MuscleMeat

g-mens log

heb het gijs ook al verteld, echt iedereen op onze tribune was helemaal weg van je gijs (denk de rest van het publiek ook)... ik was er vooral voor alex maar ken jou natuurlijk ook en je hebt (samen met alex zijn superprestaties) er voor mij een super dag van gemaakt (vooral dan, zonder de 10 anderen was er ook weinig aan geweest:P)

Nice work, Gijs!

Moet fijn zijn om te merken dat je over de hele breedte punten begint te sprokkelen.

Het bewijs dat je er terecht stond Gijsmans! Goed gedaan. Helaas had ik een huis vol kraamvisite, anders had ik het live meegemaakt...

echt goed gedaan gijs! ik heb nog hup gijs hup geroepen maar ik zat net achter je moeder, niemand hoorde het...;)

heel erg goed man ! Vooral die boom was koning!

Geweldig gebuffeld Gijs! :bow:
Heel sterk man.
Die Hercules hold was super om mee te maken.
Het was ook grappig om te zien dat tussen al die grote rustige gasten jij daar in die tent je ADHD de vrije loop liet gaan. ;)
Van wie zou je dat hebben, dat extraverte..? :dunno:

echt goed gedaan gijs! ik heb nog hup gijs hup geroepen maar ik zat net achter je moeder, niemand hoorde het...;)
Jammer dat ik dat niet wist, ik had je wel eens even de hand willen schudden.
Was jouw moeder er ook bij, of mocht je alleen..? :roflol:

Knap gedaan Gijs!

Gijs, mijn complimenten! Top gepresteerd gisteren!

Je hebt toch mooi effe laten zien dat een 'lichtgewicht' met abs en biceps toch heel wat weg kan zetten op zo'n finale! Je gaat elk jaar een stapje vooruit en volgend jaar wordt je gewoon 6de of 7de! Die loglift van 140 zit er trouwens ook hard aan te komen!

gr

Mooie prestatie weer Gijs! Was leuk om je weer eens in actie te zien.

****ing knap, echt dikke :bow:

mooi resultaat! leuk om je eens in actie te zien in een 'echte' wedstrijd. en elk jaar een plaatsje hoger is over 5 jaar top 3 :)

Super gedaan, Gijs, je bent TOP!

Heel goed gedaan gijsmans :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.174
Klasse gedaan Pl4Y4H !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.176
hihi ja ik was blij met de verwarring aan het eind! 2 keer kussen:D

Ah, jammer dat ze al een vriend heeft.

klopt ja, die met die krullen is van mij!

grappig trouwens om die dames allemaal te horen soppen als Gijs bezig was.... zat ook zo'n oud vrouwtje naast ons die zei: "Ik vind hem de mooiste!!! Hij heeft zo'n mooie platte buik" :roflol:

en daarna als je bezig was zat ze heel de tijd: "jaaa jaa jaaaa door doorrrr doorrrrrrr AAAHHHHHH" :roflol:

Gijsie goed gedaan pik!

Heel bruut Gijs! gefeliciteerd!

Terug
Naar boven