Fitness Seller

g-mens log

Ze waren allemaal wel oke:p

Mooie foto's G. Die chick op het laatst, damn. :heart:
Ik upload mijn filmpjes z.s.m, zoals je weet heb ik alles behalve de 300 Deadlift kunnen opnemen. :)

Top van je plaatsing en nog steeds damned impressed van je prestatie en wat je hebt neergezet. Volgend jaar top 5 voor G! :)

Damn, wie is die dude met die buffe rug in dat gele shirt op het eerste filmpje? :eek:

Goed gestreden Gijsman! Volgend jaar nog wat hoger. 8e met zo'n veld is een ****ing goede prestatie.

Goede prestatie neergezet Gijs! :) We hebben elkaar gisteren nog gezien en de hand geschud. Ik was met Jaimy uit Nijkerk ;)

Mooi event, volgende keer weer van de partij! :thumb:

Jij ook?

Damn, wie is die dude met die buffe rug in dat gele shirt op het eerste filmpje? :eek:

Goed gestreden Gijsman! Volgend jaar nog wat hoger. 8e met zo'n veld is een ****ing goede prestatie.

Damn, wie is dat wijf dat je er zo bovenuit hoort krijsen? :o ("Druk 'm! Druk 'm! Druk uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!!")

Krijswijf.

Jullie waren gisteren anders wel heel lief tegen elkaar :D

Gayrge was die dwerg in het blauw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.210
haha ja damn die rug van Daniel! En idd zo gaaf hoor je Nadia. Echt leuk zo filmpjes van tussen het publiek.

klasse gedaan man!cool!

• #11.212
Thanks Wietse.

de komende 5 jaar moet je nog sterker kunnen worden voor je op je alltime max zit (als je die al hebt).Als je nou elke jaar 1plekje omhoog gaat!!;)

• #11.214
Ach we zien wel. Het is niet zo alsof de rest stil staat he. Als je maar 100% inzet.

Het was Gijs Boeijen tegen Arno Louwsma toch?

Je was echt top gisteren ouwe!

Terug
Naar boven