XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.581
Ach de eerste 3 oefeningen draaide de training om, en dat zijn allemaal tussen de 80 en 100% lifts.

sterk Gijs erg sterk!

wat een training alweer.. 2 dagen na zware log / db en tricep dippen! Mooi gedaan kerel

• #9.584
Triceps waren 100 procent herstelt. Thnx mannen.

Hoe ziet jouw trainingsschema er ruwweg uit?

Lekkere Axle ! wat zou je 1RM zijn ?

• #9.587
Hoe ziet jouw trainingsschema er ruwweg uit?

UB1
meestal ongeveer
-close grip press
-OH
-chins
-rows
-pompwerk

LB ME
-Max sq
-Fsq
-vorm van DL
-hypers
-pompwerk

En verder dan nog een keuze of ik een LB DE of nog een UB2 doe. Ligt eraan waar de nadruk bij events op ligt. Deze keer lag nadruk op events op UB dus heb ik door de week nog een LB DE gedaan.

Lekkere Axle ! wat zou je 1RM zijn ?

Zal ergens rond de 160-165 zijn

Ik kan nog steeds niet goed mijn triceps gebruiken na zaterdag :D. Good train Gijs!

• #9.589
Het duurt even voor je aan sterkste man gewend bent qua herstel. Moet zeggen dat de grote belasting van yoke nog even wat tijd nodig heeft nu ik het dit jaar pas weer 3x gedaan heb. Verder is de rest niet echt meer nieuw voor mijn lichaam.

Vandaag ME LB

6 min crosstrainer

Oef 1 olympic (full) squat
5xbar
3x60
3x100
3x140
6x190 Pr (alleen riem)
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150

Op zich goed, dacht zelf wel meer reps met de 190 te kunnen pakken.

Oef 2 Deadlift van blokken (14cm) 1e keer van deze hoogte
3x120
3x160
3x200
3x240
3x280
1x300 gewoon omdat ik het kan.

Geen hitch wel bijna knockout op de 300.

Oef 3 Safety bar goodmornings
10xbaar
10x65
10x105
10x145
10x165 filmpje gemaakt omdat iemand er vorige keer om vroeg.

Oef 4 45% hypers
20x
20x

Kapot.

hahah nou zo een training mag je ook wel stuk zijn!

was een slooptraining Gijs !! ik kon echt moeilijk autorijden op de terugweg, me onderrug was volledig verkrampt !!

Haha zieke volume en sets op de Squat!

Sterke shit die goodmornings...

Jij doet ze ****ing diep. :eek:
Ik krijg juist van andere te horen niet op Squatdiepte maar Quarters.

• #9.596
Valt mee, is boven par met gebogen benen. Op deze wijze kun je nog behoorlijke gewichten wegzetten. Het is fijn met die safetybar dat je niet hoeft te concentreren op dat de barbell van je rug naar je nek gaat.

Het is fijn met die safetybar dat je niet hoeft te concentreren op dat de barbell van je rug naar je nek gaat.
ik zat het filmpje te kijken en bedacht precies hetzelfde. lijkt me veel prettiger met een safetybar. ik wil ook een safetybar in de gym! :sad:

zaterdag weer deadliften Gijsmans?

• #9.600
ik zat het filmpje te kijken en bedacht precies hetzelfde. lijkt me veel prettiger met een safetybar. ik wil ook een safetybar in de gym! :sad:

Investeren. Er zijn geen commerciele gyms in NL met zo'n ding. Waarvan ik weet: Robbert en die is niet commercieel. Verder East side performance Nijmegen als enige die een beetje een sportschool is. En ik heb er een nu en neem hem zelf vaak dus mee naar de gym.

zaterdag weer deadliften Gijsmans?

Dat kan altijd, dat weet je.

ga jij maar eens experimenteren.

sterke gm's G-men! petje af

Thnx. Ik vind dat je GM's niet tot par hoeft te doen en verder is met gestrekte benen en minder gewicht ook minder effectief dan in de Romanian dl houding en pak meer gewicht.

Terug
Naar boven