XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.621
Schatting: 60kg. Maar is afhankelijk van de loadingpins natuurlijk. Ik denk dat ik voor of massief ga of voor dikwandig. Die dikwandige op de black mamba zijn al meerdere keren vanaf een meter of 2,2.5 getest door oa Chewie en die zijn nog steeds kaarsrecht. De keuze beinvloedt wel het gewicht.

belachelijke training weer!nice!

Thnx weer voor vandaag Gijs en natuurlijk weer beestachtig getraint!

Toch nog een brute training voor iemand die in de kreukels ligt, en anders ook eigenlijk...
Dat zien is toch wel een inspiratie voor mij, zelfs als ik met verdeeld bewustzijn ernaar sta te kijken, straalt het over afstand uit: gewoon trainen, ervoor gaan, dat is wat telt, en het beste werkt!

en bedankt ook voor de zeer effectieve therapie: nu achteraf zie ik wel die yoke verzwaren was een goed idee, brengt eindelijk mij terug op de plaats waar ik zelf ook ben, namelijk onder dat verrot zware ding!:D (gelukkig maar, elektroshocks zijn niet nodig als je een yoke hebt!:eek::D)

• #10.625
Jep zelfvertrouwen is een b*ch, het is lastig als je steeds twijfelt aan je eigen prestaties.
Gewoon er voor gaan en soms horen dat je twijfel aan jezelf onterecht is!

Je loopt verdorie een 210 yoke!

Of je het nou wil horen ofnie, kijk aub uit met je MP's, 1 á 2 keer is leuk. Daarna is het angstaanjagend. Hou je in !

• #10.627
Of je het nou wil horen ofnie, kijk aub uit met je MP's, 1 á 2 keer is leuk. Daarna is het angstaanjagend. Hou je in !

thnx maatje we gaan eraan werken om richting die max gewichten in een rechte baan te blijven duwen. Hopelijk vinden mijn schouders neckpress oke.

respect dat je zo'n training kan neerzetten :eek: terwijl je nog in de kreukels lag van donderdag !!

• #10.629
Ja kom nou Niels mag niet zomaar mij voorbij gaan natuurlijk:mad:

Hey Gijsie... jammer niet online! Volgende keer beter! Ik heb gisteren mijn PADI open water gehaald! 4 duiken gedaan in de zee en al super veel gezien!!! 4de duik b.v. 7 White tips reef sharks!! Ik mail nog wel!! Hoe is het met je woonkamer?? gr aan de fam!

• #10.633
Vandaag LB.

5 min fietsen

Oef 1 Olympic fullsquat (raw)
10x20
10x60
5x80
5x100
3x140
3x180
Riem om
1x200
1x210 (pr?)
1x200
3x180
Riem weer af
3x160
5x140

Wel lekker rug voelde goed op spanning, heup nog wel beetje stijf gevoel. Tot 200 waren speedsquats, de 210 moest ik wel aardig voor werken. 220 had er wel ingezeten maar express vandaag voor aankomende zondag alles niet max.

Oef 2 Rackpull 10cm onder de knie
5x100
5x140
5x180
3x220
3x240
1x260
1x280

Op zich ook aardig, deadlift ben ik wel iets minder sterk als een paar maanden terug voor de hamstring maar wel tevreden voelde de ham nauwelijks en dit was de positie waar ik een maand terug veel last had. 300-310 zou goed zijn geweest op deze hoogte en 300 zat er wel in vandaag.

Oef 3 Single leg curl
15x5
15x10
15x15
15x20

Doorbloeden.

Oef 4 Hypers
15x
15x
15x
15x

Oef 5 Leg raises
15x
15x
15x
15x

Meer abs doen ook ik heb het gevoel dat mijn lower back veel te sterk aan het worden is voor mijn abs.

goed bezig geweest weer Gijs.
wat ga je allemaal doen om de abs aan te pakken?

Wat ga je dan doen om Abs sterker te laten worden? Ik neem aan niet gewoon Crunches.

• #10.637
legraises als hoofdoef en verder abs pulldown met band. Af en toe wat sit ups.

legraise met een db tussen mn enkels works pretty good for me :)

• #10.640
Terug
Naar boven