AndroidHealthClinic

g-mens log

Haha zelfs op die clean ga je bijna horizontaal hangen :D. Respect!

very bruut Gijs!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.203
Dank iedereen. De 130 log ziet er toch perfect uit of niet?

De 135 zat te weinig snelheid uit de benen en vandaar het hangen dus...

130 was idd ****ing soepel... 135 was behoorlijk grinden :D

Leek wel een beetje op hoe gewichtheffers vroeger de (clean&)press uitvoerden.

Die baard is echt mannen Gijs!

Ik dacht dat je 420 ging doen!

Hey Gijs, goed bezig!
Waarom zo zwaar op de yoke (wel sterk staaltje trouwens). Beter meters maken met 340.... toch?

En goed om te zien dat een pr hebt gezet op de "dunne" log. Toch moet ik eerlijk bekennen dat ik laatst op een IFSA size log vlot een 3-je duwde met 140kg(pr) en afgelopen dinsdag de "echte" IFSA log in handen had het toch een verrekte zwaar kreng blijf vinden. Misschien ook wel tussen de oortjes, weet niet....

Maar gaat goed zo iig. :)

• #10.209
Hey Gijs, goed bezig!
Waarom zo zwaar op de yoke (wel sterk staaltje trouwens). Beter meters maken met 340.... toch?

En goed om te zien dat een pr hebt gezet op de "dunne" log. Toch moet ik eerlijk bekennen dat ik laatst op een IFSA size log vlot een 3-je duwde met 140kg(pr) en afgelopen dinsdag de "echte" IFSA log in handen had het toch een verrekte zwaar kreng blijf vinden. Misschien ook wel tussen de oortjes, weet niet....

Maar gaat goed zo iig. :)

Baas boven baas Mikail. Maar yoke zwaar pakken dwingt tot een andere aanpassing voor het lichaam als lichte runs. Ik sprint nu ongeveer met de 350 dus daar is nul probleem meer. Ik kan elke week wel 3a4 runs maken met die 340 maar dan wordt de techniek niet beter, die is al goed genoeg. En ja elk log heeft een ander gevoel. Je raakt er ook een beetje aan gewend. Als je weer langere tijd op die van Jarno zou trainen pak je het daar ook wel.

beestachtige training weer man!
Is er zaterdag ook trainen bij jou?

Gijs, nog mooie training vandaag!

Een aantal meter met 280 yoke volledig koud en het aambeeld van 155 uittillen is toch weer effe lekker meegenomen! ;) :D

j/k

Super bedankt voor het assisteren en voor de motivatie kerel! Wat ben je toch ook een energetisch mens! Hahaha! :thumbs:

• #10.212
beestachtige training weer man!
Is er zaterdag ook trainen bij jou?

Ja, ga je ook komen:eek:

Gijs, nog mooie training vandaag!

Een aantal meter met 280 yoke volledig koud en het aambeeld van 155 uittillen is toch weer effe lekker meegenomen! ;) :D

j/k

Super bedankt voor het assisteren en voor de motivatie kerel! Wat ben je toch ook een energetisch mens! Hahaha! :thumbs:

haha het was gezellig.

Super gezellig je weer gezien te hebben!

En man wat kun jij een eind eten :D

hahah! Vet filmpje, gefeliciteerd.

haha schitterend dat je er was gijs... heb af en toe buiten me serieusheid ook nog kunnen lachen om je adhd en je eet kunsten :P

Baas boven baas Mikail. Maar yoke zwaar pakken dwingt tot een andere aanpassing voor het lichaam als lichte runs. Ik sprint nu ongeveer met de 350 dus daar is nul probleem meer. Ik kan elke week wel 3a4 runs maken met die 340 maar dan wordt de techniek niet beter, die is al goed genoeg. En ja elk log heeft een ander gevoel. Je raakt er ook een beetje aan gewend. Als je weer langere tijd op die van Jarno zou trainen pak je het daar ook wel.

Haha, ok als je kunt sprinten met 340yoke dan mag het zeker een stapje zwaarder. Goede progressie iig! :cool:

G-men weet jij of paused pin squats een volwaardige vervanging is voor boxsquats bij DE LB?

Yo beer was leuk dat je er was zondag .. En btw dat baardje was wel stilo !.

Grtz Fausto.

• #10.220
G-men weet jij of paused pin squats een volwaardige vervanging is voor boxsquats bij DE LB?

Ik zou zeggen van niet omdat de box juist het instrument is om vanuit je posterior chain te leren squatten door het naar achteren te zitten. Een pinsq heeft dat niet zo. Waarom niet gewoon een box maken? Blijkbaar heb je wel een rack anders zou je geen pinsq kunnen doen dus....

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Yo beer was leuk dat je er was zondag .. En btw dat baardje was wel stilo !.

Grtz Fausto.

:D Thnx man krijg er wisselende reacties op, doet me deugd weer een voorstander erbij te kunnen tellen.

Terug
Naar boven