MuscleMeat

g-mens log

goed gebeest weer Gijs

nice training weer Gijs!

Nice, log wordt nog steeds sterker! Al helemaal klaar voor volgende week Zondag? Ik kom je in ieder geval aanmoedigen! Hoe bracht Dave het er verder vanaf?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.404
Dave blijft sterk maar heeft geen wedstrijdambities meer. Hij zal vaker meetrainen omdat dat is wat hij leuk vind. Ik snap dat, boven alles heeft Dave het gewoon nodig om te trainen om zich prettig te voelen.

Klaar voor zondag nog niet. Ik blijf last houden van bepaalde zaken, nu heb ik bv alweer belachelijk veel last van een plekje naast mijn schouderblad en kan ik nauwelijks ademhalen. Naast de pijntjes ben ik in principe wel sterker dan ooit dat is wel weer goed.

Gijs, een goede deload zal bij jou nooit kwaad kunnen, slapper zul je er niet van worden. Ik denk echter dat je dat zelf al wel van plan was :P

Periodiseren, wanneer begin je daarmee? Al die pijntjes, altijd dat geram. Ik ben er van overtuigd als jij je training(en) cycles juist periodiseert dat je op een nog hoger niveau weet te komen.

Dikke training weer Gijsje !

• #10.408
Periodiseren, wanneer begin je daarmee? Al die pijntjes, altijd dat geram. Ik ben er van overtuigd als jij je training(en) cycles juist periodiseert dat je op een nog hoger niveau weet te komen.

Dat duurt nog even, periodiseren is de P in mijn alfabet. Ik ben nu na de A van afzien belandt bij de B van Beulen.

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Gijs, een goede deload zal bij jou nooit kwaad kunnen, slapper zul je er niet van worden. Ik denk echter dat je dat zelf al wel van plan was :P

Uhu. Wrs morgen of niks of hersteltraining zoals cardio en bw squats. Dinsdag UB en woensdag ipv ME een DE LB. Dan heb ik daarna weer 3 dagen volledige rust met een fijn dagje sauna gepland voor de zondag.

Dikke training weer Gijsje !

Thanks Nielsje.

verstandige keus Gijs, wat rust zal je zeker goed doen!

Gijs, hoe is et met je schouder blad?
Is die knoop een beetje weg?

Sterke training weer zoals altijd !

Als ik je klachten hoor is het hoog tijd om eens langs een fysio/manueel therapeut te gaan.

• #10.415
Ja ik weet het, eigenlijk zou ik langs die fysio moeten uit Middelburg (Roy can you hook me up?) dat was echt een openbaring. Aangezien ik hypermobiel ben moet ik eens in de zoveel tijd eens echt een belachelijke kraaksessie hebben. Ik zit daar nu tegenaan ja.

Vandaag voelde ik me beetje raar, zit tegen een griepje aan wat niet raar is na vorige week do en vrij feesten en zaterdag nog trainen in de regen. Training was erop afgesteld en nergens gek gedaan maar toch lekker gevoel.

Oef 1 Incline benchpress (ages ago met gewoon stang)
10x60
10x60
10x60
10x80
10x100
5x120
5x110
5x100
5x90
8x80

Gripbreedte 1 duim van glad.

Oef 2 Chins
18xbw
14xbw
10xbw
10xbw

(volume pr)

Oef 3 Flat dumbbell press
10x40
10x50
6x50
8x40

Maf om weer eens plat dumbbells te doen, goede pomp, moeite met controle

Oef 4 Cable rows breede greep
10x80
10x100 full bl
10x120
10x130

Oef 5 Machine shoulder press
15x80
8x100 full bl
9x80 10F (oei verzuring slaat toe)
12x60

Oef 6 Staande dumbbell curl
10x12
10x20
10x24
10x20
10x16

Lekker hoor, morgen rust en woensdag nog DE LB en dan weer platte rust tot zondag.

ik ben ook hypermobiel en heb scheve aansturing van me heupen waardoor squat gauw scheef gaat. ben paar keer gekraakt bij kleine checkup en had daarna wel altijd gevoel alsof alles weer goed zat. zoals het hoorde.
maar betwijfel beetje of dit op regelmatige basis wel goed is. wat zei de fysio er van en wat denk jij ervan?

• #10.417
Teveel is nooit goed. Het hele trainen op dit niveau met bv een 400 yoke is niet gezond echter wat moet dat moet. Ik laat me meestal masseren en doordat de spieren dan weer tot rust komen gaat het meestal wel weer allemaal op de juiste plek zitten. Maar ik heb het gevoel nu over dat punt te zitten. Mijn hele spine irriteert nu.

Laatst bewerkt:
  • #10.419
Ik dacht ik combineer de Oerzeeuw en kijken naar wedstrijdterrein voor muscle beach even met bezoek aan fysio maar alles is dicht daar vanwege bevrijdingsdag, jammer.

Doe jij zelf mee aan de oerzeeuw of ga je kijken?

Terug
Naar boven