MuscleMeat

g-mens log

Zeker nice vandaag Gijs!

Nog bedankt voor vandaag ;)

whahaha.. I had to scroll 3 times to read your training of today Gijs :D fokking mooi en goed georganiseerd!

Haha prachtig, het lijkt of de hele straat aan Strongman doet :D

Nice log.

Hahha ik moest wel lachen we hoorde geschreeuw op de straat en blijkbaar was jij dat met die log curls en toen was je nog maar op de helft van de 50.

Zeer goed gijs en vooral je volhardendheid en je doorzettingsvermogen is weerzinwekkend. Daar kunnen veel sterkste mannen nog veel van leren

Gijs, 135,5 kg log attempt zeer goed gedaan. Weliswaar nu nog ff te zwaar maar ik weet zeker dat je over 3-4 maanden de 150 kg moeiteloos pakt. Waarom? Omdat je nu wel ff met deze hitte en je last van hooikoorts toch maar eventjes bijna 3 reps met 135,5 kg eruit perst. Mega agressie er nu in gooien Gijs in je trainingen en dan m.b.t smal bankdrukken ( met spotter ) een paar negatieve reps extra met 140 kg! Daarnaast moeten de curls gewoon zwaarder! Axle naar 70 kg en de hammer dummbbell curls naar 30 kg ( tot uitputting ).

Ga nu 3 weken met vakantie. Wens je veel succes op de sterkste man te Hoofddorp! Na deze wedstrijd ga je pas echt asociaal sterk worden. Groeten.

Laatst bewerkt:
negatieve reps met 140kg cgbp?

Jazeker! Tijdens de vorige training deed Gijs 5 reps en nog een keer 3 reps met 140 kg axle close grip benchpress. Gijs moet sterker worden in de eindfase als je het clipje goed bekijkt van vandaag. Bijna 3 keer krijgt Gijs de 135,5 kg log gestrekt. Maar komt halverwege net ff wat presskracht tekort. Daarom moeten de triceps van Gijs overdondert worden tijdens de volgende triceps trainingen. Smal bankdrukken is een oefening die goed ondersteund bij de log lift tijdens het pressen. Vandaar Eddine.

Laatst bewerkt:
whehehe brutal volume hier ook mr. host...

volgens mij heb ik trouwens men Thick V-Bar laten staan bij je.... misschien kan je morgen even kijken

Bedankt voor de heerlijke dag man!

Ik heb werkelijk weer ervan genoten om je in de weer te zien :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.032
Frank was 137,5 log en verder ben ik zie zelfs nog wat sets logpress vergeten. Was na de houten nog weer terug naar de anti ecto gegaan haha.

Intensiteit op log curls was ongekend.

Ja die curls waren het hoogte punt van intensiteit en sfeer:)

Zit je net lekker rustig te bbq-en gaat er eentje compleet los op z'n stembanden tijdens een 50 repper met de log...

hahaha, Gijs.. ik ben een intensity-baas, maar jij bent de intensity-EINDbaas :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.039
Vandaag LB

6 min crosstrainer

Oef 1 Squat (low bar, wide stance, onder par)
10xbar
10x60
10x100
Kniebanden om
6x200 PR bloed kwam overal uit mijn neus vanaf rep 4, gevolg hitte en verkoudheid.
5x210 PR
3x220 PR

Yeah baby, het is maar goed dat Niels weer mag squatten voor hij echt bang zou worden.

Oef 2 Speed deadlift (no belt)
5x100
2x140
2x170
2x190
2x200
2x200
2x200
2x200
2x200

Speed was zeer goed op de eerdere sets, laatste 2 sets met de 200 nog redelijk.

Oef 3 Legpress (2 benen onafhankelijk ding van hammerstrength)
20x160
20x210
20x240

pfff lekker vollopen

Oef 4 supersets leg ext en leg curl
20x60 - 20x25
20x80 - 20x30

Stikkapot.

whaaat the ****.. hoe kún jij 2 dagen na zo'n ****ing monster training dikke PR's zetten op de squat... gast!

btw. zullen we vrijdag samen voetbal kijken?

Terug
Naar boven