XXL Nutrition

g-mens log

Investeren. Er zijn geen commerciele gyms in NL met zo'n ding. Waarvan ik weet: Robbert en die is niet commercieel. Verder East side performance Nijmegen als enige die een beetje een sportschool is. En ik heb er een nu en neem hem zelf vaak dus mee naar de gym.
Ik ga er eens over nadenken. Nadeel van m'n gym is dat er regelmatig wat verdwijnt als het leuk spul is, en om em nou steeds achterop m'n fiets mee te nemen.. 45 min lunges naar de gym en weer terug is ook wat veel :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.602
Voor wat zo'n ding kost zou ik hem zeker nooit laten liggen op de gym. Doe ik zelfs hier niet. Is ook vaak een heel gedoe meenemen in die golf maar ach je moet er wat voor over hebben he.

Investeren. Er zijn geen commerciele gyms in NL met zo'n ding. Waarvan ik weet: Robbert en die is niet commercieel. Verder East side performance Nijmegen als enige die een beetje een sportschool is. En ik heb er een nu en neem hem zelf vaak dus mee naar de gym.

Dat kan altijd, dat weet je.

Thnx. Ik vind dat je GM's niet tot par hoeft te doen en verder is met gestrekte benen en minder gewicht ook minder effectief dan in de Romanian dl houding en pak meer gewicht.

fitness centrum Noord ofzo, die sportschool van Hans Kroon, die heeft er eentje hangen.

• #9.606
45 min cardio (fiets/loopband/crosstrainer)
Abs: 5x10 abwheel / 3x50 broomstick twist / 3x25 sit ups

Mss morgen nog UB en anders zaterdag pas weer.

flinke goodmornings doe ik je niet na.
leuk effe gekletst te hebben afgelopen zondag, sorry had niet meer tijd wedstrijd was belangrijk.
Na het buigen ging het bergafwaarts benchen hmmmms niet goed niet slecht maar deadlift was waardeloos.
Volgende keer beter was ook een lange dag.

Ik ga er eens over nadenken. Nadeel van m'n gym is dat er regelmatig wat verdwijnt als het leuk spul is, en om em nou steeds achterop m'n fiets mee te nemen.. 45 min lunges naar de gym en weer terug is ook wat veel :roflol:

45min waar de **** woon jij in den haag dan? ik ben zelfs sneller in oasis vanuit huis (bezuidenhout)

Ik vind he nog knap...
45 minuten non stop lunges doen richting de sportschool! ;)

• #9.610
flinke goodmornings doe ik je niet na.
leuk effe gekletst te hebben afgelopen zondag, sorry had niet meer tijd wedstrijd was belangrijk.
Na het buigen ging het bergafwaarts benchen hmmmms niet goed niet slecht maar deadlift was waardeloos.
Volgende keer beter was ook een lange dag.

Dat snap ik maar al te goed Pjotr. Ik kwam eigenlijk vooral voor Judith en ik wilde perse je squat zien. Daarna vond ik het ook mooi want er was daar niks echt te eten.

Hebben ze bij jullie geen ruimte van de instructecto's waar je evt wat neer kunt leggen, bij ons liggen daar ook gewoon 2 chains xD enz.

Hebben ze bij jullie geen ruimte van de instructecto's waar je evt wat neer kunt leggen, bij ons liggen daar ook gewoon 2 chains xD enz.

zal eens kijken wat ik ga doen.

45min waar de **** woon jij in den haag dan? ik ben zelfs sneller in oasis vanuit huis (bezuidenhout)

zuiderparklaan, en denk dat het wel een min. of 45 lopen is vanaf daar. (lungen waarsch nog langer :roflol:)

Waarom niet paused? Ik heb gewone squat eigenlijk nooit echt goed gesnapt.

Mooi pr in ieder geval. Pr op squat is altijd goed.

• #9.614
  • #9.618
Ha ook al wakker. Ik zit jammer genoeg alweer op het werk. Moet zo aan de slag.

Lekker naar buiten met de kids en op een sportveldje hier en daar wat instructies geven..

You lucky bastard!

Gijs wat gebeurd als je touch n go deads doet? Totaal geen kracht onderin.
Wat gebeurt er als je deads met dead stop doet? Je bouwt kracht op onderin.

Bij squat en bench zal de carry over (wellicht) groter zijn omdat je dan een grotere bounce reflex kan gebruiken. Waarom zouden pause squats onzin zijn? Dan zouden box squats ook onzin zijn?

Terug
Naar boven