AndroidHealthClinic

g-mens log

And yet again good job G'!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.282
het is geen appels met peren vergelijken, het is de manier waarop Gijs en ik elkaar een beetje pesten!

:windup::grinny:

En zo hoort dat ook!

Vandaag was gewoon heerlijk trainen. En verdorie ik moet idd zwaardere stenen hebben. Als ik nu eens een goede partij bandenlood zou hebben zouden de 120 en 130 er zo zijn maar ja:( Dus bij deze, ieder die aan bandenloodjes of een emmer met spijkers kan komen......

Toch Alex was het best pittig om na dl en yoke de steen zonder lappen proberen te rammen. Kwam eigenlijk alleen op de middenrug aan en dat is precies het punt dat ik moet versterken.

Wat voor loodjes bedoel je? Die wat ze op autovelgen gebruiken? Hoeveel kg's heb je dan nodig?

Ik heb vroeger in een kleine autobandencentrale gewerkt en sta nog altijd goed bij die eigenaar, ik kan altijd eens horen maar als het met een emmer spijkers ook kan zie ik niet meteen je probleem ;)

• #10.284
jep die ja. Ze leveren dat in tegen betaling. En dat wil ik ook best vergoeden. Maar hier wilden ze dat niet doen vanwege de afspraken met de mensen die die dingen dus afnemen. Ik weet niet of het met spijkers kan maar 25 kg spijkers zal niet goedkoop zijn lijkt me of wel?

Weet niet meteen de prijs van spijkers, ik betaal altijd met de bonnenboek :P

Bij een andere garage eens horen of eventueel bij de ijzerman, wij hebben ook al vaak roestige spijkers ingegeven en we zullen heus niet de enigen zijn denk ik

Dat helmpie ook!:D

Ik denk dat je voor jezelf nog niet overtuigd bent van het gewicht. Je komt er iig wel onder bij die 2e hh. Twee weekjes oefenen en je bent er aan gewend, dan maak je 3 hh....

Zo beter, Falstyr;)

Die 70(+)kg zit er wel in G', moet er alleen nog even uit

Naaiz treen!

• #10.291
Wat is er net met je hamstring gebeurd? Gescheurd?

Een traininkje van 5u!

Ja er zit wel ergens een scheurtje in mijn rechterhamstring. Bij sommige oefeningen voel ik het meer dan bij andere. Glute ham raise bv is echt niet te doen, het trekt dan als een idioot. Het is ook geen grote spierknoop en er is ook niet echt sprake van een ophoping van littekenweefsel. De masseur kan er niets bijzonders aan vinden en doet echt een heel diepe massage.
Het gaat nu weer goed vooruit, soms nog wat stijf maar ik wil er ook de fysio nog naar laten kijken. Omdat je bij wedstrijden sterkste man toch je lichaam op een extreme manier belast en ik niet wil dat ik mijn ham afscheur.

Als ik nu in je eigen stylo zou reageren dan zou ik zeggen: waarom maar een steen van 105kg? Dat is nauwelijks een begingewicht!

Maar dat doe ik niet!:D

Flinke training Gijs! Ik zal als er wat tijd is langskomen met de SMTL, zorg wel dat de koelkast vol is! Zie ik je op de FIBO ?(in de strongman area of op het bb podium)

Groet Alex

Jep de kogel is net door de kerk. We zijn met het RawPowerBaarn team ook aanwezig op de FIBO. Dat wordt gezellig!

Ik dacht echt **** it! Die in elkaar zet dumbbell heeft de pinnen eruit steken met bouten erop etc en dat wil je toch echt niet op je hoofdje.

Zeker voorzichtig doen Gijs (hoor wie het zegt.. deze gozer heeft altijd meer dan 1 blessure tegelijkertijd).. nu de wedstrijden eraan zitten te komen.

Ja er zit wel ergens een scheurtje in mijn rechterhamstring. Bij sommige oefeningen voel ik het meer dan bij andere. Glute ham raise bv is echt niet te doen, het trekt dan als een idioot. Het is ook geen grote spierknoop en er is ook niet echt sprake van een ophoping van littekenweefsel. De masseur kan er niets bijzonders aan vinden en doet echt een heel diepe massage.
Het gaat nu weer goed vooruit, soms nog wat stijf maar ik wil er ook de fysio nog naar laten kijken. Omdat je bij wedstrijden sterkste man toch je lichaam op een extreme manier belast en ik niet wil dat ik mijn ham afscheur.

Ok! Niet gaan rekken tot je weer helemaal in orde bent. Komt wel goed verder, kleine scheuren genezen volledig!

Zo'n valhelmpje staat je wel Gijs ;)

• #10.295
Thanks Wimmos. Zal je advies opvolgen.

Haha Simon, thanks maat.

Vandaag training (kje) 4 van de week

15 min fiets

Oef 1 Afwisselende zittende dumbbell curl
20x10
10x20
10x24
8x28
5x32

Oef 2 EZ curl
10x10
10x30
10x40
10x50
8x55

Oef 3 Pose cable curl
15x15
15x20
15x30
15x35

Oef 4 Incline abs tegen mini band
20x
20x
20x

Oef 5 Swiss ball crunch
20x
20x
20x

10min crosstrainer.

Nek ligt in puin van gister merk ik. Even in bad lekker warm maken en mss een ibuprofennetje dan zal het wel loskomen.

Laterzzz.

die 70 fat dumbbell had je bijna te pakken ! zit er zeker wel in! grappig met die helm op, maar wel verstandig...
En vandaag al weer getraind !

lekkere beachboy workout Gijs! Bizeps and Abz for tha girlzzzzz!!!!!!!!

• #10.298
In de strijd naar die 50 guns Ruben.

Vandaag UB met Leeuwengevecht en FrankmacGrath, aardig kunnen trainen ondanks dat ik al 2 dagen ibuprofen nodig heb voor een kneuzing of verrekking in mijn rug tussen de schouderbladen om de dag uberhaupt door te komen.

6 min crosstrainer

Oef 1 Military press
10xbar
10x40
8x60
5x80
5x100
3x105 PR (Die 3e was voor Matthieu;))
1x110
2x100
6x80

Oef 2 Chins
5xbw
5xbw+15
5xbw+25
4xbw+35 5 niet hoog genoeg, Frank was happy:(
6xbw+25
12xbw

Oef 3 Close grip benchpress
5x40
5x60
5x100
5x120
5x140
8x120

Oef 4 Secret core row exercise van Frank en Erwin
10x30 L&R
10x40 L&R
10x52 L&R
10x65 L&R

Oef 5 Ten tens met side raises (idee van Leon)
zo'n ten ten rijtje gedaan met 12kg dumbbells

Oef 6 Supersets Push downs en barbell curl
20x41kg - 20x30kg
20x41kg - 20x35kg

Nice, op zich hadden we meer kunnen doen maar hadden maar 1,5 uur.

Frank bedankt voor de gastvrijheid en de kwaliteitsmaaltijd:)

Extreem sterke MP! Damn you Gijs. ;)

• #10.300
Thanks formerly opperpressbaas.

Terug
Naar boven