AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.941
Die boom was inderdaad zeer mooi. Met die monster arch van je zit daar veel meer in.
Verder nog thnx voor de tips. Wraps was inderdaad verre van ideaal, 1 poging gebruikt en daarna snel af. :D

Ach ja dat is dan een stukje ervaring en dat krijg je snel genoeg Mark.

Vandaag training presskracht.

Oef 1 Militarypress
10xbar
5x40
5x60
2x80
4x105 PR

Bizar zo met stijve traps en zwaar verkouden.......

Oef 2 Seated dumbbell press (schouders)
10x22
10x32
8x40

Oef 3 Machine shoulderpress (boomgrip)
10x60
10x80
10x100 full bl
8x110 pr?

Oef 4 Wide grip barbell upright rows
10x40
10x50
10x60
10x70

Traps helemaal op hun fikker gegeven nu.

Oef 5 Dumbbell side raises
15x12
10x16
10x20

Oef 6 Parallel bar dips
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw

Ach dan doen we nog iets voor de pecs zeg maar.....

Prima training voor hoe belabberd ik me voelde:cool:
Qua kracht zit het wel goed.

roids?!??!

haha nice man. wat een herstelvermogen ook.
gisteren log
nu pr op de mp :thumbup:

nog plannen voor zondag?

• #10.943
Als de opwarming lekker verloopt een 137,5 of 140 log attempt?

ik zeg doen

Is dit nu beetje geimproviseerd of ga je van schema switchen qua gymtrainingen?
Wel bizar dat je een MP pr zet terwijl je traps verrot zijn, bakte er zelf niet veel van op de MP vandaag.

• #10.947
Ik improviseer altijd aangezien ik wel een idee in mijn hoofd heb maar niet zo van heel rigide schema's ben.

Is meer op aanraden van Rasputin en mijn eigen ideeen over pure krachttraining. Ga nu iets korter trainen (was maar 1 uur training) en sneller naar een max effort.

4x105kg mp is zeer nice!

En ook bewust geen pulls erin?

Duidelijk te zien dat submax veel volume maken met 3-tjes en 2-tjes op de MP goed werkt voor jouw kracht. En aangezien jij voor jouw 135 kg log ook pr's had gezet op de MP ligt het in lijn der verwachting om zondag 137-140 kg te pressen! Zou uberbrutaal zijn! Een 140 kg log in de training = gegarandeerd een 130 kg IFSA log op het NK

Ik ga denk ik een 2e all out attempt wagen op de 115 kg.

Duidelijk te zien dat submax veel volume maken met 3-tjes en 2-tjes op de MP goed werkt voor jouw kracht. En aangezien jij voor jouw 135 kg log ook pr's had gezet op de MP ligt het in lijn der verwachting om zondag 137-140 kg te pressen! Zou uberbrutaal zijn! Een 140 kg log in de training = gegarandeerd een 130 kg IFSA log op het NK

Ik ga denk ik een 2e all out attempt wagen op de 115 kg.

Zekers doen, die zit er gewoon in Frank!
140 zit er ook wel in voor jou Gijs. ;)

Ikzelf wil wel de 90 attempten. :D

Zeer nette training Gijs. De wide grip upright row verplaatsen naar rugtraining en dan slechts 2 sets. In jouw geval het gewicht verhogen naar 80 kg en dan 3-8 reps hanteren. 8 reps zul je niet halen maar dat geeft niet. Werk ernaar toe. Voor wide grip upright rows doe je dan eerst de pendlay rows ( 3 werksets ) maar met een hoog aantal reps minimaal 12 reps per werkset tot aan 20 reps. De parallel bar dips verplaatsen naar biceps/triceps training. Groeten

• #10.953
Je mening over deadlift. Bij de rugtraining of de benen. Waarom pendlay's zo hoog in de reps. Ik zou die zelf eerder rond de 5-8 doen en dan cable rows met high reps.

Dips waren nu om de borst nog even wat mee te pakken. Ben wel van plan een aparte bi/tri te doen deze week.

Goedemorgen Gijs. Uitleg hoog aantal reps m.b.t pendlay rows: enorm sterk worden, met name conditioneel op de hand over hand op de truckpull ( hanteer 50% tot 60% van je 1rm ). Deadlift verplaatsen naar rugtraining en dan als oefening 1. Opwarmsetje in jouw geval 120 kg en dan 15 reps. Daarna nog een opwarmsetje met 150 kg 10 reps. Werksets 270 kg en dan 3-8 reps ( 3 werksets ) Als het even kan zonder straps! Deze training zal je hand over hand verbeteren alsmede de powerstairs omdat je na deadlift de pendlay rows doet en vervolgens als 3e oefening wide grip upright rows. Probeer maar eens een aantal weken beste Gijs. Groeten.

Voor later deze week bij de bicep/triceps training: 2 opwarmsetjes met alternate dumbbell curls, 15 reps. 1. Log curls of barbell curls 3 werksets 3-8 reps ( 80% tot 90% van 1 rm ) 2. Hammer dumbbell curls 2 werksets met 30 kg dumbbells ( tot uitputting ). Gelijktijdig heffen totdat de handpalmen parallel met de schouders zijn. Daar even vasthouden voor 1 a 2 seconden. 3. Smal bankdrukken. 2 opwarmsetjes met 15 reps. Daarna in jouw geval naar 130 tot 140 kg . 2 werksets ( 4-12 reps hanteren ). Natuurlijk haal je geen 12 reps met 140 kg. De bedoeling is dat je er naar toe gaat werken ( toezicht spotter ) 4. Laying french presses, 2 werksets met ez bar 6-12 reps. 5. Afpompen met parallel bar dips, 2 sets tot uitputting.

Laatst bewerkt:
Interessant schema van Rasputin.

Rasputin, wat stel jij precies voor m.b.t. een squat dag?

Been training ( antwoord op Sossa ). Opwarmen met fietsen en daarna 2 sets leg extenions ( licht ) 20-25 reps. 1. Squat 2 sets met 15 reps ( 50% van 1rm ), 3 sets 3-8 reps ( 80%-90% van 1 rm ) 2. Reverse hack squat 3 sets 12-20 reps. Super oefening voor een sterke truckpull. 3. Front squat 2 werksets 6-12 reps ( 60% van 1 rm reguliere squat ) 4. Standing calf raises 3 werksets 20-40 reps ( met veel speed uitvoeren ). 5. afpompen met 2 sets 500 meter roeien op roeimachine.

Laatst bewerkt:
cable rows?

Bij die reverse hack squat, raad je dan ook aan full ROM te doen? Aangezien je bij een truck pull natuurlijk geen full squats maakt?

barbell hack squat ook mogelijk?

Terug
Naar boven