XXL Nutrition

g-mens log

Uitstekende training Gijs! 140 kg axle clean and press zit er zeker in met een andere opbouw. Sets 97,5 kg tot 135 kg volgende keer overslaan. Wel een vijfje extra met 67,5kg om goed warm te zijn. Dan meteen door naar 140 kg!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.742
Het was koud en het regende nog. Daarbij moest de rest toch ook wat opbouwen en om niet te lang te wachten dus maar wat sets mee gepakt. Had voor de 140 ook niet uitgemaakt. Ik failde op techniek. Stiekem denk ik nog op mijn linker elleboog. Het blijft onbewust dat ik die niet in 1x in lockout wil gooien (viel Frank ook op). Rustig doorbouwen zo. En eind van het jaar een 150 axle.

lekkere events training nog steed sprs aan het zetten houd niet op bij jou he

Understood Gijs. Dat wordt nog wat straks tijdens de sterkste man van Noord Nederland als dat in een overdekte tent wordt georganiseerd. Dan heb je in ieder geval geen tot weinig last van wind en regen. 150 kg...i have no doubts about that coz i predicted already a 150 kg logpress. Een 150 kg axle zit er dus ook zeker in! Keep on going.

Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar het filmpje, even kijken oftie even glorieus is als het fameuze jesaja axle pr including big smile :D

sick farmers en chain yoke is echt belachelijk aan het worden

• #11.746
Thanks en bw vanmorgen op nuchtere maag was verdorie 101,2. Haha nog ver onder de 105 dus. Daar kunnen we nog wel wat bij op eten en dus sterker worden. Fouad jij ook nog onder de 105?

Was weer tof g.

Decent shit G!

Volgens mij schreeuwde je wel meer tijdens die incline log :D

wat een harde training man !! en zoveel PR's !!!

Brutale events. Je blijft lekker sterker worden!

Bruut apparaat die axle.
Ziet er lekker onhandelbaar uit :-)

Je bent aardig op weg met die axle Gijs. In nederland wordt dit onderdeel nogal eens vergeten omdat boom bijna altijd in de wedstrijden zit. In het buitenland komt hij vaker voor. Let wel op dat je de clean af en toe op de buik oefent ipv op de riem (ik weet heb hier iest meer voordeel dan jij ;-) want het is niet overal toegestaan om hem via de riem te cleanen.

Kusje

Goeie tip Big Man!

Gijs kan 'm gewoon "even" tussen zijn blokken steken.

das sind immer brutaal jah!

• #11.759
Brutale events. Je blijft lekker sterker worden!

Thanks er zit idd nog steeds progressie in.

Bruut apparaat die axle.
Ziet er lekker onhandelbaar uit :-)

Dat is idd het idee van een axle

Je bent aardig op weg met die axle Gijs. In nederland wordt dit onderdeel nogal eens vergeten omdat boom bijna altijd in de wedstrijden zit. In het buitenland komt hij vaker voor. Let wel op dat je de clean af en toe op de buik oefent ipv op de riem (ik weet heb hier iest meer voordeel dan jij ;-) want het is niet overal toegestaan om hem via de riem te cleanen.

Kusje

Thanks Fa bamboeextract conditioner. Ik vind ook dat er meer afgewisseld moet worden. Dit is ook weer meer naar Noord NL toe. Daar zit vaak axle in.
Hoop eind dit jaar 150 te doen.

Idd

Gijs kan 'm gewoon "even" tussen zijn blokken steken.

haha:D

Je bent tevreden?

Terug
Naar boven