MuscleMeat

g-mens log

Succes alvast zondag Gijs!

Succes morgen op je (belangrijkste) wedstrijdd (van het jaar) dude!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.144
Iedereen alvast bedankt en ik spreek jullie morgen allemaal!

Succes morgen. Misschien ben ik er ook.

Gijsie tot morgen en hopelijk ben je in shape want we willen blokjes en een double bicep zien!!!

Nee George, jij wilt dat graag zien!

Jonguh wie is nou de echte homo? Jij of Jacco??? BAM!!!

:fuu: zit ik weer met zo'n relnicht in de trein

Gijs, heel veel succes morgen! Zal ook voor jou schreeuwen!

succes G-men!

• #11.153
Oke ik ben thuis, nog langs mijn ouders lekker met zijn allen hamburgers bakken buiten.

Was een geslaagde topdag! 2010 Sterkste man van Nederland in Hoofddorp.

We begonnen natuurlijk geweldig met mijn 3 meest gevreesde onderdelen, de truckpull, de boom en de stones. Maar ach ik redeneerde zo ik kan me daarna dan mooi in de wedstrijd terug vechten. Vorig jaar was het starten op mijn goede onderdelen en dan steeds verder weg zakken.

Onderdeel 1 Truckpull (de standaard Den Hartogh truck van 17 a 18 ton)
Ondergrond leek goed en de truck leek bij iedereen toch wel aardig vaart te maken. Zeer blij met mijn loting. Mocht eens als 11e starten! Zoals iedereen weet kan dat nog wel eens fijn zijn bij een truck als ie goed warm is.

34 sec en daarmee mooi nog een paar man achter me gelaten. Technisch volgens mij niks op af te dingen en heel tevreden.

Onderdeel 2 Log
Jawel daar gaan we weer. Ik dacht we stappen voorzichting in met 110 maar het bleek dat we dit jaar maar gewoon moesten starten met minimaal 120. Oke dan.

1e beurt 120 BOEM JONGUH! makkelijk:)
2e beurt 130 haha echt een prachtige beurt en dik pr op deze boom!!!
3e beurt F 140. Easy clean en iets van de borst weg en toen niet genoeg kracht.

En weer lang geen laatste, gewoon vandaag zelfs net zoveel als Richard haha. Bizar tevreden. Ondertussen werd ik weer heerlijk druk in de deelnemers tent:D

Onderdeel 3 Stones

Ja hoor de grote 120 steen weer op de 180cm. Ga der maar aan staan. Veel geworstel en een bloedend oor later lag ie erop. Daarna een 140kg op 168. Deze ook erop! Daarmee een PR. 150 ging wel op de schoot en tijdens het omhoog krikken van het onding was de tijd op. Jammer hij had gekund. Weer geen laatste en ik was toch lekker mijn puntjes aan het sprokkelen op mijn mindere onderdelen!!

Onderdeel 4 deadlift.

Normaal gezien toch wel punten voor mij, maar het niveau gaat hard omhoog weer en door de ham blessure was ik vrij benieuwd waar het schip zou eindigen.

1e beurt 300. Easy
2e beurt 310 hitch maar boeijen.....
3e beurt 320 tot voor de knie en echt cm werk maar jammer net niet.

Redelijk tevreden, toch weer aardig in de groove weten te komen de laatste weken. Is de ham weer 100% gaan we voor het eind van het jaar de 320 voorbij!

Onderdeel 5 Hercules hold, ah grip is altijd mijn ding!

53, nog iets........ MOEHAAHAHAHAHAH ****ing lang en ik was ervan overtuigd dat ik deze zou winnen. Richard ging me op het laatst toch voorbij. Mooi om een onderdeel van Jarno te winnen. 2e plek hierop en goed voor mijn klassering.

Onderdeel 6 laatste onderdeel. Tireflip 5x 430 en 2 stofrollen.

Damn die tire:eek: Die was verrekte zwaar!! Moest tegen Arno maar die kreeg de 4e of 5e flip niet meer voor elkaar. Ik gelukkig wel al moet ik zeggen dat die 5e flip super zwaar was. Daarna vrij snel de rollen erop. Ook weer een paar man achter me gelaten.

Al met al uiteindelijk een 8e plaats in een belachelijk zwaar deelnemersveld en
weer een duidelijke verbetering ten opzichte van vorig jaar.

Iedereen ook bedankt voor de geweldige support!! Familie, vrienden, DBB broeders en mijn coach Frank!

Slaap lekker lieve kijkbuisvriendjes en snaveltjes toe

Gefeliciteerd Gijs, goed gedaan!!

:thumb: goed gedaan gijs, klasse

• #11.156
thanks mannen.

topper

Nette prestatie!

Good stuff :)

Knappe prestaties weer Gijs!!!

Terug
Naar boven