Fitness Seller

g-mens log

Klasse Gijs, mooie prestatie!

Mooi gepresteerd gijs, proficiat!

je hebt erg goed gepresteerd Gijs
en het publiek goed vermaakt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.185
Ah, jammer dat ze al een vriend heeft.

**** ja? Kreeg nog wel een berichtje van een super lekker ding (maar volgens mij Jailbait). Geef eens even een hyves ofzo? Die van die met krullen en die blonde links. En hoe weet jij dat allemaal Roy!

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Ik heb je Log en Deadlift op film gezet. Jammer dat ik de ontlading van je log er niet op heb.

http://www.youtube.com/watch?v=69aglrMxo8A

http://www.youtube.com/watch?v=dF19M39SVus&feature=related

Dank je voor de filmpjes.

Laatst bewerkt:
??

Laatst bewerkt:
**** ja? Kreeg nog wel een berichtje van een super lekker ding (maar volgens mij Jailbait). Geef eens even een hyves ofzo? Die van die met krullen en die blonde links. En hoe weet jij dat allemaal Roy!

Ik heb zo mijn methodes die ik hier niet wil prijsgeven. Maar ik heb je wel een PM gestuurd, want zo ben ik dan ook wel weer.

klopt ja, die met die krullen is van mij!

grappig trouwens om die dames allemaal te horen soppen als Gijs bezig was.... zat ook zo'n oud vrouwtje naast ons die zei: "Ik vind hem de mooiste!!! Hij heeft zo'n mooie platte buik" :roflol:

en daarna als je bezig was zat ze heel de tijd: "jaaa jaa jaaaa door doorrrr doorrrrrrr AAAHHHHHH" :roflol:
"Die met die krullen" had gewoon brandgaten op d'r kont van Fawaz zijn ogen. :roflol:

En volgens mij vonden alleen die oude vrouwtjes die platte buik mooi. ;)
Ik had het idee dat die jonge mokkels dikke buiken mooier vinden. :D

Gijs, echt top wat je gisteren hebt neergezet! Het was ook leuk om je eens in het echt tekeer zien gaan, beestachtig man! hercules hold was geniaal, hoe je na 35 seconden even wat knikjes uitdeelde links en rechts :p

• #11.191
Ik heb zo mijn methodes die ik hier niet wil prijsgeven. Maar ik heb je wel een PM gestuurd, want zo ben ik dan ook wel weer.

haha thanks tik hem aan ouwe!

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

"Die met die krullen" had gewoon brandgaten op d'r kont van Fawaz zijn ogen. :roflol:

En volgens mij vonden alleen die oude vrouwtjes die platte buik mooi. ;)
Ik had het idee dat die jonge mokkels dikke buiken mooier vinden. :D

Natuurlijk boys:p

• #11.193
Gijs, echt top wat je gisteren hebt neergezet! Het was ook leuk om je eens in het echt tekeer zien gaan, beestachtig man! hercules hold was geniaal, hoe je na 35 seconden even wat knikjes uitdeelde links en rechts :p

Dat is echt zo'n machtig gevoel als je weet dat je over iedereen heen gaat en dat er tegelijkertijd een paar honderd man voor je staan te schreeuwen echt onbeschrijfelijk! Dan ga je echt op vleugels gewoon.

:roflol:

(het is moeilijk om jullie niet te zien zeg maar;))

Dat is echt zo'n machtig gevoel als je weet dat je over iedereen heen gaat en dat er tegelijkertijd een paar honderd man voor je staan te schreeuwen echt onbeschrijfelijk! Dan ga je echt op vleugels gewoon.
Dat kan ik goed geloven.
Het was een mooi moment! :thumb:

• #11.196
Heb de mooiste foto's van Doetze even gepakt voor een klein overzicht.

Truckpull
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Log 130
Stones de 120 op 180cm en de 140 op 168cm
Deadlift 310
Herculeshold 160 per hand
Tire 430
En eentje voor Fawaz

Die meid op de laatste foto heeft wel een lekker kontje lijkt me. Goeie prestatie neergezet, Gijs !

Nog even een vraagje: hoelang train je nu eigenlijk al? ( in totaal )

groeten

haha dat meisje was prachtig!

die licht blonde had wel de lekkerste kont denk ik. samen met de meid van buitelandse afkomst

Die onderarmen bij die Hercules Hold, gruwelijk!

Terug
Naar boven