AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.521
Ik snap je tekst niet George maar het is voor mijn gevoel wel een makkelijke yoke idd. Ik heb eerst met verbazing gekeken naar bv Simon met 400 op de yoke van Jimmy en toen stond ik nog te worstelen met 360 op de mijne. Ik liep toen ook al 390 op de yoke van Jarno (koeienyoke). Beide hebben de gewichten recht onder of naast je. De yoke van JP/Fouad / Wolters en mijn verstelbare hebben de gewichten op 4 pinnen en die voelen gewoon een stuk lastiger. Daarom durf ik te zeggen dat ik nog 450 op deze yoke ga doen, door de bouten is hij ook nog bizar stabiel!

Zo moeilijk is het niet....
Door idd de positie van de gewichten ga je met deze yoke met lompe gewichten lopen (zal me niks verbazen als je hier over een jaar of 2 met 500kg een poging doet).
De chainyoke schommelt weer harder dan een normale yoke en creeert dus enorme stabiliteit bij het lopen voor je. Combineer die 2 en jouw originele yoke gaat ook sky high!

• #11.523
500 yoke met onder de 105 bw dan stuur ik hem naar Zydrunas om hem te focken.

500 yoke met onder de 105 bw dan stuur ik hem naar Zydrunas om hem te focken.

testobaasje :D Dan zegt Zydrunas: "I like you, I want you to meet my girlfriend" :D

btw. Erwin had me nog gebeld, kon jou niet te pakken krijgen. Al gesproken?

• #11.528
Hij was weer lekker he ;) ben weer als vanouds KAPOT haha!

Ik snap je tekst niet George maar het is voor mijn gevoel wel een makkelijke yoke idd. Ik heb eerst met verbazing gekeken naar bv Simon met 400 op de yoke van Jimmy en toen stond ik nog te worstelen met 360 op de mijne. Ik liep toen ook al 390 op de yoke van Jarno (koeienyoke). Beide hebben de gewichten recht onder of naast je. De yoke van JP/Fouad / Wolters en mijn verstelbare hebben de gewichten op 4 pinnen en die voelen gewoon een stuk lastiger. Daarom durf ik te zeggen dat ik nog 450 op deze yoke ga doen, door de bouten is hij ook nog bizar stabiel!

Tis wel een "makkelijke" yoke geworden met de gewichten hangend naast je..Perfect om aan het zware gewicht te wennen en de chain yoke geeft stabiliteit= een zware yoke met welke yoke dan ook.
Nice!

Dit klopt idd. Ik merk dat zelf ook met het yoke van Jules (gewicht verdeeld over 4 pinnen) plus daarbij dat het yoke nogal zwiebert en het yoke van Maurice Hellenbrand (gewoon 2 blokken beton aan elke kant) dat een stuk stabieler blijft met lopen. Met Jules z'n yoke loop ik zelf al te kloten met 320kg en met dat van Maurice heb ik toch aardig met 340 al kunnen lopen. Nja, nu ben ik niet zo'n fantastische yoke loper, maar je ziet het maar weer. Elk onderdeel is anders!

• #11.533
Starter20 en Chreiz kennis laten maken met een fullblown RPB LB training.

Oef 1 Olympic fullsquat (raw)
10xbar
10x70
10x100
5x140
5x160
5x180
4x190
4x200 PR

Nice nice nice

Oef 2 Bakdeadlift (gewicht alleen schijven, app zal ook snel boven de 50 zijn)
5x100
5x140
5x180
3x220
2x260 3f

Haha superzwaar en niet te vergelijken met bv die van BiestH. Alle schijven ook gewoon vlak bij de stang geladen. Rugkiller dit!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Oef 3 Full frontsquat
10x70
6x100
6x120
4x140
1x150
1x160 (volgens mij evenaring raw pr en zeer zeker na max sq)

Oef 4 Safetybar Goodmornings
10x80
10x100
10x140
10x160
10x180 deze set met riem

Oef 5 Roman chair squat (aka mental toughness killer)
20xbw
20xbw+10
10xbw+20

Genoten van de jongens die niet meer konden staan, omvielen etc:D

Oef 6 45% sit ups tegen mini band
20xbw+b
20xbw+b
20xbw+b
20xbw+b

Haha een zeker iemand na de eerste set: "hmm kan wel een 2e band bij, eigenlijk wel een goed idee ". 2e set kapot:p

dude... ik kan nog steeds niet rechtop staan van die shit... wat een horrible killer man.. echt insane. kan er nog steeds niet over uit.

Was epic!

beestige training kerel :thumbs: en gruwelijk die yoke als deadliftbak haha! Wil ik volgende keer ook wel ff mee spelen :D

Lekker gebeest Gijs!
Inderdaad een zeer lekkere Front Squat na die gruwelijke Oly's en Deadlift!

Originele manier om van een yoke een bakdeadlift te maken, goed gevonden:)

Die 45% sit ups tegen band klinken wel als een leuke oefening. Op een decline bankje en dan iemand die met zn voet op de band gaat staan, neem ik aan?

Laatst bewerkt:
Ow, ik wil ook een keer!

Terug
Naar boven