AndroidHealthClinic

g-mens log

**** em!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.503
Vandaag events @ RPB

Event 1 Logpress (grote houten)
10x55
10x55
3x65
3x75
3x95
3x105
3x120
1x130
1x130 2f
fx130
1x130 (3x1x130 pr)
2x120 3f
9x100

Prima. Was nog steeds niet volledig hersteld van andere trainingen dus ik was er zeer tevreden mee voelde ook dat de 130 goed solid is nu. Zaten reps tussen die echt vlogen vandaar soms het proberen op een dubbel. Echter daar merkte ik nog de training van dinsdag en de nog niet volledig herstelde triceps.

Event 2 Yoke medley! Heb er weer een monsteryoke bijgemaakt en nu dus samen met de andere en de chain yoke 3 yokes. Kunnen we die medleys van Poundstone nadoen!

10mx170 chainyoke - 10mx150 verstelbare yoke - 10mx250 vaste yoke
10mx200 chainyoke - 10mx300 verstelbare yoke - 10mx400 vaste yoke
10mx250 chainyoke - 10mx350 verstelbare yoke - 10mx420 vaste yoke

Op en top madness! Filmpjes volgen! Die laatste medley komt in mijn top 10 mafste shit ooit gedaan.

Event 3 Tireflips
8x380
15x380

Event 4 Sledpull
2x20m (heen en terug) 200
2x20m 250
2x20m 300
20m x 350

We waren op en mijn tenen waren ontveld dus geen 400 gedaan, maar props voor onze Hans die toch tegen de kotsgrens aan de 350 terugtrok!

Even chinnen nog.

15xbw
12xbw
10xbw

Genoeg!

Zieke yoke medley :D

Ben weer benieuwd naar de filmpjes. :D

sterk man, aardig gekke yoke medley

• #11.507
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn broertje even bezig met de onderdelen. De timbers zijn ook verstevigd voor Brielle! Just to be sure.

Alles past in een golf 1 als je maar wilt. Geen achterbank en bijrijdersstoel en het is net een bus.

haha prachtig hij past gewoon zonder uit elkaar te halen er nog bij ook. Ondertussen liggen er 5 barbells, 3 axles, 5 boomstammen, 3 yokes etc etc in 1 garage:D

:roflol: epic opslag capaciteit @ RPB.. verbaas me telkens weer over wat er uit die garage komt zetten man

Net een turkenbak!

Echt vette shizzle! Jij hebt ook al voor een aardig bedrag aan trainingsmateriaal, denk ik.

Dikke shizzle Gijs en mooie events weer!

Zotten beer

Trouwens wou je gewoon een betere yoke of echt voor medleys :p

• #11.513
Echt vette shizzle! Jij hebt ook al voor een aardig bedrag aan trainingsmateriaal, denk ik.

Niet te hard zeggen dadelijk komen ze nog inbreken voor een yoke.

Dikke shizzle Gijs en mooie events weer!

thanks

Zotten beer

Trouwens wou je gewoon een betere yoke of echt voor medleys :p

Ik wil altijd uitbreiden, maar ik wilde een zwaardere yoke zodat we met meer mensen tegelijk dingen kunnen doen en nog schijven over kunnen hebben.

Schandalig misbruik van de classic!:mad:
Mooie Kever trouwens.

Ik vind die nieuwe Yoke echt lekker lopen ! echt een top ding.

Je ging weer lekker tekeer vooral op die Yoke medley !! en natuurlijk de sledpull !

Nice Nieuwe Yoke!! Ziet er brut uit! Ff verfen en af!

• #11.518
Schandalig misbruik van de classic!:mad:
Mooie Kever trouwens.

Scherp ook mede vw enthousiasteling. Die is jammer genoeg niet van mij. En als je die in het echt kon zien werd je nog blijer van het blok!

Ik vind die nieuwe Yoke echt lekker lopen ! echt een top ding.

Je ging weer lekker tekeer vooral op die Yoke medley !! en natuurlijk de sledpull !

Idd ik ben er ook blij mee. Binnenkort 450 op doen om iedereen in NL te shockeren.

Thanks voor het filmpje. Dit was trouwens de 2e run met 200-300-400

Nice Nieuwe Yoke!! Ziet er brut uit! Ff verfen en af!

Jep even laagje overheen idd. Loopt ook perfect.

Damn die 400 gaat vlot, sterk man!

Laatst bewerkt:
Tis wel een "makkelijke" yoke geworden met de gewichten hangend naast je..Perfect om aan het zware gewicht te wennen en de chain yoke geeft stabiliteit= een zware yoke met welke yoke dan ook.
Nice!

Terug
Naar boven