Ik vind het leuk om te lezen wat je schrijft en je denkt na over de dingen die je zegt. Maar ik denk te lezen dat je vooral op logica gaat en niet echt op ervaring. Mijn ervaring is dat het niet zinvol is teveel te proberen events te simuleren met reguliere oefeningen, omdat de beweging en het belastingspatroon toch net anders is. De hack squat heeft naar mijn mening niets te maken met de truck pull. Die beweging is heel klein, schuin voorover, vol op de tenen en om en om met je benen. Om van het gebruik van je handen nog even te zwijgen. Juist daarom is het trainen van de events van het grootste belang. Het halterwerk is er naar mijn mening vooral om maximale kracht op te bouwen, balans in je fysiek te houden en spiermassa te kweken, indien nodig. Je hebt helemaal gelijk trouwens dat je met alleen kracht er niet komt. De meeste internationale toppers trainen daarom de onderdelen meerdere keren per week. Daar ligt de meeste winst. Daarnaast zitten we goed drie weken voor de SMVN. Het werk is eigenlijk al gedaan, de enige kracht die je nu nog kunt winnen is mentaal en daarnaast volledig uitgerust zijn. Maar nogmaals, ik vind je posts leuk en doordacht en met je stelligheid weet je mensen te overtuigen.