AndroidHealthClinic

g-mens log

Ongeacht je gemiste plaatsing heb ik niets dan respect voor je prestaties G'!

haha ik ben op mijn dikst ever ofzo.

Dikkie-dik: ik stond gisteren tijdens de stones tussen een stel gym-billies in. Die waren op z'n zachst gezegd wel te spreken over je fysiek! Waarschijnlijk interessanter waren de soppende k*tjes die er ook bij stonden! Maar goed terzijde...

Heb van je genoten man! Kampfgeist... Heerlijkom te zien. En die timbers dat had ik toch goed voorspelt! Wat me wel opviel was dat je enigszins bescheiden was (ook op het forum)! Die kant kon ik nog niet van je;) Had dat met de spanning te maken!?

Groet Alex

OHHH ja de opmerking: "kei gaaf man, die kin zo ut spartacus komuh" Ik heb me kapot gelachen met Maurice Janssen en m'n broertje!

Laatst bewerkt:
vermakelijke filmpjes!

geile gingers @ 0.57/0.58 bij de farmers, matthieu a.k.a. the legend die on cam praat aan het einde van stones en overall dikke prestaties

=

3 legendary filmpjes

I :heart: gingers

Laatst bewerkt:
Heey Gijs wat lees ik, doe jij mee met de voorronde in Lopik?
Ik heb daar de laatste 2 jaar meegedaan met de junioren en dit jaar loop ik erook als hulp zeg maar om de onderdelen goed te laten verlopen!
Leuk dan zie ik je daar wel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.609
Dikkie-dik: ik stond gisteren tijdens de stones tussen een stel gym-billies in. Die waren op z'n zachst gezegd wel te spreken over je fysiek! Waarschijnlijk interessanter waren de soppende k*tjes die er ook bij stonden! Maar goed terzijde...

Heb van je genoten man! Kampfgeist... Heerlijkom te zien. En die timbers dat had ik toch goed voorspelt! Wat me wel opviel was dat je enigszins bescheiden was (ook op het forum)! Die kant kon ik nog niet van je;) Had dat met de spanning te maken!?

Groet Alex

OHHH ja de opmerking: "kei gaaf man, die kin zo ut spartacus komuh" Ik heb me kapot gelachen met Maurice Janssen en m'n broertje!

Ik ben een heel bescheiden jongen, alleen luidruchtig..
Had wel wat lichte spanning ja maar over het algemeen had ik er gewoon heel veel zin in.

vermakelijke filmpjes!

geile gingers @ 0.57/0.58 bij de farmers, matthieu a.k.a. the legend die on cam praat aan het einde van stones en overall dikke prestaties

=

3 legendary filmpjes

I :heart: gingers

Ik zal die filmpjes nog eens goed bestuderen nu je het zegt...:D

Heey Gijs wat lees ik, doe jij mee met de voorronde in Lopik?
Ik heb daar de laatste 2 jaar meegedaan met de junioren en dit jaar loop ik erook als hulp zeg maar om de onderdelen goed te laten verlopen!
Leuk dan zie ik je daar wel!

Ah leuk man dan zie ik je daar.

Het was nice om de levende legende van dbb eens in actie te zien :thumbs:

Hele goede prestatie Gijsmans!

• #10.612
Het was nice om de levende legende van dbb eens in actie te zien :thumbs:

haha nou nou, dat is wat men hier zelf er van maakt he. Waarom niet even voorgesteld? Ik vind dat altijd wel leuk.

Hele goede prestatie Gijsmans!

Thanks Mark. Kon je vandaag niet trainen?

Training @ RPB vandaag met Spencer, Mike, Frank, Niels, MissD en Dave Mossing.

Ik heb geen events gedaan lig nog behoorlijk in de kreukels, beetje geblokkeerde heup rechts en pijnlijke arm.

Oef 1 Deadlift
5x70
5x120
5x160
5x200
Riem om
3x240
3x260

Op zich oke, maar ik merk dat de wedstrijd er vers inzat en ik een beetje uit mijn deadlift ritme ben door die hamstring de laatste tijd. Met die 260 had ik overigens nog wel een paar reps kunnen trekken hoor.

Oef 2 Bench (grip 1 duim van glad)
5xbar
5x70
5x90
Vanaf hier paused
5x120
7x140 (haha Niels:p) PR
4x150 PR
1x160 PR (die drukte Niels overigens wel soepeler dan ik)
Vanaf hier ff reppen en niet paused meer
13x120 PR
10x120

Oef 3 Cable rows
15x45
12x75
10x100
12x110

Oef 4 MP (buiten op de nieuwe paaltjes = oke!)
5x50
5x70
5x80
5x90
5x100 (ja die laatste was lelijk ik zal mijn techniek wat moeten aanpassen ik ga pushpress vanuit de nek proberen om die schouders op die manier meer te activeren)
6x80
7x70

Oef 5 Incline log press
10x63
10x83
10x103
8x113
6x123

Push = leeg.....

Oef 6 Chins (beetje last rechter arm)
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Rehab arms

Oef 7 Rope triceps axtensions
20x25
20x25
20x25

Oef 8 Barbell curl
30x20
30x20
30x20

Dat vond de arm wel even fijn zoveel bloed erdoorheen
Hoop dat ik goed herstel voor zondag de afgelopen wedstrijden hebben een flinke wissel getrokken op het lichaam.

Ook de true log is bijna klaar.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
:thumb: goed gedaan maatje

Pfff, brutaal... na al dat liften en benchen gewoon nog 5 x 100 MP:o

• #10.617
Thnx voor alles he G lekker grpresteerd en goeie incline mp ofcourse

Mooie benchpress Gijs.. hoe zwaar wordt die boom ongeveer ?

Incline logpress is tha bomb

Terug
Naar boven