Fitness Seller

g-mens log

mooi resultaat :thumbs:

Super prestatie weer Gijs ! vooral omdat je gewoon alle kwali's gepakt hebt, zo dicht op elkaar, en nog zo top presteerd ! Ook t.o.v. vorig jaar ben je echt veel sterker geworden ! Ik hoop echt dat je die wildcard krijgt !!

Jammer dat je er net naast pakt Gijs...
We bidden voor een wildcard!
Allez, als ik gelovig zou zijn, zou ik bidden... :o
Ik zal duimen voor je!
Oh nee, dat doe ik ook al lang niet meer... :o
Laten we er het beste van hopen man.
Voor je prestaties kan ik alleen maar: :bow:

Laatst bewerkt:
Het zou mooi zijn gijs. Maar als het niet zo zijn no worries volgend jaar heb je weer de kans en ben je nog meer gebrand om het te halen :)

Elke keer net niet, dat is vragen om een wildcard! Ik hoop het van harte voor je.

de presentator van vandaag riep het ook om in de microfoon van die wildcard voor gijs, maar ik zag jarno nee schudden.....

In het begin van dit log nog aangemaand moeten worden om meer LB te doen en meer op kracht te trainen en nu de strongman-held van deze volledige forumsectie. We hopen allemaal op die wildcard en anders lukt het volgend jaar wel ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.691
In het begin van dit log nog aangemaand moeten worden om meer LB te doen en meer op kracht te trainen en nu de strongman-held van deze volledige forumsectie. We hopen allemaal op die wildcard en anders lukt het volgend jaar wel ;)

Haha ja. Het is snel gegaan allemaal sinds ik de eerste stapjes in het pl gedeelte waagde te zetten.

Thanks mannen.

Gijs! Zonde van die net-niet-kwalificatie! Hoe groot is de kans dat je die wildcard krijgt? Je snapt dat we allemaal het Beest uit Baarn wel op de SM van NL willen zien he!

Goede prestatie.. en mooi dat je die roze k*tbal d'r nu wel op kreeg!

Nu duimen dan maar. Ik zie je binnenkort weer bij RPB, moet nodig weer 's langskomen, helaas moet ik tegenwoordig bijna elk weekend werken.

Hey Gijs, we hadden het er in Merchtem nog over of je, je zou kwalificeren. Iedereen gunt het je man. Als de organisatie een beetje wijs en vooral eerlijk is, weet iedereen dat jij het Wildcard ticket verdient!

Hey Gijs, we hadden het er in Merchtem nog over of je, je zou kwalificeren. Iedereen gunt het je man. Als de organisatie een beetje wijs en vooral eerlijk is, weet iedereen dat jij het Wildcard ticket verdient!

+1 Gijs is net als bijv. Arno een mooie verschijning op wedstrijden die altijd weer voor vermaak/verbazing zorgen. Lijkt mij een simpele keuze.

erg goed gewerkt weer Gijs.
respect voor je, 4 wedstrijden in zo'n korte tijd. dat vraagt heel wat van je lichaam.

nu maar hopen op die wildcard!

Jamer van de 4e plek. Hopen dat je die wildcard krijgt!
Wel vet dat je nog een 1e plaats bij een onderdeel had!

''gijsje'' heheh. nice!

"ik heb je niet gehoord"

nu wel? :D (@ farmers filmpje dus...)

deadlifts zaten we ook recht voor je

de presentator van vandaag riep het ook om in de microfoon van die wildcard voor gijs, maar ik zag jarno nee schudden.....

Het zou meer dan belachelijk zijn als Jarno daar iets over zou hebben te zeggen,maar zal vast wel de realiteit zijn.

Terug
Naar boven