AndroidHealthClinic

g-mens log

Damn ... wat een zieke PP! :eek:

Thanks ik moet echter wel nog eens een echte fat dumbbell maken.QUOTE]

Mijn vader en ik overwegen een kleine homegym te instaleren. Ik heb al een oogje op het power rack van Henk van het forum.

We gaan binnekort eens kijken of we ergens goeie kettingen kunden vinden en een steigerbuis op een werf bijvoorbeeld ... we zouden graag een thick/fat bar maken van de steigerbuis, aangezien dit toch wel voor een beter onderarmontwikkeling zorgt.

Zou ik in staat zijn om met een steigerbuis een fat barbell te maken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.382
Ziekelijke pushpress G. Iets om naar toe te werken.:evil2:

Als ik het goed bekijk Gijs.. komt de 1,5x BW pushpress nu in zicht! Erg nice!

Zieke PP Gijsie!! Nice work!

Nice PP, haha!

• #9.387
Ziekelijke pushpress G. Iets om naar toe te werken.:evil2:

Tot een tijdje terug zei ik dat van jou pushpress :)

Als ik het goed bekijk Gijs.. komt de 1,5x BW pushpress nu in zicht! Erg nice!

Jep maar dan moet ik maar niet meer echt veel zwaarder worden dan:D

Zieke PP Gijsie!! Nice work!

Thanks mannen. Zo na een tijdje geen pp gedaan te hebben zal ik het nog wel zoals Victor het zegt een tijdje moeten kunnen melken.

Maar waar blijft het filmpje, ik ben benieuwd! :P

• #9.389
Ik ben ook benieuwd maar JW heeft hem op de tel.

Serieus gewicht op die PP Gijs. Erg sterk, maar dat wisten we natuurlijk al.

ging nog vrij easy zo te zien ! bruut !

sjesus!!

Als een PP goed gaat ziet er altijd makkelijk uit. :p

Nice one zo zit 155 er ook in!
Helaas moet bij pp alles op zijn plaats vallen kwa timing kracht etc.. En zo zag het er hier uit nice!!

Sterke shit Gijs.

Easy Jerkpush geval. Bruut gewicht.

• #9.398
Thanks mannen. Deze zat idd qua timing precies goed. Ik heb wel eens verkondigd dat ik dacht dat mp er niet zoveel aan zou bijdragen om mijn pp omhoog te krijgen. Het doet in ieder geval 1 ding wel. Een hogere mp geeft me mentaal wel een boost. Als je mp een stuk hoger is dan voelt het raar om niet ook in ieder geval meer te pakken op pp. Meer PP-en blijft voor mij een combi van vooral 3 dingen. Durf! / sterkere triceps / ritme

Mooie techniek G'!

Thanks mannen. Deze zat idd qua timing precies goed. Ik heb wel eens verkondigd dat ik dacht dat mp er niet zoveel aan zou bijdragen om mijn pp omhoog te krijgen. Het doet in ieder geval 1 ding wel. Een hogere mp geeft me mentaal wel een boost. Als je mp een stuk hoger is dan voelt het raar om niet ook in ieder geval meer te pakken op pp. Meer PP-en blijft voor mij een combi van vooral 3 dingen. Durf! / sterkere triceps / ritme

Ik had er pas per ongeluk 10kg meer opzitten dan gepland en ik deed hem dus met iets meer moeite dan normaal, maar wel evenveel reps! Durf scheelt dus ongeveer 10kg denk ik :)

Terug
Naar boven