MuscleMeat

g-mens log

ga toch eens van je vakantie genieten man :P

Nice maatje! bevalt het nog daaro!?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.383
Ik geniet vollop. Ook de sportschool is voor mij in het buitenland altijd gewoon een culturele bezienswaardigheid hoor!

Ik geniet vollop. Ook de sportschool is voor mij in het buitenland altijd gewoon een culturele bezienswaardigheid hoor!

Precies, en dat is dan ook het enige culturele wat ik in de vakantie meemaak.

Wij hadden van die kapotte dumbbells dus als je ze op het dumbbell rekje wou leggen schoot er een schijfje iets opzij en werden je handen zowat gecrushed:rolleyes:

haha ja zo is dat ook :D het beest!!!!!!! mooie training idd ;)

• #11.387
Vandaag. Godverrr k*tinstructeur die me afhield om nog meer contact te maken met leuke instructrice. Bwah kon helemaal niet met haar kletsen en we zaten zo lekker te flirten maar ach....... ze moesten alle apparaten blijkbaar bespreken enzo. Ze waren begonnen met een belachelijke uitleg over hoe je moest benchen dus ik ben begonnen met chins.

Oef 1 Chins
10xbw
10xbw
6xbw+20
6xbw+20
6xbw+20
10xbw

Hammergrip
6xbw
6xbw
6xbw

gast was eindelijk klaar met zijn domme uitleg dus naar de bench

Oef 2 benchpress
10x60
5x80
5x100
5x120
10x140 PR haha nu gewoon geen spotter gebruikt de 10e was even spannend maar gewoon lekker eruit gegrind. Hierna maar wel voor een spotter gegaan...
4x150 laatste tikje hulp
2x160

Oef 3 Dumbbell shoulder press
15x37
10x37
12x37 (lange rust was aan het kletsen)

Oef 4 Machine rows
15x100
15x100
15x100

Oef 5 Cable cross over
20x?
20x?
20x?

Gewoon lekker patserpompen in de spiegel pomptiedom

Oef 6 Dumbbell hammer curl
10x20
10x24
10x24

Oef 7 Sit ups
25x
25x
25x
25x

Bench gaat lekker gewoon nul spierpijn met een dag rust ertussen.

hahaha, goed bezig gijs ! Jammer dat je dat wijffie niet kan versieren.. gewoon 'bold' zijn en op haar afstappen en direct vragen om wat af te spreken die avond of de dag erna. **** it, je ziet ze waarsch. toch nooit mee.

haha leip op vakantie nog zulke trainingen neer zetten

Je volgt geen vast schema of niet g-men

top bench!

10x140 is bad ass.

Gijssieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Lekker bezig weer ouwe!!

Vandaag lekker wezen knallen bij jou :D wat een top dag kerel!! En een topper ben jij dat we mochten knalle :D

Bedankt vriend!!!! Next time you'll be there ;)

Laatst bewerkt:
  • #11.394
hahaha, goed bezig gijs ! Jammer dat je dat wijffie niet kan versieren.. gewoon 'bold' zijn en op haar afstappen en direct vragen om wat af te spreken die avond of de dag erna. **** it, je ziet ze waarsch. toch nooit mee.

Haha ja vandaag was ik goed op dreef maar ze ging weg voor ik haar had gevraagd, beetje jammer maar het was zeker gezellig.

haha leip op vakantie nog zulke trainingen neer zetten

Vitamine D

Je volgt geen vast schema of niet g-men

Nee

Gaat lekker idd. Volgende keer proberen om een repout op 150 te doen.

Thanks man nog 10 te gaan he voor die echte badass mark volgens die site.

Gijssieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Lekker bezig weer ouwe!!

Vandaag lekker wezen knallen bij jou :D wat een top dag kerel!! En een ropper ben jij dat we mochten knalle :D

Bedankt vriend!!!! Next time you'll be there ;)

Ja heb het gelezen. Tof man. Idd aanstaande zaterdag ben ik gewoon weer bij de show.

Vandaag LB

5 min fiets

Oef 1 Full smith sq
10x70
10x110
10x150
6x170
6x190

Oef 2 Deadlift
10x60
10x90
10x120
10x140
10x160
5x180
5x215

jammer ze hadden geen straps en dit was echt de max qua grip zo.

Oef 3 Legpress
15xfullbl
15xfullbl
15xfullbl

Oef 4 Leg curl
20x40
20x50
20x60

Oef 5 Leg ext
20x40
20x50
20x60

Nog wat buik en finito daarna op het strand aan mijn kleurtje gewerkt. Morgen dagje rotsklimmen!

lekkere training weer op vakantie, en versier die instructrice nog wel even voordat je naar huis gaat haha !!

lekker bezig man! Zaterdag ben ik er niet bij, heb zondag sterkste man van groningen he ;) dus ga lekker relaxen en dan zondag knallen :D maar daarna ben ik er zeker weer bij :D

Jammer van de straps, maar toch een indrukwekkend volume! :eek:

• #11.400
Wanneer oh wanneer trek ik eens een normale kop op foto's:o

Terug
Naar boven