wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hey Gijs, goed bezig!
Waarom zo zwaar op de yoke (wel sterk staaltje trouwens). Beter meters maken met 340.... toch?
En goed om te zien dat een pr hebt gezet op de "dunne" log. Toch moet ik eerlijk bekennen dat ik laatst op een IFSA size log vlot een 3-je duwde met 140kg(pr) en afgelopen dinsdag de "echte" IFSA log in handen had het toch een verrekte zwaar kreng blijf vinden. Misschien ook wel tussen de oortjes, weet niet....
Maar gaat goed zo iig.![]()
beestachtige training weer man!
Is er zaterdag ook trainen bij jou?

Gijs, nog mooie training vandaag!
Een aantal meter met 280 yoke volledig koud en het aambeeld van 155 uittillen is toch weer effe lekker meegenomen!![]()
j/k
Super bedankt voor het assisteren en voor de motivatie kerel! Wat ben je toch ook een energetisch mens! Hahaha!![]()

Baas boven baas Mikail. Maar yoke zwaar pakken dwingt tot een andere aanpassing voor het lichaam als lichte runs. Ik sprint nu ongeveer met de 350 dus daar is nul probleem meer. Ik kan elke week wel 3a4 runs maken met die 340 maar dan wordt de techniek niet beter, die is al goed genoeg. En ja elk log heeft een ander gevoel. Je raakt er ook een beetje aan gewend. Als je weer langere tijd op die van Jarno zou trainen pak je het daar ook wel.

G-men weet jij of paused pin squats een volwaardige vervanging is voor boxsquats bij DE LB?
Yo beer was leuk dat je er was zondag .. En btw dat baardje was wel stilo !.
Grtz Fausto.
Thnx man krijg er wisselende reacties op, doet me deugd weer een voorstander erbij te kunnen tellen.