XXL Nutrition

g-mens log

Gijs man ... wat train jij als een beest, echt een voorbeeld voor velen! :thumbup:

Ik bewonder ook je zelfgemaakte trainingsmaterieel! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.363
Gijs man ... wat train jij als een beest, echt een voorbeeld voor velen! :thumbup:

Ik bewonder ook je zelfgemaakte trainingsmaterieel! :)

Thanks ik moet echter wel nog eens een echte fat dumbbell maken. Dit met de klemmen was ik nog een beetje bang dat ik de schijven op mijn kop ging krijgen. Maar had er voor de zekerheid ook nog voor de klemmen een stuk plakband omheen gedaan.

Beestelijk Gijs!

Thanks ik moet echter wel nog eens een echte fat dumbbell maken. Dit met de klemmen was ik nog een beetje bang dat ik de schijven op mijn kop ging krijgen. Maar had er voor de zekerheid ook nog voor de klemmen een stuk plakband omheen gedaan.
Mijn vader en ik overwegen een kleine homegym te instaleren. Ik heb al een oogje op het power rack van Henk van het forum.

We gaan binnekort eens kijken of we ergens goeie kettingen kunden vinden en een steigerbuis op een werf bijvoorbeeld ... we zouden graag een thick/fat bar maken van de steigerbuis, aangezien dit toch wel voor een beter onderarmontwikkeling zorgt.

Tips voor materieel zijn altijd welkom in een PM! :)

Laatst bewerkt:
Je begint de techniek onder de knie te krijgen met zware one arm dumbbell presses Gijs!

Het lijkt nu tenminste niet meer op een cheated one arm dumbbell extension! ;) :D

• #9.367
haha idd ja. Met die van Jules toen had ik verdorie bijna mijn triceps eraf gerukt.

lekker bezig G,je bent echt een ijzer vreter en zeker in jou gewichtsklasse een beest!!

• #9.369
Sick training vandaag. Alles liep lekker, had me al de hele dag er al op verheugd dat Frank ging mee liften, en was echt ready to blast away.

8 min crosstrainer

Oef 1 Pushpress (lang geleden, ga hem weer oppakken)
5x40
5x60
5x80
3x100
1x110
1x120
1x130
1x140 Boem easy en evenaring pr
Fx145
1x145 PR en op film. De 150 zou snel moeten komen verwacht ik.
3x130 op reps voelde nog instabiel. Zat op zich nog wel een rep in.

Oef 2 Chins
10xbw
6xbw+15
5xbw+25
4xbw+40 5F

Oef 3 Close grip 60mm axle benchpress
5xbar
5x76
5x116
5x126
5x136 PR
2x146 PR

Oef 4 Dumbbell rows
6x50
6x91
6x91
6x91 PR

haha op naar de 100.

Oef 5 Incline dumbbell press
20x36
19x36
12x36

Oef 6 Cable rows supersets met rope triceps extension
15x100 - 15x21
15x100 - 15x21
15x100 - 15x21

Monsterpomp. Frank was ook bizar opgepompt. Ook super blij met een cadeau van Frank. 2 grote afbeeldingen van Konstantinovs in lijst voor in RPB.

**** die PP is ****ing naise, en die CG er nog bij ! Ronnie de deur uit, Konstantinovs kom maar binnen haha

Weer verrekte sterk kerel! :bow:

• #9.372
Niet haten op Ronnie, hij deed 400 squat en 360 DL wat wil je nu!

Zieke PP Gijs!

Good train !! :D

Jezus wat een training man! Zit er nu binnenkort ook weer een pr op de boom in?

• #9.378
Jezus wat een training man! Zit er nu binnenkort ook weer een pr op de boom in?

Nu ja op zich voelde de boom laatst met 128 wel zo dat ik 133 nu niet onmogelijk acht maar ja het blijft een deels technische lift en dat blijft moeilijk voorspellen.

Wel aardig ja ben nu jou in je zieke pushperiode voorbij:D Maar die dekselse Frank nadert hard en die weegt verdorie nog onder de 100.

ja die was echt sick strong vandaag !! Natuurlijk was jij helemaal super goed bezig vandaag !! kom ik aan met me 95 pushpress :rolleyes:

Terug
Naar boven