XXL Nutrition

g-mens log

hahaha mooie admiraal vrind !

Mooi ding, arm tafeltje! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.984
Dat tafeltje is compleet destroyed door het lassen erop en allemaal meer. Haha ik geef niet zo om dat soort dingen. Toevallig had ik iets nodig en dus heb ik een anders prima tuinmeubel om zeep geholpen.

Vandaag LB

6 min crosstrainer

Oef 1 Squat (low bar wide stance below par)
10xbar
10x60
10x100
kniebanden om vanaf hier
5x200 easy PR
4x210 PR
2x220 PR

Hoppa, en dat na gister.

Oef 2 Hacksquat
10x80
10x120
10x160
10x200
5x220 PR

Ik wilde toch lekker zwaar gaan even........

Oef 3 One leg leg curl (hammerstrength)
15x15
12x25
10x35

Heel lichte trek op het plekje in mijn rechterham. Hopelijk zal het nog beter zijn na massage.

Oef 4 One leg leg ext (hammerstrength)
20x10
20x15
20x20

Oef 5 45% hypers
15xbw
15xbw+15
15xbw+15

Oef 6 Phone bridge
tringggggggggggg 3min!

en toen gleed ik uit over mijn zweetplas!

Morgen chillen met armen alvorens met stacked guns het cafe in te gaan voor voetbal.

Altijd leuk om je trainingen te volgen Gijs... ben echt zwaar onder de indruk van je trainingen, maar nog meer van je mentaliteit! Je hebt me al eens tips gegeven in mijn log... zou je mischien als je tijd hebt even naar mijn nieuwe schema willen kijken... staat op de laatste pagina in mijn log http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/powerlift-log-ironslave-231192/

Als je het wil doen alvast bedankt!
Ik blijf je volgen, groetjes Joost

Gijs, je bent de kuiten vergeten te trainen. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met de truckpull. Redelijk getraind voor het overige.

• #10.987
Oke Dave. Mijn kuiten zijn met 46,5 halve cm idd aan de kleine kant. Een maandje trainen zijn ze weer 50.

Dave, haha. Nee beste Gijs ik ben Dave Mossing niet. Anyway next time you have to rock these calves! En ik wil geen easy pr meer zien in je log! Dat betekent nl dat je niet voluit bent gegaan. Always remember Gijs: only the strong! Spokoynoy noici.

• #10.989
Dave, haha. Nee beste Gijs ik ben Dave Mossing niet. Anyway next time you have to rock these calves! En ik wil geen easy pr meer zien in je log! Dat betekent nl dat je niet voluit bent gegaan. Always remember Gijs: only the strong! Spokoynoy noici.

Jaja Dave zou zoiets ook zeggen! Maar even serieus mijn kuiten zijn echt geen zwak punt, ze naar 50 cm brengen met mij 68 bovenbenen zou een beetje infantiel staan.

Hehe, hij begint steeds meer trekjes van Konstantinovs te vertonen, die rasputin.

@ Medvedev:
Je bent toevallig toch niet Bas Roessen he? Gezien je postgeschiedenis, welke eerst ook redelijk powerlift-gerelateerd was.

@ Gijs:
Zondag wil ik nog tegen jou flippen, in de blote bast, in de brandende zon. Als uitsmijter :)

Jaja Dave zou zoiets ook zeggen! Maar even serieus mijn kuiten zijn echt geen zwak punt, ze naar 50 cm brengen met mij 68 bovenbenen zou een beetje infantiel staan.

Zou het een beetje net als dit uitzien:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja geen gezicht natuurlijk

De Tsaar? AlexT? .. nee lijkt me sterk

Wie zou anders toch deze mysterieuze Piotr zijn?

Wat een nerd op die foto he!

je zou er zo maar uitzien:rolleyes:

OT:

Gijs, meten jouw benen echt 'maar' 68?

Als ik jou zo zie, dan zou ik ze echt wel ff wat dikker schatten.. 46cm kuiten is wel nice trouwens..

• #10.996
Ja ik heb dunne bovenbenen maar er zit geen gram vet op. En de meesten hier verkijken zich daar nogal op. In de cut gaan hun benen ook ineens een stuk kleiner worden.

• #10.997
Training vandaag Armen

5 min crosstrainer

Oef 1 50 axle close grip benchpress
15x45
12x65
5x100
5x140 5e tikje hulp
3x140

Oef 2 50mm axle curls
15x30
12x40
10x50
6x60

Oef 3 Liggende dumbbell extensies
10x18
8x22
8x22

Oef 4 Dumbbell hammer curl
10x22
8x26
8x26

Oef 5 Triceps push down
15x40
12x50
8x60

Oef 6 Cable curls
15x40
12x50
10x60

Done.

Sterke close grips met die axle kerel. :thumb:

Gijs, close grip benchpress ( 140 kg ) met spotter uitstekend gedaan! Hammer dumbbell curls ook netjes gedaan. Axle curls kunnen zwaarder. Volgende keer verhogen naar 70 kg voor de 3e en 4e set. Nu voetballen kijken. Na zdrovoje.

Laatst bewerkt:
Gijs, close grip benchpress ( 140 kg ) met spotter uitstekend gedaan! Hammer dumbbell curls ook netjes gedaan. Axle curls kunnen zwaarder. Volgende keer verhogen naar 70 kg voor de 3e en 4e set. Nu voetballen kijken. Na zdrovoje.

als die 60kg strict waren dan is dat zeer netjes

Terug
Naar boven