- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet mee eens! Dat fysiek behalen lijkt me best lastig, maar die 300..
Ok, het is best knap als je het kunt, maar meer ook niet. Ik zie het meer een kwestie van willen, ipv kunnen.
Immers is het nog steeds maar zo'n 70-75% van het wereldrecord, afhankelijk van gewichtsklasse.
Allemaal excuses! Het zal best wel dat niet iedereen dat zomaar ff haalt, maar dat heeft misschien 10% met talent te maken, de rest is gewoon ****ing hard werken.
wat een onzin dat iedereen met hardwerken 300 kan deadliften![]()

Ik snap Gijs ook wel, op het moment dat je het gevoel krijgt voor leugenaar door te gaan, is de lol er toch snel af.
Nog erger zijn die mensen die je op een strongmanwedstrijd zien en dan zeggen:
Zie je nou wel dat ie kuurt, moet je kijken hoe gek die wordt. Die gast is compleet agressief.
![]()
nee maar die heeft ooit gezegt dat als ik naturel zou zijn dat ie mij ging begeleiden als ik AAS zou nemen omdat ik dan mr Olympia zou worden. Ook zo'n geweldige opmerking.
Je moet toch al niet denken wat ze denken van bv Victor zijn squat en zo.
onzin? als je heel kan blijven en de tijd neemt.... van mijn part train je 20 jaar voor je em pakt, the sky is the limit. je moet het wel willen en ik denk niet dat iedereen 300 kan ownen op gijs zen BW of lager... maar ik ben er wel zeker van dat iedereen die het echt wil het kan (mits ze heel blijven)
Pfeiffer net gehad. Tijdens pfeiffer veel ziek geweest maar gewoon door getraind en nu naweeen. Daarbij zul je in je jonge jaren in het onderwijs zoiezo relatief veel ziek zijn omdat je dag in dag uit 300 jongeren voor je neus hebt.

Wie was je gymleraar dan? En ja ll vragen me dat idd elke dag wel.
)hij is wel gay volgens mij (tenminste dat waren de geruchten op school)
hij leerde ons wel squatten bij de gymles, ubercool was dat natuurlijk, en waar alle andere gymleraren vooral snelle voetballertjes (of hier in limburg handballertjes) als lievelingetjes hadden vond piszko de sterke mensen het coolst (waar ik niet toebehoor(de) want ik ben al niet sterk en toen al helemaal niet, woog zelfs 72kg aan 1m90)