Fitness Seller

g-mens log

met die rug kan hij een meesterlijke limbo danser worden hehe :P

Mannen hyperextension!

Zieke rug massa at stones pic!

Nice geel shirt van Erwin the fag :roflol:

Wat een massa zeg! Mooi foto's!

Vette foto's en ook echt een brutale fysiek. :D

??

Laatst bewerkt:
Gijs doe aub die meet zondags want dan kom ik ook je boom slopen!
Btw lekker resultaat hoop dat je de wildcard krijgt, dan kunnen we in de finale voor poses roepen ;)

Indrukwekkende verschijning en gewichten:)

Zie dat je uit Baarn komt, kom zelf uit Soest;).

ik had niet anders verwacht dat je na de wedstrijd gewoon een training zou doen. heheh, nice! Gun je die wildcard van harte.

Nette wedstrijd Gijs, leuke filmpjes ook, goeie passie :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.730
Thanks mannen. Dadelijk weer lekker sporten

Indrukwekkende verschijning en gewichten:)

Zie dat je uit Baarn komt, kom zelf uit Soest;).

Als sterkste man of pl je interesse heeft moet je eens komen kijken cq meetrainen dan. Aanstaande zaterdag 12u. Zie topic rawpowerbaarn 2010.
Zijn geen kosten of iets aan verbonden en je loopt echt niet in de weg ofzo, iedereen is welkom.

gehe nu alweer getraind?!!
coole foto's!
Is er wel een wildcard maar nog niet bekend voor wie,of is de vraag nog of er wel een wildcard komt?

binnen 2 weken vanaf afgelopen zondag wordt het bekend gemaakt.....

Geitebrute pics!

• #10.734
Vandaag

5 min crosstr

Oef 1 Olympic fullsquat (raw)
5x60
5x80
3x100
3x140
2x160
2x180
1x190
Fx200 JW greep even in. Had hem volgens mij ook niet gepakt, onderrug is niet hersteld maar ach de 190 ging nog pijlsnel dus had de faal niet voorzien. Had ook gewoon zin om te squatten.......

Oef 2 Chins
12xbw
8xbw+25kg PR
7xbw+25
5xbw+25
10xbw
8xbw
6xbw

Oef 3 Cable rows
15x80
12x100 full bl
10x110
20x100

Oef 4 Lat pull front
15x70
12x80
10x90 full bl
10x90

(arm rechts heeft van de afgelopen wedstrijden dof pijntje dus de armen doe ik op doorbloeding)

Oef 5 Dumbbell curl
15x12
12x20
10x22

Oef 6 EZ curl
15x30
12x40
10x50

Oef 7 Barbell curl
20x20
20x20
20x20

Oef 8 Leg raises
20x
15x
12x
10x

Oef 9 Phone bridge
2m30sec

Laatst bewerkt:
Gijs we hebben nog een oefening gedaan hoor, lat pull down front toch ??

• #10.737
Als sterkste man of pl je interesse heeft moet je eens komen kijken cq meetrainen dan. Aanstaande zaterdag 12u. Zie topic rawpowerbaarn 2010.
Zijn geen kosten of iets aan verbonden en je loopt echt niet in de weg ofzo, iedereen is welkom.

Heeft mijn interesse wel opgewekt nu ik me wat meer met bodybuilding bezig hou. Kom graag eens langs, zal alleen komende zaterdag niet lukken, week erop hoop ik er dan bij te zijn (zie dat het wekelijks is wel?). Bedankt vast:)

Brute vids en pics man van die wedstrijden, zuur dat je er net buiten valt iedere keer :(
Better luck next time, zolang je brakke lichaam het houdt is de sky the limit.

Misschien een domme opmerking, maar ben jij niet wat (te) licht voor een strongman?
Volgens mij ben je het lichtste van het veld, zouden een paar extra kg's je power niet alleen maar ten goede komen?

loo om alvast een gedeelte van het antwoord te geven voor gijs dat zelf doet:
- gijs is klein dus automatisch licht
- gijs is droog dus qua vvm zal hij zeker niet veel minder hebben dan gemiddeld

tuurlijk kan het soms een nadeel zijn (bij truckpull bv) dat ie minder bw heeft maar daar tegenover staat een ubere conditie, de gruwelijke wil om te winnen van gijs EN zn sexy abs!!!

Terug
Naar boven