- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
wat voor jou man..
smolov op roman chair squats
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HAHAHAHAHA WAT ZIJN WE WEER GRAPPIG

Man dit was the limit. Set 1 even erin komen voelde onwennig, set 2 liep het lekker, 3 werd zwaar. Set 4 bij rep 4 onvrijwillig paused gedaan, slechte spanning maar kwam er met ontiegelijke moeite weer uit. Rep 5 schreeuwend. Set 5 was breathing sT, elke rep 10x hyperventileren.
Gijs wat zit je hier in godsnaam te huilen ?
Er zit amper 185kg op de baar !
Luister niet naar die fanclub van jou die alles a priori al bruut vindt want daar wordt je alleen maar week van in plaats van sterk !
Dat iedereen het eens zegt zoals het is :
voor iemand van jouw niveau is 5x5x185kg nog steeds ondermaats !
Luister niet naar die fanclub van jou die alles a priori al bruut vindt want daar wordt je alleen maar week van in plaats van sterk !

hé weet ik wel, ik vind gewoon dat motivatie beter werkt als je iemand veren in de reet steekt voor zn sterke punten maar een schop onder de kont voor punten waar nog verder moet aan gewerkt worden !
En Gijs weet ook wel uit welke richting de opmerking komt![]()

ohh erwin.. die ****ing grappen van jou zijn echt te flauw soms..
@Gijs, het is je al tot in den treuren gezegd, maar ik denk echt dat zeker voor je LB wat meer rust (lees: minder volume / intensiteit en meer wat DE werk zonder een killer 1-5RM dead/squat erachter aan te doen in je trainingen en dus maar 1x per week een échte ME killerworkout), je squat ten goede zal komen en de pijntjes zal verminderen.
ohh erwin.. die ****ing grappen van jou zijn echt te flauw soms..
@Gijs, het is je al tot in den treuren gezegd, maar ik denk echt dat zeker voor je LB wat meer rust (lees: minder volume / intensiteit en meer wat DE werk zonder een killer 1-5RM dead/squat erachter aan te doen in je trainingen en dus maar 1x per week een échte ME killerworkout), je squat ten goede zal komen en de pijntjes zal verminderen.
EEns met Frank mans!
Je bent nu al jaren intens en high volume aan het doen...Ga je is meer focussen op een kracht cycle ofzo....En idd laat die DE dagen ook is echt al DE dienen ipv er weer een volume high intensity en pr training van te maken!
), jij bent maar mens en ondanks dat je je lichaam aardig hebt gehard de afgelopen jaren...is imo ietsje meer rust ook voor jouw een must.