Fitness Seller

g-mens log

Leg je die stang dan na elke rep op de grond. In de lucht houden is natuurlijk noooog zwaarder.:p

db is zwaarder mawfukka!!!!

dont underestimate the power of our secret core wrecking, spine cracking, ego crashing echte hondsbrutale mannen oefening

Ik zou zeggen probeer ze allebei eens voordat je mij hier the verdict geeft!:cool:.. Als het te licht is ADD MORE WEIGHT!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.323
Vandaag LB

6 min fietsen
1 set leg ext

Oef 1 Olympic (full) squat (raw)
10xbar
10x60
5x100
3x140
5x182,5 (op film)
5x182,5
5x182,5
5x182,5
5x182,5 (op film) PR

Oef 2 60mm axle deadlifts
5x136
5x176
5x206
5x231 PR (op film)

hoerezwaar, blij dat ik weer aardig kan deadliften. Heb het idee dat ik nog wel iets meer op links ga leunen voor het lostrekken. De ham herstelt wel en morgen weer sportmassage afgesproken.

Oef 3 Roman chair squat
20xbw
20xbw
20xbw

Oef 4 45% Hypers
10xbw+small band
10xbw+average band
6xbw+average+small band PR, haha insane spanning:D
20xbw

Oef 5 Hammerstrength leg ext
20x15 per been
20x15 per been

In totaal 2x een hap eten in mijn mond en 1x een stukje worst ergens achtergelaten:D

wat een buffe training weer gijs ! :thumb: ben benieuwd naar de filmpjes

Ik vind je training cool!

xje mark

Woow die axle's moeten echt killers zijn geweest voor je grip of vergis ik me daarin. In ieder geval goeie training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.327
Insane Oly's!

Zijn die roman chair squats ook echt zwaar met alleen bw?

JW moet de hele avond ergens beveiligen dus die zullen wel komen, weet alleen niet hoe laat.

ben nu net begonnen, 23:00 - 7:00 en als iedereen hier weg is ga ik ze even proberen te uploaden

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Zijn die roman chair squats ook echt zwaar met alleen bw?

reken maar !! try it and you will never forget it !

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Woow die axle's moeten echt killers zijn geweest voor je grip of vergis ik me daarin. In ieder geval goeie training.

ja echt killing die grip, ik ga zo een filmpje ervan postten

kan de filmpjes helaas hier niet uploaden, geen nokia pc suite op deze pc, en heb geen rechten om het te downloaden, dus zal het vandaag thuis doen.....

dat petje doet het hem :D

Zo, die squats gaan lekker

Edit, ****ing brutaal man die 60mm axle

Laatst bewerkt:
fock...zo train jij dus die ****ing klauwen van je. En tegen mij maar blijven volhouden dat je niets doet voor grip.. jaja

Whahaha, er zijn harde bazen, en er is g-men. Wtf... :D

fock...zo train jij dus die ****ing klauwen van je. En tegen mij maar blijven volhouden dat je niets doet voor grip.. jaja

The secret lies within the Axle. :p

Insane lifting G!
Wel een vage lockout bij de Axle, of komt dat doordat het Axle gewoon zo ubergroot is?

Terug
Naar boven