XXL Nutrition

g-mens log

Waarom niet 235 geprobeerd? Of was dat je oude PR? Toch nice raw pr's :)

Met RAW bedoel je vast belt only? :p
RAW is trouwens ook met kniebanden maar dat terzijde, mooie lifts G! 240 moet er wel in zitten!
Deadlift na Squat is sowieso k*t omdat je tijdens de liftoff heel veel kracht mist doordat je benen al ****ed up zijn, wel netjes dat je dit soort gewichten weet neer te zetten voor alsnog. :)

Nice Gijs, ik ruik je stinkende adem in me nek.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.887
Haha John nice one. Dat is idd een gave statement. Echter had ik vandaag tijdens de training een pak choco light.

En Fawaz is natuurlijk idd belt only.

Niels jongen maak je geen zorgen ik moet nog een heel lange weg alvorens een 270 binnen mijn bereik is hoor.

Vandaag UB met Frank @ RPB

Oef 1 Speed military press
5xbar
5x40
5x50
5x60
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70

Oef 2 Cable rows
15x70
12x100
10x120
10x130 pr op mijn pulley

Oef 3 Close grip benchpress
10x20
10x60
8x80
6x100
5x120
5x140
2x150

Oef 4 Optrekken 3 verschillende grepen
Wijd pronated
15x
10x

Supinated
8x
8x

Palms facing
10x
8x

Oef 5 Barbell upright rows (wijde greep)
10x40
10x50
10x60
10x70 volgens mij pr

Oef 6 Log curls
15xkleine houten
10xgrote houten
10x " " "
10x " " "
10x " " "

Prima training.

Gijsjeeeee.. goed bezig!

gijs het was 140 cable rows vrind ;) je had een stapel van 110 kg + een 15 kg schijf

Dat is dan toch 125?

• #10.891
Nee was 130, 110+15+5.

oke, voutje

Waar ik benieuwd naar ben is hoelang je met zo een training bezig bent en hoeveel tijd rust je pakt tussen je sets gezien het er nogal wat zijn.

• #10.894
Was iets minder als 2 uur training en rust tussen de speed sets zal zo tussen de 30sec en een minuut max zijn. De rest is bijna altijd de rust die de partner nodig heeft voor zijn setje.

Ik train trouwens altijd ongeveer 2 uur. Alleen de eventtrainingen duren soms wel tot 5 uur. Alleen de rust kan dan ook heel lang zijn.

Uitstekend getraind Gijs. Ik zie dat je de upright rows weer in je training hebt opgenomen. Zeer goed! Ik denk dat als je minder werksets doet voor de compound oefeningen zoals o.a. de military press je kracht sterk zal toenemen. Waarom niet 2 warming-up sets voor de de military press en dan vervolgens 2-3 werksets met 90% van je 1rm? Zo doet Victor Mor het ook met zijn squat en zeg nou zelf, Victor heeft toch zeer goede resultaten geboekt met dit trainingsprogramma. Probeer het maar eens een 4-5 weken Gijs en je zult versteld staan van je progressie. Hogere intensiteit met minder sets in minder tijd. Daardoor herstelt je lichaam ook sneller. Sterk worden is nu de kunst beste Gijs! Succes!

Laatst bewerkt:
  • #10.896
Thanks. Ik ben nog steed benieuwd trouwens naar wie je nu bent maar enfin...

Victor boekt idd goede resultaten daarmee dat valt niet te ontkennen. Maar hij heeft dan ook pezen van titanium. Ik heb wel eens met Victor getraind en die doet 1xbar en 1x100 als opwarming alvorens setjes te gaan draaien met 200+.

Deze training was trouwens DE he maar dat begrijp je vast wel. Dus dat volume is met 60%

2a3 werksets met maar 2-5 reps stel je voor als ik het zo zie. Tja ik doe wel vaker 3x3, maar de laatste tijd heb ik of opgewerkt naar een max of 5x5. Echter deze training heb ik met de zwaarste oef namelijk close grip bench (ondersteuning voor log) maar 3 werksets gedaan van 5-5-2 reps. Ik doe het dus soms nog wel maar meestal vind ik het prettiger aanvoelen om minimaal 5 werksets te doen.

Was iets minder als 2 uur training en rust tussen de speed sets zal zo tussen de 30sec en een minuut max zijn. De rest is bijna altijd de rust die de partner nodig heeft voor zijn setje.

Ik train trouwens altijd ongeveer 2 uur. Alleen de eventtrainingen duren soms wel tot 5 uur. Alleen de rust kan dan ook heel lang zijn.
Ok bedankt, lange trainingen dus vergeleken met de meeste forumleden.

Ok Gijs begrepen. Toch zou ik minder werksets doen. Op dit moment train je teveel op explosieve kracht en te weinig op maximale kracht. Je endurance is zeer goed te noemen als we bijvoorbeeld kijken naar de farmerswalk en yoke. Nemen we de onderdelen van de a.s sterkste man in Hoofddorp onder de loep dan ga je maximale kracht tekort komen op de truckpull, log lift, wheel flip en de stones. Hercules Hold en deadlift kun je nog wel redelijk meekomen met de top. Als je nou van alle compound oefeningen slechts 2-3 werksets maakt en dan 85%-90% hanteert zullen je trainingen intensiever worden. Daarnaast een stuk korter wat betekent dat je lichaam meer tijd zal krijgen om te herstellen. Rust betekent groei en in jouw geval meer kracht.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Oh ja, ik ben een plaatsgenoot van de nr 3 en 4 van de sterkste junior van Nederland 2010.

Laatst bewerkt:
  • #10.899
Haha verdorie ik kom er zo nooit achter ik heb heel realdutchpower afgestruind maar kom er zo niet achter. Stuur nu gewoon een pm man.

Plaatsgenoot van de nummer 3 en 4 die allebei uit een andere plaats komen :P

Terug
Naar boven