XXL Nutrition

g-mens log

Welcom to my world, al was het vandaag echt energyzuigend weer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.062
Vandaag events @ RPB

Opwarmen fullsquat
10x20
10x60
5x90
5x100
5x120

Onderdeel 1 Yoke
15mx200
15mx250
15mx300
15mx340
15mx380
15mx420 PR (1drop)
http://www.youtube.com/watch?v=TOIgUw3fuHg

Onderdeel 2 Tire
8x380 30sec
8x380 29sec

Onderdeel 3 Sled pull
30mx200
30mx250
30mx300
15mx340 pr
15mx340 pr
http://www.youtube.com/watch?v=wpue0nKMPiA

Onderdeel 4 Farmers hold
100kg 53sec
100kg 53sec

dikke handvaten maar ik moet dit ook zo'n 1m10 kunnen. Handen goed verzorgen het vastpakken doet al pijn door de drukplekken nu.

Pompen

Supersets chins en 45% sit ups

15xbw chins - 50 sit ups
12xbw+10 - 20 sit ups plus 1 mini
9xbw+20 - 20 sit ups plus 2 mini's

Laatst bewerkt:
prachtige training!

Je bent toch zwaarder geweest, is het die hitte ? Of bewust wat gedropped?

sterke training man!

Dikke training weer man!

Wat een sterke training en die Yoke blijft maar stijgen, haha nice. :)
340 sledpull is ook erg netjes. :eek:

Pfoeh, sterke Yoke, doet me wel versteld staan! :o

Even een vraag: Na veel gelezen te hebben, heb ik ingezien dat het beter zou zijn dat ik een programma volg dat meer powerlift-gericht is.

Ik twijfel tussen Bill Starr en Wendler... ik heb slechts 6/8 maanden ervaring.

Nu vertrek ik eind augustus op reis en vraag ik me af of het wel waard is om nu te beginnen met Bill Starr of Wendler, dus zou ik nu gewoon moeten doorzetten met mijn 4-daagse split?

16 jaar? nog geen 70 kg? Waarschijnlijk train je nog geen jaar en dan ben je nu al bezig met allerlei schema's? Als ik je een tip mag geven: ga gewoon eens lekker 3/4x per week lekker trainen en dan bedoel ik: squatten, deadliften, barbell / dumbbell rows, bankdrukken etc.

Een beginner zoals jij moet er juist van genieten dat ie zonder een of ander strak schema (waar ik sowieso geen voorstander van ben), lekker kan trainen en toch mega progessie kan boeken.

Ik weet dat onze blonde buffel ondanks dat het zo'n trotse testoboy is, ook bescheiden kan zijn en niet graag z'n eigen shit loopt te promoten. Dus doe ik het voor hem:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...formatie-naar-goed-fysiek-242301/#post4842531

Hier heeft Gijs een leuk stukje geschreven met zijn eigen ervaringen en tips/adviezen over wat hij in de loop der jaren heeft geleerd met uitleg over z'n trainingschema's van die tijden. Ik denk dat je hier wel wat van kan opsteken.

Bedankt, ik train heel erg hard dat moet ik toegeven.

Squatten, deadliften, bankdrukken, ... ik doe ze zo goed als ik kan.

Maar nu denk ik toch dat het beter is om 3x/week deze zware compounds te doen i.p.v. 1x/week me te focussen op 1 bepaalde spiergroep, wat ook weer z'n voordelen heeft.

Helaas heb ik wel niet de mogelijkheden om strongman-trainingen te doen. :(

Dit is ook best interessant... (heb Gijs zijn post al gelezen)

Dag 1 Max effort bovenlichaam
-Nadruk op zware bank en verder wat ondersteuning. Bank met 5jes

Dag 2 Trainen op snelheid onderlichaam
-Nadruk op deadlift zo snel mogelijk trekken met 60-70% van mijn max

Dag 3 Trainen op reps voor bovenlichaam
-Chinnen/dippen/etc

Dag 4 Max training onderlichaam
-Zware squat.

Bedankt, ik train heel erg hard dat moet ik toegeven.

dat is niet toegeven, maar opscheppen vrind ;)

Squatten, deadliften, bankdrukken, ... ik doe ze zo goed als ik kan.

Goedzo, doorgaan. Lees trainingslog van anderen, maak je eigen schema en probeer wat uit. Werk aan je techniek ..film evt. je lifts en post ze hier voor form check.

Maar nu denk ik toch dat het beter is om 3x/week deze zware compounds te doen i.p.v. 1x/week me te focussen op 1 bepaalde spiergroep, wat ook weer z'n voordelen heeft.

Ligt gewoon aan je eigen doel. Een simpel Upperbody / lower body schema dat je als beginner 2-3x in de week doet is vaak al genoeg om de gains van je leven te maken.

Helaas heb ik wel niet de mogelijkheden om strongman-trainingen te doen. :(

Dit is ook best interessant... (heb Gijs zijn post al gelezen)

Iedereen is in Baarn welkom om te komen trainen. Maar als je het nu (nog) niet kunt is dat geen probleem, de techniek voor SM kun je later nog wel leren, probeer nu eerst maar eens een basis te leggen in de gym en laat die uitgebreide schema's achterwege en train gewoon lekker hard maar wel gecontroleerd en met verstand.

• #11.072
Er is een apart topic over trainingsschema's en anders via pm, mijn log komt zo helemaal vol te staan met gedoe.

Ik probeer altijd alles te geven tijdens mijn trainingen, ik wou echt niet opscheppen. :p

Helaas woon ik in Vlaanderen, anders was ik lang naar RPB gekomen!

Filmpjes van mijn techniek heb ik al verschillende keren gepost, die zijn in orde! :thumbup:

Maar goed... ik ga niet langer het logje van Gijs vervuilen, mijn excuses trouwens!

• #11.074
Nadat gister mijn rug geprotesteerd had van die crooked ass loglift van donderdag en de 420 yoke van gister vandaag continue een gekraak van jewelste en een poging van mijn rug om weer een enigszins rechte lijn aan te nemen. Was in ieder geval weer zo goed dat ik wat kon doen. Komende week chiro en massage.

Net @ RPB

Oef 1 50mm axle curls
20x10
15x20
12x30
10x40
8x50
6x60
4x70

Stapje bij stapje zwaarder en zwaarder.

Oef 2 Logcurls (eerste houten log)
10x55
10x55
10x55

Oef 3 Rope cable curls
15x25
15x25
15x25

Oef 4 Reverse curls 50mm axle
15x22
15x22
15x22

Rechts 46,5cm Links 46cm

Goede zaak, G. kwestie van nu alles op alles zetten om je zo optimaal mogelijk op het NK te staan. Ik verwed m'n ballen dat je verstelt zal staan van wat de chrio met je rug zal doen. Het heeft voor mij toen der tijd geholpen met m'n onderrug problemen.

• #11.076
1. Ik zou nooit je ballen verwedden.
2. Ik sta niet zo snel verstelt meer Frank
3. Tuurlijk zet ik alles op alles da's logisch.......... (de vraag is kan ik me inhouden......)

Word wel een mooie NK denk ik! Zeker nu je groooooote vooruitgang hebt geboekt tegenover vorig jaar Gijs.

Beescht.. benieuwd wat je armen meten als je ook pumped triceps hebt :D

****ing bruute shit Gijs

Hoe ziet je verdere voorbereiding eruit voor het NK? ga je een deload toepassen of neem je totale rust en dan weer wat langzaam opwerken om op het NK te pieken?

Terug
Naar boven