MuscleMeat

g-mens log

Wat voor handvat meegenomen? Zo'n fatgrip?

Wat is je BW tegenwordig?

hij is wel gay volgens mij (tenminste dat waren de geruchten op school)

hij leerde ons wel squatten bij de gymles, ubercool was dat natuurlijk, en waar alle andere gymleraren vooral snelle voetballertjes (of hier in limburg handballertjes) als lievelingetjes hadden vond piszko de sterke mensen het coolst (waar ik niet toebehoor(de) want ik ben al niet sterk en toen al helemaal niet, woog zelfs 72kg aan 1m90:D)

Moet jij elke post nou echt doorspekken met het feit dat je low self esteem hebt?
De message is nu wel duidelijk denk ik?!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.203
De politie is je beste vriend !

Niet in mijn geval en laten we het daar maar op houden.... Echter werkt mijn beste vriend heel toevallig dan weer wel bij de politie (maar als instructeur):D

Wat voor handvat meegenomen? Zo'n fatgrip?

Wat is je BW tegenwordig?

Ja 50mm handvat maar met 70+ heb ik straps nodig.

BW was 109 met kleren en trui. Zal nu toch wel in de ochtend weer een goede 105 en mss wel 106 zijn.

Een troost voor je chin up: absoluut gezien ben je wel sterker hoor ;)

Flinke training nog!

• #9.205
haha Frank daar kun je ook achter plakken: "means you can kick ass in kindergarten"

Wat een variatie in oefeningen weer per spiergroep! Is natuurlijk nog een overblijfsel uit je BB periode. Maakt de kleine spieren rondom de gewrichten ook weer erg sterk (tov jongens die vaak alleenmaar de grote oefeningen pakken). Denk dat je daar nu de vruchten van plukt met strongman. En kan deels verklaren waarom je zo snel herstelt. Je verzorgt om het zo maar te zeggen "het hele pakketje". Of ben je zelf nog ontevreden over een spiergroep, die je misschien niet evenredig traint?

• #9.207
In principe is altijd wel iets zwakker dan de rest Alex. Ik weet dat ik vroeger heel sterk was in de borst. Ik failde een bench dan ook halverwege. Nu door al het smalle werk en OH werk zijn mijn triceps dominant. Ik fail een wide bench nu op de borst. Mijn pecs zijn dus niet veel sterker geworden in al die jaren. Ze zijn niet slap maar met een beetje training zou ik daar weer veel meer uit kunnen halen.

Zelfde verhaal met mijn rug. Mijn onderrug is door het vele deadliften en verwante oefeningen beton geworden maar mijn bovenrug is nu duidelijk een limiterende factor bij sommige lifts.

Ik heb als speerpunt mijn bovenrug aangewezen en als 2e nog steeds mijn schouders.

Oké, leuke oefeningen voor upper-back vind ik zelf nog de suited-rackpull. Je kunt dan met hulp onderin echt zwaar gaan terwijl je bovenin het echt op eigen kracht moet doen en die powerstair shrugs (waar ik nog een filmpje van zal posten). Misschien heb je er wat aan!

Powercleans, hangcleans!

• #9.210
Eerste eventstraining 2010 bij RPB weer. Was weer een tof clubje. Miss deadlift, Chunky, Omega007, Corpse, Chopperbob aka the gift en George the logcrusher.

Oef 1 Log
Opwarmen op de houten
10x55
10x55
5x55
Verder op de Black mamba
5x63
5x83
5x103
5x113 PR
2x123
2x123
2x123 PR

George mijn log keihard laten stuiteren maar gelukkig hijzelf niet en mooie dent in de log en pin eraf. Hebben we weer wat te doen morgen.

Oef 2 Yoke
150x10m
200x10m
300x10m
350x10m Nog steeds easy dus mooi
400x6m PR maar in principe nog echt te zwaar, komt dit seizoen wel goed op deze yoke.

Oef 3 Hand over hand met de golf
1 touwlengte en 5kliks op handrem supersnel
2 touwlengte en 5 kliks op handrem ook lekker
2 touwlengte en 6 kliks op de handrem heel pittig maar PR.

Oef 4 Wheelflip 380kg back to back
8x
8x
8x
8x

In het begin wel lastig toen ie druipnat was. Laatste set vliegensvlug en easy toen ie droog was.

Oef 5 Farmers hold (dikke handvaten)
1:05 100kg
1:01 100kg

Opmerkingen: Miss deadlift sterk met 200 yoke en 75 farmers! George zeer soepele 128 log en near miss op de 133. Barry komt er langzaam weer in en Jelmer weer een stukje vooruitgang. Omega ook goed sterk en pr op log.

Geen zin om zwaarder te gaan op de logg? Voor de rest leuk getrained zo te zien

• #9.212
Nee idd geen zin. Ik bouw het nu verstandig op.

Wat een beestelijke training Gijs!
Even doubles maken op 123 terwijl je in de sterkste man van Nederland failde op de 120.

nice training Gijs! Lekker geknald zo te zien!

• #9.215
Wat een beestelijke training Gijs!
Even doubles maken op 123 terwijl je in de sterkste man van Nederland failde op de 120.

Ik ben op techniek een stuk beter geworden ook dit jaar maar nog steeds zou ik in zo'n spanningsvolle situatie een 120 kunnen failen hoor;) Ik deed de week voor de finale bij Jarno ook 2x120 op zijn IFSA.

Ik ben op techniek een stuk beter geworden ook dit jaar maar nog steeds zou ik in zo'n spanningsvolle situatie een 120 kunnen failen hoor;) Ik deed de week voor de finale bij Jarno ook 2x120 op zijn IFSA.

Inderdaad, druk kan echt alles verkloten. :p

Eerste eventstraining 2010 bij RPB weer. Was weer een tof clubje. Miss deadlift, Chunky, Omega007, Corpse, Chopperbob aka the gift en George the logcrusher.

:roflol: heeft the gift ook getraind? Of had ie een te dikke kater?

Heel verstandig die aanpak van je op de log :thumb: Werd ook wel eens tijd met jouw leeftijd :D

@George: je was toch niet geinspireerd door mijn log-tafarelen van het afgelopen jaar hè? :o

Laatst bewerkt:
Lekker gespeeld weer ! Waar was jij Frenkanalus ?

ik zat met mijn neus in de artikelen voor school. Ik wil sowieso nog even tot eind februari me concenteren op m'n gym lifts

Terug
Naar boven