Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Na een artikel van Poliquin besloten om de frontsquat niet meer dan 6 reps te pakken in zowel LB1 als LB2 omdat hij aangaf dat de Rhomboideus eerder uitgeput is waardoor je met een kromme rug gaat liften en dat gevoel had ik ook met hogere reps.
Na een artikel van Poliquin besloten om de frontsquat niet meer dan 6 reps te pakken in zowel LB1 als LB2 omdat hij aangaf dat de Rhomboideus eerder uitgeput is waardoor je met een kromme rug gaat liften en dat gevoel had ik ook met hogere reps.

Waarom je weinig rust hield tussen de OH press weet ik niet, vooral als je dan low reps gaat doen ga je sowieso voor de kracht dus dan wacht je net beter éxtra lang vind ikMaar toch redelijke MP's al dude. In 2008 haal je de 1x100.
Waarom je weinig rust hield tussen de OH press weet ik niet, vooral als je dan low reps gaat doen ga je sowieso voor de kracht dus dan wacht je net beter éxtra lang vind ikMaar toch redelijke MP's al dude. In 2008 haal je de 1x100.
Ik zal gewoon eens een paar trainingen de camera meenemen want ik heb zelf nog geen een filmpje van wat dan ook. Ooit eens een filmpje van mijn deadlift record op een mobiel opgenomen met een trainingsmaat maar nooit gekregen. Ik heb zelf het idee dat ik de oefening steeds beter onder de knie krijg.