Thanks jongens.
Vandaag een zeer waardevol bezoek aan de fysio. Aantal zaken die ik al vermoedde idd bevestigd en weer wat beter.
1. Nek naar 1 kant niet mobiel, flinke kraak en nu zit het weer fijn wrs ook soms daar die uitstraling naar rechterarm van.
2. Middenrug vast als een huis. Tussen de schouderbladen boog het allemaal niet mee. Ook los gemaakt. Voor Chuncky en Hyped: Ik schrok me weer een hoedje toen het loskwam, net als in Middelburg toen.
3. SI gewricht zat vast wrs heeft dit ook mede de hamstring veroorzaakt rechts. Ook los gemaakt, moet het wel los houden.
4. Piriformes (spier bij heup) veel te veel spanning. Advies rekken, hier komt dus die irritante spanning op de aanhechtingen van heup bij squat vandaan. Wrs gekomen door het loeizware en vele werk voor sterkste man.
Ik wilde eigenlijk nog 1 keer trainen voor zondag maar ik ga verstandig zijn en het de tijd geven nu om in ieder geval weer een beetje in balans te komen. Na de kwalificaties weer laten checken door de fysio en dan lekker knallen weer.