MuscleMeat

g-mens log

Misschien steigerbuis vullen met beton?

Misschien steigerbuis vullen met gras?

misschien gras vullen met steigerbuis?

Gewoon je stijgerpeip iets korter maken en vrij breed pakken. Durf ik te wedden dat ie wel >200kg houdt.

Weer lekker getraint gijs, ging je de trap moeilijk op en af maandag?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.707
Viel eigenlijk wel mee Tildo. Maar ik voelde mij wel vrij beroerd erna. Training was wel een flinke aanslag.

Vandaag 45 min cardio en nog 3x20 abs.

• #9.708
LB again.

Oef 1 Squat (low bar en raw)
5xbar
5x60
3x100
2x140
1x180
1x200
1x210
1x220 (evenaring pr, maar veel soepeler als vorige keer)
Fx225 Aargh close
2x200
2x200
2x200 (3x2x200 raw = pr)

Oef 2 Deadlift van blokken (14cm)
5x120
5x160
5x200
5x240
belt on
5x260
4x280 PR

Oef 3 One leg legpress (gew aan schijven)
15x80
15x105
15x120

Oef 4 Leg extension
15x30
15x30
15x30

Oef 5 Leg curl
40x25kg

Good train echter wel traag.

Nice squat en DL, vraagt wel veel van je erectors op dezelfde dag zeker ?

3x2 200kg squat....wil ik ook *kijkt jaloers*
Vind het wel apart dat we qua squat dicht bij elkaar zitten op 1RM, maar dat je qua werk volume veel hoger zit met zo'n 25-30kg :O

mooie squat training gaat goed, zal ik je vast inschrijven voor het K powerlifting volgens jaar:D:D:D

:roflol: Lekker belangrijk hoe zwaar die Leg Extensions gedaan worden.

Kijk, jij vat het alweer negatief op terwijl het helemaal niet zo bedoeld is!
Misschien toch maar even G-men zelf laten antwoorden?

Nouja, negatief wordt het niet opgevat.. eerder irrelevant. Maar ik denk dat als je 3x15x ziet met een easy weight dat t gewoon is om wat te pompen/doorbloeden. Maar goed, dat spreekt voor zich natuurlijk.

• #9.718
3x2 200kg squat....wil ik ook *kijkt jaloers*
Vind het wel apart dat we qua squat dicht bij elkaar zitten op 1RM, maar dat je qua werk volume veel hoger zit met zo'n 25-30kg :O

Ik weet het niet, 20 kg verschil tussen 1rm of 2rm vond ik zelf al veel eigenlijk. Het is ook beide raw he. Met kniebanden zal ik een 200 nu toch zeker wel een 5je kunnen schat ik.

is lekker juist. met het squatten ff warmdraaien, en dan volle bak deadliften

nee joh? deze man pulled 3x in de week 300 kilo. nuff said.

lekker volume pr op die squat

Ja ik heb het gewoon zo opgebouwd de afgelopen jaren dat ik dat volume op de onderrug idd kan hebben. Mijn bovenrug moet voor dat soort geintjes met 300 nog een tikje sterker worden dan kan ik dat vaker flikken.

mooie squat training gaat goed, zal ik je vast inschrijven voor het K powerlifting volgens jaar:D:D:D

Haha ik sluit nooit wat uit, maar in principe trekt het NK pl mij nog niet echt.
Mss eens met vrienden een raw wedstrijd ofzo.

Misschien een domme vraag van mij maar was dit met één been?
Je bent gruwelijk sterk in je benen en dan steek dit er een beetje tegen af imho, niet negatief bedoeld!:(

Is een hammerstrength plate loaded en nee was 15 per been directe belasting. Dit soort spul is niet te vergelijken en dan ook nog slow en controlled reps. Gaat puur om er veel bloed in te stuwen.

:roflol: Lekker belangrijk hoe zwaar die Leg Extensions gedaan worden.

Kijk, jij vat het alweer negatief op terwijl het helemaal niet zo bedoeld is!
Misschien toch maar even G-men zelf laten antwoorden?

Hier mag alles gevraagd worden, maar machines beoordelen heeft weinig nut behalve als je dezelfde gebruikt. Ik houd dat bij voor mezelf zodat ik soms terug kijk en denk nou er mag wel weer eens een blokje bij.

Nouja, negatief wordt het niet opgevat.. eerder irrelevant. Maar ik denk dat als je 3x15x ziet met een easy weight dat t gewoon is om wat te pompen/doorbloeden. Maar goed, dat spreekt voor zich natuurlijk.

Easy weight? Probeer die shit maar eens voor 3x15 na wat wij deden. JW kon het niet meer. Maar ach je weet dat we de machines verder niet echt beoordelen;)

Ik weet het niet, 20 kg verschil tussen 1rm of 2rm vond ik zelf al veel eigenlijk. Het is ook beide raw he. Met kniebanden zal ik een 200 nu toch zeker wel een 5je kunnen schat ik.

Een 20kg is circa 10%... 5jes met je 90% is best wat. Een 3repper is dan normaal, maar dan voor meerdere sets is weer behoorlijk wat. :eek:

Ik vind het gewoon frapant en indrukwekkend :D
Doe het zelf ook raw, maar dit doe ik je niet na
5x180 of 3x190kg is mijn max

Laatst bewerkt:
  • #9.720
Afb079.jpg

Hoi ik ben een fat dumbbell, mijn gewicht is 50kg en ik ben te bewonderen bij Raw Power Baarn. Visite i smogelijk morgen vanaf 12uur.

Terug
Naar boven