat een onzin dat iedereen met hardwerken 300 kan deadliften :roflol:

onzin? als je heel kan blijven en de tijd neemt.... van mijn part train je 20 jaar voor je em pakt, the sky is the limit. je moet het wel willen en ik denk niet dat iedereen 300 kan ownen op gijs zen BW of lager... maar ik ben er wel zeker van dat iedereen die het echt wil het kan (mits ze heel blijven)

Laatst bewerkt:
Ik snap Gijs ook wel, op het moment dat je het gevoel krijgt voor leugenaar door te gaan, is de lol er toch snel af.

Ik snap Gijs ook wel, op het moment dat je het gevoel krijgt voor leugenaar door te gaan, is de lol er toch snel af.

Iedereen heeft dat denk ik, wel eens over zichzelf. Maar meestal is dat afkomstig van mensen buiten de krachtsportwereld, die dus weinig tot geen kennis en inzicht hebben.

Het feit dat dit om iemand gaat die in de krachtsport zit, maakt het aan de ene kant een grotere belediging, maar aan de andere kan een groter compliment.

Nog erger zijn die mensen die je op een strongmanwedstrijd zien en dan zeggen:

Zie je nou wel dat ie kuurt, moet je kijken hoe gek die wordt. Die gast is compleet agressief.

:roflol:

Nog erger zijn die mensen die je op een strongmanwedstrijd zien en dan zeggen:

Zie je nou wel dat ie kuurt, moet je kijken hoe gek die wordt. Die gast is compleet agressief.

:roflol:

die moet je gewoon opsluiten op een eco-toiletje en mosterdgas naar binnen gooien, eens kijken wie er dan gek wordt

nee maar die heeft ooit gezegt dat als ik naturel zou zijn dat ie mij ging begeleiden als ik AAS zou nemen omdat ik dan mr Olympia zou worden. Ook zo'n geweldige opmerking.

Je moet toch al niet denken wat ze denken van bv Victor zijn squat en zo.

Het tegendeel kan toch nooit echt bewezen worden, het komt uiteindelijk neer op vertrouwen. Als je als gebruiker ingehaald wordt door een naturel, dan kan ik het best begrijpen waar hij dan zijn vooroordelen vandaan haalt. Wat voor jou de realiteit is kan voor de ander een illusie zijn en omgekeerd hetzelfde geval.

onzin? als je heel kan blijven en de tijd neemt.... van mijn part train je 20 jaar voor je em pakt, the sky is the limit. je moet het wel willen en ik denk niet dat iedereen 300 kan ownen op gijs zen BW of lager... maar ik ben er wel zeker van dat iedereen die het echt wil het kan (mits ze heel blijven)

Zo is het ook. Genen, talent hoe je dat ook mag noemen, het is niets meer dan een voorsprong. Het is uiteindelijk je dedicatie wat je brengt naar wat je nu bent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.189
Gister slecht geslapen en vandaag grieperig. Gelukkig korte dag op werk en in de middag 2 uur op de bank kunnen pakken. Toch gaan trainen.

8 min crosstrainer

Oef 1 SSQ Boxsquat tegen bands (3xchoked average)
5xbaar+bands
5x65+bands
5x105+bands
2x125+bands
2x135+bands
2x135+bands
2x135+bands
2x135+bands
2x135+bands
2x135+bands
2x135+bands
2x135+bands

Oef 2 Deadlift (doel = suited techniek verbeteren en wennen)
5x120
3x160
3x200
3x240
Suit aan:
3x260
2x280
1x300

Alles pl goedgekeurd maar de 300 verdorie nog net niet. Was er bijna net voor lockout en moest toch iets naar achter gaan hangen om hem te locken. Judith beoordeelde.

Oef 3 SSQ goodmorning
10x65
10x95
6x115
6x135
6x155
6x175

Super fijne oefening zo.

Oef 4 supersets hypers en abs
4x15 hypers - 4x20 abs.

