Fitness Seller

g-mens log

mooi volume pr op die squat gijs...

wanneer is die zuid holland kwali en waar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.924
Vandaag UB2

6 min crosstrainer.

Oef 1 Mp
10xbar
5x40
5x60
5x80
5x100 PR haha zo easy.. (op film maar ik geloof alleen de laatste 3 )
2x110 PR (op film)
1x117,5 pr toch? volgens mij was laatste keer 115. (ook op film)
Met een andere opbouw volgende keer de 120 smoken.

Oef 2 60mm axle military press tegen choked mini bands. (speed)
3x36+b
3x56+b
3x56+b
3x56+b
3x56+b
3x56+b

Oef 3 Chins (tussenvorm hammer en supinated grip)
10xbw
10xbw
10xbw
8xbw

Oef 4 Benchpress (pinky)
10x60
10x100
10x120
9x130 (zeker een pr na al die voorgaande shit)

Oef 5 Lat pulldown front
10x70
10x80
10x90 full bl
10x100

Oef 6 face pulls (choked small band)
15x
15x
15x
15x

Oef 7 Preacher ez curls
10x30
10x40
10x50
20x30

Nice.

woessshhhhhhhhhhh

was het een vogel? Was het een straaljager? Neen !! Het is G-man die niet te stoppen is.

motherfuuuu.. kappuh nou met die PR's!

• #9.926
woessshhhhhhhhhhh

was het een vogel? Was het een straaljager? Neen !! Het is G-man die niet te stoppen is.

haha maar ik val wel uit elkaar. Linker schouder blijft b**chen, rechter ham en rechter heup, rechter knie :(

Volgende week fysio dan laat ik die schouder en ham bekijken en mijn knie dit jaar nog eens naar de dokter.

Ach ja een leven lang hard trainen laten we maar zeggen.

• #9.928
Riep je na de 2e rep naar JW of hij kon filmen omdat het zo ****ing easy was ? :D
Vreselijk schofterig weer Gijs !

haha nee hij zat nog te klungelen met de camera, stond geloof ik op foto en moest ie nog switchen. Hij riep nog wel wat maar ik had mezelf al weer eens te ver opgefokt om nog iets te horen:D

Je MP begint ****ing sterk te worden:D

• #9.931
Ja ik hoop nu de volgende keer PP op 150 te komen.

Nooit last van ellebogen na Preacher curls?

• #9.935
Oh sorry. De volgende keer PP doe ik 150!

nice MP gijs. flinke legdrive heb je als je 22,5 kg uit je benen pakt (ik ook zoiets gelukkig :))

• #9.937
nice MP gijs. flinke legdrive heb je als je 22,5 kg uit je benen pakt (ik ook zoiets gelukkig :))

mijn oude pr mp = 115 en mijn (vrij recente) pr PP is 145. Oftewel 30 kg legdrive. Vandaag had 120 mp ook wel gegaan. Vandaar volgende keer 150 pp!

woessshhhhhhhhhhh

Hij blijft gaan inderdaad !! wordt nog steeds sterker en sterker en sterker !!

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Riep je na de 2e rep naar JW of hij kon filmen omdat het zo ****ing easy was ? :D
Vreselijk schofterig weer Gijs !

Ik had mijn telefoon per ongeluk op foto modus staan, dus riep ik nog "wacht even" maar Gijs was volop geconcentreerd dus hoorde me niet, en nu heb ik alleen de laatste reps erop staan :D

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=HD-fd58Zuxc

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=mB0ZtDxSjWs

mijn oude pr mp = 115 en mijn (vrij recente) pr PP is 145. Oftewel 30 kg legdrive. Vandaag had 120 mp ook wel gegaan. Vandaar volgende keer 150 pp!

idd, nice!

kun je trouwens niet nog meer uit die MP halen als je je kop sneller onder de bar gooit?

Terug
Naar boven