MuscleMeat

g-mens log

Succes Gijs!

Succes man!

dude ik kom je morgen supporten... beter rijd ik niet voor niks!

better kwalifi mawfukka!!!

Dank je mannen. Nick heeft wel een lekkere wedstrijd gedraaid Hummer:thumbs:

En Rene, haha die veldstem van mij is lastig om onder controle te houden.
Thanks, inderdaad een mooie (eerste) wedstrijd voor Nick.

Je bent inderdaad wel duidelijk aanwezig. ;)
Roep je tegen die kinderen ook zo hard?
Als het in het onderwijs niets meer is kun je altijd nog drill sergeant worden! :D

Veel succes vandaag man! :thumb:

veel succes vandaag gijs. dat we je op de smnl mogen zien!

foutje va gijs

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.668
Het was weer een mooie dag!

Sterkste man van Midden NL en natuurlijk de 4e kwali.

Ik was er erg op gebrand maar ook erg benieuwd naar mijn lichamelijke gesteldheid na de vorige zware wedstrijden.

Onderdeel 1 loglift.
110 op reps en deed er 3. 4 weer gedropt, duidelijk minder balans als vorige week. Had het idee dat ik ze ongeveer strikt deed. Het was ook de lastige boom van Jarno maar daar deed ik er in Zuid toch 5 mee. Rug was ook wiebelig en bla bla bla. Gewoon sterker worden dus! plek 8

Onderdeel 2 Farmers 120 H balken. 60m (op gras)
25 sec en mijn eigen pr van 26 weer verbroken, Richard kwam het dichtsbij en de rest allemaal 30+. Dit is een beetje mijn onderdeel aan het worden. Plek 1

Onderdeel 3 Tire 350-360 8 flips
30sec. Lastig op gras, gleed wat, de flips waren easy. Plek 6

Onderdeel 4 Deadlift 270 op reps. (lag iets hoger op banden)
11 reps in een minuut en de 12e net voor lockout moeten droppen. Belachelijk hoe het niveau ook stijgt als je daarmee 5e wordt. Maar goed als ik weer lekker in het DL ritme kom worden dat er 15 mark my words!

Stond nu 5e waarvan Richard voor kwali niet mee telde. Daarbij maar 0,5 punt achter Dennis Gort en 1,5 achter Patrick voor de 2e plaats. Ik wist dat Fouad wrs niet meer te pakken was. Het was dus nog mogelijk alhoewel ik wel wist dat Patrick een goede is op de stones.

Onderdeel 5 Stones op het bekende platform van sterkste man van NL startend op 180cm
De eerste van 110 easy en zelf verbaasd. Daarna tot 150 zonder problemen. De hars werkte niet meer bij de 160 en dus dacht ik zelf dat het niet meer zou gaan. Coach Frank was gelukkig koel en maande mij voor nieuwe hars en met een uiterste inspanning kreeg ik ook die roze 160 bal van Jarno erop en daarmee PRRR. Waanzinnig blij met deze prestatie. Net binnen de tijd ook. Stones een 4e plek.

Dennis kreeg de 160 er niet op en zelfs bij Patrick spande het erom. Ik hoopte dat ie hem liet vallen maar als iemand het verdiend is het Patrick wel en dus kon ik het ook wel waarderen dat ie er toch net op ging. Ook voor zijn coach Rick want dat was toch wel prachtig ook hoe die stond mee te leven met die laatste bal.

Uiteindelijk dus 4e en overal gezien zeer tevreden. Mijn niveau is toch wel erg gestegen dit jaar ten opzichte van vorig jaar en nu hopen dat er een wildcard beschikbaar komt.............

Mooi van de prestaties Gijs!
Ook sportief dat je het Patrick gunt. :)
Je verdient (ja je verdient het gewoon!) een wildcard. Alleen al voor de abnormale vooruitgang in vergelijking met vorig jaar!

toch mooi gepresteerd! Jammer van je net niet kwali.

Goed gepresteerd man, hopelijk zul je de wildcard krijgen.
Jij verdient het om in de Sterkste Man van NL te komen.

Het zit ook niet echt mee he Gijs. Iedere keer net buiten de prijzen, evengoed weer een sterke prestatie neergezet;). En wie weet krijg je wel een wildcard idd!

Zeer sterk weer Gijs, en wie weet!:thumb:

Erg goed gedaan Gijs!!!

Weer net niet. Maar er komt een moment dat je ze allemaal inpakt.;)

Gijs, je bent en blijft een held, kwalificatie of niet!

Ik zie iemand die meeleest en volgens mij is hij wel blij dat je net niet geplaatst bent :P

Wel goede prestatie geleverd, die farmers gewoon nog sneller.
Is er ook gefilmd?

Laatst bewerkt:
Zonde van die kwalificatie, maar toch weer een bruut resultaat neergezet, kerel!

Terug
Naar boven