MuscleMeat

g-mens log

big smile al ready :D

mooie actie foto's !!
en alweer getraind :eek:

sexy glutes gijs :eyebrow:

stone reversed curls 4 the gurls

wat een focking rug ouwe hahaha!

Mooie training G!
Zeer sterk gerepped op de log ook.

@ Foto's: Wat een ****ing rug en quads!

brutale foto's Gijs! Dikke rug en armen op die stone foto!! Nice!!

Verder natuurlijk weer een uitmuntende prestatie tussen de big boys! Wat je niet allemaal al voor elkaar kan krijgen met een onuitputtelijke wilskracht, doorzettingsvermogen en power! Super man!

damn, je benen beginnen idd ook flink te worden.. maar dat mag ook wel met zo'n squat progressie !

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.348
Vandaag LB als laatste training voor de vakantie @ RPB.

Oef 1 Olympic fullsquat
10x20
10x60
10x100
5x140
5x180
4x190
1x200
20x120
20x100

Wilde kijken of ik met de 120 mss weer eens over mijn oude pr heen kon van 31reps maar de onderrug was te verzuurd, benen gaan dat makkelijk trekken nu.

Oef 2 Deadlift
5x120
5x160
5x200
5x250

Oef 3 SSQ goodmorning
10x70
10x100
10x130

Oef 4 Roman chair squat
20xbw
20xbw
20xbw

Mooi zo trillende pootjes. Tot ziens en adieu ik ga 2 weken chillen op Malta!

Goede vakantie Gijs!
Nog even een mooie training neergezet. :thumb:

Goeie vakantie goser.
Succes bij Air Malta trouwens, staan erom bekend krappe stoelen te hebben en erg lelijke stewardessen...
Toen ik erheen ging waren er drie stewardessen, de ene was zo lelijk dat je er bang van werd, de ander zo dik dat ze elke keer als ze langsliep tegen je schouders aan beukte en de derde ging wel maar die had dan weer gelijk het hoofd van een opblaaspop met bijhorende lippen.
Voor de rest een wereldvakantie gehad, alleen hoop ik dat je geen witte stranden verwacht want ze hebben daar alleen rots;-)

• Like
Waarderingen: KEUN
Geniet ervan G' :)

Prettige vakantie G, je hebt het verdient en je lichaam zal er vast om smeken. :p

Fijne vakantie G ! en don't play 2 many girls !

Fijne vakantie Gijsje!

ga je echt helemaal niet trainen? dat is echt moeilijk te geloven... heel veel sterkte daarmee dan in ieder geval want volgens mij is dat niet bepaald jouw ding!

enjoy yourself

ga je echt helemaal niet trainen? dat is echt moeilijk te geloven... heel veel sterkte daarmee dan in ieder geval want volgens mij is dat niet bepaald jouw ding!

enjoy yourself

Dat kan ook niet.Dan komt er een vakantiedrama op het nieuws.
Maar op Malta zijn ook gyms zat toch?

Prettige vakantie Gijs!

Waar in Malta? Ga er zelf op 18 augustus heen, too bad :(

haha lekkere afsluiter voor de vakantie kerel!! geniet ervan!!

Terug
Naar boven