- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Plaatsgenoot van de nummer 3 en 4 die allebei uit een andere plaats komen![]()
Zat er ook van op te kijken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plaatsgenoot van de nummer 3 en 4 die allebei uit een andere plaats komen![]()

ach dit spelletje Hints blaast wel een beetje leven in je anders zo stille log
Eerst echt sterk worden Gijs dan stuur ik je wel een pm. Hoop dat je dit jaar in ieder geval een plaats hoger mag eindigen op de sterkste man van Nederland. Ik schat zelf in dat er een 7e of 8ste plaats in moet zitten voor je. Volgend jaar ga je knallen Gijs omdat je dan de juiste balans hebt gevonden in endurance en maximale kracht.
Tip! Benen apart trainen, rug idem, armen idem, borst en schouders samen. Events 1 keer in de week maar dat doe je al. M.a.w Gijs maak je trainingen een stuk compacter en zult zien hoeveel vooruitgang je gaat boeken. Over en sluiten. Succes!
Voodoo & Serano - The blood is pumpin ))
Groeten
wha,cool tips van een mistery man
Zal vast een oud deelnemer zijn aan SM meets.Sjaak Ruska ofzo iets.
Peter Baltus.
Alleen dat met die plaatsgenoten van de junioren bedoelt hij volgens mij Urk.
Welke sterke man komt dus uit Urk?
Hier wordt nog gewoon getraind. Het hoeft hier ook geen lopende tekenfilm te worden.

Ik denk dat de log curls met name de cleans wel zeer handig zouden kunnen zijn voor events zoals fusten laden. Precies dezelfde greep en beweging om van je schoot naar je borst te rollen. Misschien dat bijvoorbeeld Frank in de toekomst daar goed mee kan oefenen om die snelheid te verbeteren?