MuscleMeat

g-mens log

Dikke MP !

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.302
Thanks Simon, hoe gaat het?

altijd graag gedaan Gijs :)

• #10.306
Argh dat is vervelend man.

@ Getinthecar. Nee het zijn unsupported dumbbell rows.

Xtreem sterk weer Gijs! :bow:

Haha prachtig dat ik weer eens motivatie voor je kan zijn Gijs..!

Vorige week al op bench, nu mp ;).. Alleen ik moet zeggen dat jouw 1rm op mp wel een stukje hoger ligt.... en 5x100 doe ik ook nog niet! Sterk man!

tell us your secret nys ?

• #10.311

Haha prachtig dat ik weer eens motivatie voor je kan zijn Gijs..!

Vorige week al op bench, nu mp ;).. Alleen ik moet zeggen dat jouw 1rm op mp wel een stukje hoger ligt.... en 5x100 doe ik ook nog niet! Sterk man!

Idd het is altijd goed om met iemand de E-strijd aan te gaan:D

nee.

**** man met 65kilo... :o

wel een leuke rug pomper he, van onder naar boven voel ik em

Wel grappig idd maar ik kon niet echt zwaarder deed het al op een vrij lastige tricepsbar om naar 65 te komen. Met een 70 er dumbbell zal het ook vast nog wel gaan hoor.

Heb ik al gedaan toch?

Het lijkt wel of mensen jouw pogingen tot het verklappen van the secret exercise gewoonweg niet willen lezen.

een unsupported db row is toch gewoon eigenlijk een barbell BOR met een db? :D

Een one arm row zonder de steun op een bankje.

Met 65kg is dat wel een beetje asociaal natuurlijk...

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Waarom staan er tegenwoordig onder bijv. "dumbbell" allemaal puntjes..?

Laatst bewerkt:
omdat de correcte spelling dumbbell is

Is dat alles die heb ik 3 maanden terug al gedaan. Op die manier kwam ik er achter dat mijn rug scheef stond. Deed echt verschrikkelijk pijn.. Alleen deed ik dan one handed t-bar row..

• #10.319
Niet tevreden?

Is dat alles die heb ik 3 maanden terug al gedaan. Op die manier kwam ik er achter dat mijn rug scheef stond. Deed echt verschrikkelijk pijn.. Alleen deed ik dan one handed t-bar row..

db is zwaarder mawfukka!!!!

dont underestimate the power of our secret core wrecking, spine cracking, ego crashing echte hondsbrutale mannen oefening

Terug
Naar boven