XXL Nutrition

g-mens log

Gijs, voor het lassen van de dumbbell kan je er misschien eerst een dikke V aan slijpen aan de uiteinden, dan kan je de lassen opbouwen en heb je meer aanhechtingsvlak voor je las.

haha wat een geweld! ****ing nice gijs! .. check die kinderen er ook achter :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.645
Gijs, voor het lassen van de dumbbell kan je er misschien eerst een dikke V aan slijpen aan de uiteinden, dan kan je de lassen opbouwen en heb je meer aanhechtingsvlak voor je las.

Dat zal idd moeten. Mijn broertje had het ook zo bij de axle gedaan. Echter dacht ik dat het met zo'n dumbbell zo wel zou kunnen. Ik vraag me ook af of dat geharde 60mm staal wel zal verbinden met het app op stand 100-120. Mss is er nog wel meer vermogen voor nodig of niet? Die mig van mijn broertje heeft meer.

Wat een speed vanaf de grond. Dat laatste deel moet je sterker in worden denk ik.

ik vind ze er mooi uitzien gijs, die 275 die je vorige week pakte zagen er een stuk ranziger uit.

Dat ziet er weer gezellig uit man.
De buren zullen wel gewend zijn inmiddels en niet meer verschrikt voor het raam staan van het geluid van kletterende schijven:thumb:

Dat zal idd moeten. Mijn broertje had het ook zo bij de axle gedaan. Echter dacht ik dat het met zo'n dumbbell zo wel zou kunnen. Ik vraag me ook af of dat geharde 60mm staal wel zal verbinden met het app op stand 100-120. Mss is er nog wel meer vermogen voor nodig of niet? Die mig van mijn broertje heeft meer.

Denk niet zozeer dat het aan het vermogen ligt, alhoewel wat meer prik het lassen soms wel kan vergemakkelijken, maar het type elektrode kan wel schelen, zo heb je elektoden voor zachtstaal, zoals gietijzer, voor gelegerd staal, voor roestvaststaal, maar ook voor lastig/harde soorten zoals assenstaal.

De 60 mm zal best assenstaal zijn, dus tsjek ff je elektrodes.

Whahaha baas dit is epic!!! Die mensen ook op de achtergrond :roflol:

Heel goed gijs. Valt echt op dat het begin van de lift heel makkelijk gaat. Vanaf de schenen krijg je het moeilijk. Concentreren op partials dus.
Respect man!

netjes bezig gweest weer Gijs.
bruute deads van 300!

• #9.654
Denk niet zozeer dat het aan het vermogen ligt, alhoewel wat meer prik het lassen soms wel kan vergemakkelijken, maar het type elektrode kan wel schelen, zo heb je elektoden voor zachtstaal, zoals gietijzer, voor gelegerd staal, voor roestvaststaal, maar ook voor lastig/harde soorten zoals assenstaal.

De 60 mm zal best assenstaal zijn, dus tsjek ff je elektrodes.

Aha kijk ik dacht idd ook al een beetje die richting. Maar ik ga het mijn broertje laten doen binnenkort. Dan maak ik er ook gelijk een 60kg dumbbell bij.
Zal over een maandje of zo wel een keer laten zien.

Whahaha baas dit is epic!!! Die mensen ook op de achtergrond :roflol:

Haha maar zo gaat het altijd hier Rob. Wanneer kom jij een keer mee met Frank?

Heel goed gijs. Valt echt op dat het begin van de lift heel makkelijk gaat. Vanaf de schenen krijg je het moeilijk. Concentreren op partials dus.
Respect man!

Idd dat is al een jaar ongeveer de aanpak Vincent. Gaat ook goed hoor. Er komt verbetering in. Dit was al de 1e keer dat er lifts bijzaten die pl waardig waren met 300.

Haha maar zo gaat het altijd hier Rob. Wanneer kom jij een keer mee met Frank?

Ja ga eens ff overleggen met 2 huisgenoten/trainingsmaten van me, dan komen we zeker op korte termijn een keer een zaterdagmiddagje langs, lijkt me tof!

Mooi training weer Gijs, filmpjes ook weer leuk om te zien zo in de straat!

Zou ik eens een prive-bericht mogen sturen met wat vraagjes?

• #9.657
  • #9.658
Vandaag LB

Oef 1 Olympic (full) squat
5xbar
5x60
3x100
2x140
1x160
8x190 (belt only) PR

Nice!!

Oef 2 32cm boxsquat tegen choked average bands
3x60+b
3x100+b
3x100+b
3x100+b
3x100+b
3x100+b
3x100+b

Goede spanning zo.

Oef 3 Full front squat
3x100
3x100
3x100
3x100
3x100
3x100
3x100
3x100
3x100
3x100

Grease the groove

Oef 4 Romanian deadlift
10x120
10x120
10x120
10x120

Ik had het zwaar....

Oef 5 One leg legcurl
15x15
15x25
15x30

Done, helemaal naar de graftyfus. Goede training.

Mooie training, waarom specifiek 15 herhalingen voor de legcurl?
En is die legcurl in dit geval het zelfde als leg extention?

• #9.660
Mooie training, waarom specifiek 15 herhalingen voor de legcurl?
En is die legcurl in dit geval het zelfde als leg extention?

Is een legcurl van hammerstrength en is echt een fijn ding. Doel is 1. volume voor de hams omhoog 2. Massa op de hams, meer massa is meer krachtpotentieel 3. Meer bloed in de spier. Meer bloed = meer voedingsstoffen.

Nog een aantal punten zijn: De hams waren al met lage reps belast met bv boxsq en medium reps met RDL. Verder doe ik pure isolatie liever niet ultra low rep.

Terug
Naar boven