Goede training maar nu voel ik me nog zieker dus ik weet niet hoe morgen eruit gaan zien.

Laatst bewerkt:
Het valt me wel op dat je aardig vaak ziekerig bent.

• #9.191
Pfeiffer net gehad. Tijdens pfeiffer veel ziek geweest maar gewoon door getraind en nu naweeen. Daarbij zul je in je jonge jaren in het onderwijs zoiezo relatief veel ziek zijn omdat je dag in dag uit 300 jongeren voor je neus hebt.

haha ja word er niet constant door je leerlingen iets gevraagd als in "wilt u handje drukken meneer boeije" (jongens) of "laat uw sixpack/biceps eens zien meneer boeije" (chicks)...

ik heb wel een oud nederlandse top strongman gehad als gymleraar, maar die was al ruim over zijn top heen, lijkt me vet om een buffe leraar te hebben (lees: Alex of jou), ik had op die gymleraar na altijd alleen maar ectos

• #9.193
Wie was je gymleraar dan? En ja ll vragen me dat idd elke dag wel.

Pfeiffer net gehad. Tijdens pfeiffer veel ziek geweest maar gewoon door getraind en nu naweeen. Daarbij zul je in je jonge jaren in het onderwijs zoiezo relatief veel ziek zijn omdat je dag in dag uit 300 jongeren voor je neus hebt.

:orly:

1x beetje grieperig en 1x onsteken amandelen in 6 jaar ofzo. :p

@ Training:

Damn jammer dat de 300 net niet goed was. Je pakt hem wel soon enough!
Goede volume met alle oefeningen, mag ik vragen wat voor force zo'n average band heeft?

Laatst bewerkt:
  • #9.196
Die heeft nog WSM gedaan dus nog stuk groter dan ik.

hij is wel gay volgens mij (tenminste dat waren de geruchten op school)

hij leerde ons wel squatten bij de gymles, ubercool was dat natuurlijk, en waar alle andere gymleraren vooral snelle voetballertjes (of hier in limburg handballertjes) als lievelingetjes hadden vond piszko de sterke mensen het coolst (waar ik niet toebehoor(de) want ik ben al niet sterk en toen al helemaal niet, woog zelfs 72kg aan 1m90:D)

hij is wel gay volgens mij (tenminste dat waren de geruchten op school)

hij leerde ons wel squatten bij de gymles, ubercool was dat natuurlijk, en waar alle andere gymleraren vooral snelle voetballertjes (of hier in limburg handballertjes) als lievelingetjes hadden vond piszko de sterke mensen het coolst (waar ik niet toebehoor(de) want ik ben al niet sterk en toen al helemaal niet, woog zelfs 72kg aan 1m90:D)

Dit is ook een handballer --> :gay:

Krijg je dat gelul met gemengde douches maar daar heb je niks aan als je gay bent. :roflol:

• #9.199
Nog niet helemaal fit maar al wel weer een tikkeltje beter. Vooral nog wat hoofdpijn.
Volume express wat aan de lage kant gehouden. Wel fijn getraind. Had agressie omdat ik een dikke boete van de politie kreeg voor door rood (ook maar net!) rijden.

6 min crosstrainer

Oef 1 Flat dumbbell press
20x20
15x30
12x40
10x50
8x60 PR

Oef 2 Dumbbell rows (eigen handvat meegenomen)
10x40
10x70
10x80
20x50

Oef 3 Wide grip bench (middelvinger op de ringen)
10x100
10x120
10x130
4x140 opperdeop

Oef 4 Chins
5xbw+20
3xbw+40 - 3xbw+20 (mja Frank pakken lukte even net niet zeg maar:rolleyes:
5xbw+20
5xbw+20
5xbw+20

Oef 5 Push ups tegen small band (achter de rug langs)
20x
15x
15x

Mega zwaar en mega pomp

Oef 6 Reverse pec deck
20x10 blokjes
20x12 blokjes
20x14 blokjes

De politie is je beste vriend !

Terug
Naar boven