- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Makkelijker neem ik aan.als ik mag antwoorden voor gijs hummer: is totaal niet te vergelijken![]()

Voelde dat dan een beetje hetzelfde als een deadlift met 320kg en mixed grip, of was het helemaal anders..?
Whatever, een enorme prestatie geleverd.

Ik kan me voorstellen dat jij bijna een orgasme had vlak voor je losliet dan.
Jij houd volgens mij van pijn en afzien.
Het lijkt me heel bruut, zeker met mijn zwakke handjes...
---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------
Heb jij al eens met de grippers van COC gespeeld?
Ja, gek is dat...Ik ben een notoire zwakkeling met de COC. Zoiets van: Als ik tegen weerstand mijn handen dicht moet doen zijn ze niet al te sterk maar als ze eenmaal dicht zijn gaan ze niet gemakkelijk meer open.

Ja, gek is dat...
Sommigen kunnen er niet goed mee overweg, terwijl ze wel voldoende kracht in hun handen hebben.
Strange, maar niet belangrijk als je op "De sterkste man van Nederland" 8ste wordt!![]()

Als je een zware halter vast moet houden heb je toch eigenlijk een negatieve beweging aan die van het dichtknijpen van een gripper..?
Als je een zware halter vast moet houden heb je toch eigenlijk een negatieve beweging aan die van het dichtknijpen van een gripper..?

Dan zou het alleen nog handig zijn om sterker te worden met grippers...Er was eens een interview met Andrus Murumets en Zydrunas Savickas en daarin vertelden ze dat hun grip zelfs achteruit ging door het werken met grippers.

Volgens mij 400kg...
dan zou het alleen nog handig zijn om sterker te worden met grippers...
Volgens mij 400kg...
Dan zou het alleen nog handig zijn om sterker te worden met grippers...
Volgens mij 400kg...
Er was eens een interview met Andrus Murumets en Zydrunas Savickas en daarin vertelden ze dat hun grip zelfs achteruit ging door het werken met grippers.