MuscleMeat

g-mens log

Gijs, ga je je nog specifiek voorbereiden op Noord-NL of knal je gewoon door, rust je 2 dagen en zie je wel waar het schip strandt?!

Is een legcurl van hammerstrength en is echt een fijn ding. Doel is 1. volume voor de hams omhoog 2. Massa op de hams, meer massa is meer krachtpotentieel 3. Meer bloed in de spier. Meer bloed = meer voedingsstoffen.

Nog een aantal punten zijn: De hams waren al met lage reps belast met bv boxsq en medium reps met RDL. Verder doe ik pure isolatie liever niet ultra low rep.

Ok duidelijk, is het deze?
Prijzig dingetje maar wel erg mooi!
oqhfzl.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.663
Gijs, ga je je nog specifiek voorbereiden op Noord-NL of knal je gewoon door, rust je 2 dagen en zie je wel waar het schip strandt?!

Train tot woensdag denk ik. Dus vanaf nu* morgen, donderdag, zaterdag events, maandag, woensdag.

Dan kijk ik het aan. Ga me nog laten masseren en verder mss afhankelijk daarvan een lichte training om op spanning te zetten.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

Nee deze curl is rechtop. Je steunt je knie ergens op en verder pak je de handvaten voor je en dan curl je je andere been. Moet zeggen dat dit de fijnste machine is zover ik machines heb gedaan.

damn! die eerste 2 reps gingen echt makkelijk. waarom meldt ie zich niet weer aan op het forum?

Eeuwige vete met de Grote T vermoed ik.

• #9.667
Whahaha goeie shit man. Mooie uitdaging weer. Netjes Ivo.

8x190 raw squat! Nice, we lopen mooi gelijk op bij squat.... ;)

Wow Ivo is goed bezig.

Ivo is duidelijk aan de anabolen.

• #9.672
8x190 raw squat! Nice, we lopen mooi gelijk op bij squat.... ;)

Ja idd. Ik moet zeggen dat ik ook gewoon heel gemotiveerd ben door jou, Victor en Niels.

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Ivo is duidelijk aan de anabolen.

Als dat zo is moet ie dat lekker zelf weten. Doet echter niks af aan de prestatie. Natuurlijk zal ik hem binnenkort voorbij gaan met 4x300 dus hij kan maar beter de hoeveelheid verhogen dan.

Daarbij heeft Ivo een enorm krachtpotentieel en had hij daar tot op heden nog niet vol gebruik van gemaakt. Ik sta er eigenlijk niet zo van te kijken dat hij zo goed gaat. En als je nu een wat moeilijker te ontcijferen nickname kiest Ivo kun je je weer aanmelden.

Ovi?

Ik was maar onnozel aan het doen, hoor. :D
Geen idee of Ivo gebruikt.

• #9.677
Serieus? K*t voor hem man.

pardon, 8x190 squat... wtf man. dat is wel erg lekker

bruute skwats gijs!

Terug
Naar boven