chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dave, haha. Nee beste Gijs ik ben Dave Mossing niet. Anyway next time you have to rock these calves! En ik wil geen easy pr meer zien in je log! Dat betekent nl dat je niet voluit bent gegaan. Always remember Gijs: only the strong! Spokoynoy noici.

Jaja Dave zou zoiets ook zeggen! Maar even serieus mijn kuiten zijn echt geen zwak punt, ze naar 50 cm brengen met mij 68 bovenbenen zou een beetje infantiel staan.

Dave, haha. Nee beste Gijs ik ben Dave Mossing niet. Anyway next time you have to rock these calves! En ik wil geen easy pr meer zien in je log! Dat betekent nl dat je niet voluit bent gegaan. Always remember Gijs: only the strong! Spokoynoy noici.
Gijs, close grip benchpress ( 140 kg ) met spotter uitstekend gedaan! Hammer dumbbell curls ook netjes gedaan. Axle curls kunnen zwaarder. Volgende keer verhogen naar 70 kg voor de 3e en 4e set. Nu voetballen kijken. Na zdrovoje.